Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Wanneer Equites Imperatoris wanneer infanterie

Gebruiker

Standaard Wanneer Equites Imperatoris wanneer infanterie

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben een verdedigende Romein, en word niet zo heel vaak aangevallen. Maar toch, wil ik voor het geval dat, een leger hebben.

Wanneer is het verstandig Equites Imperatoris te gebruiken, en wanneer infanterie ter verdediging?

Ik weet dat Equites Imperatoris duur zijn, maar ik dacht met een Grote Lans der Equites Imperatoris dat deze eenheid het eerder waard is.

Met vriendelijke groeten,
    Florius.

Support Supp_Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Florius Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben een verdedigende Romein, en word niet zo heel vaak aangevallen. Maar toch, wil ik voor het geval dat, een leger hebben.

Wanneer is het verstandig Equites Imperatoris te gebruiken, en wanneer infanterie ter verdediging?

Ik weet dat Equites Imperatoris duur zijn, maar ik dacht met een Grote Lans der Equites Imperatoris dat deze eenheid het eerder waard is.

Met vriendelijke groeten,
    Florius.
    Beste,

Het beste is natuurlijk een combinatie te zetten van verdedigende troepen dus zowel infanterie als cavalerie en als de mogelijk heid bestaat natuurlijk ook van andere volken.

In onderstaande link vind je alle verdedigings en aanvals waardes van de romeinse troepen
    aan de hand van die berekeningen kun je kijken wat voor jou de beste troepen zijn.
    http://t4.answers.travian.nl/?aid=160#go2answer

Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.
    Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
    Patje|Support

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Gezien de Romeinen geen echte verdedidingscavalerie (denk aan de Paladijn van de Germaan en de Druïderuiter van de Galliër), kun je volgens mij het beste verdedigen met een combinatie van legionairs en praetoreanen. Indien mogelijk is het oke er nog wat verdedigingspaarden van andere volkeren aan toe te voegen.

Ik zou je, tenzij uit nood geboren, sterk afraden met je Romeinse cavalerie te verdedigen. De EI is simpelweg niet goed genoeg, dit weegt niet op tegen de kosten die je maakt met het verdedigen. De EC is wel goed, maar kost zo ontzettend veel grondstoffen en tijd, dat ik ze niet zou verspillen in een defblok.

Groeten,
    Koen
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Soortgelijke discussies

1. Equites Imperatoris of Equites Caesaris
    By keis in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 21-12-2011, 13:15

Regels voor berichten