Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 13

Discussie: Gevechts Simulator.

Gebruiker Scar's schermafbeelding

Standaard Gevechts Simulator.

Hallo,

Ik heb een vraagje over de Gevechts Simulator.
    Hier komt 'ie:
    • Waarom kan ik mijn Held als aanvaller er niet bij zetten maar wel de Aanvalssterkte?

Met vriendelijke groet,
    Scar.
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 14-11-2012 om 20:43
    Fari argentum aurum tacere.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste,

De held kan in aanval wel toegevoegd worden door er je vechtsterkte in te vullen.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

Ja, ik heb het getest, maar het wel verwarrend dat je Held als plaatje er niet bij komt te staan.

Gebruiker Hexyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk bericht
    Beste,

De held kan in aanval wel toegevoegd worden door er je vechtsterkte in te vullen.

MVG
    sledge
    waarom word de toegevoegde waarde van de held berekend aan de hand van de vechtsterkte, daar in de ; tooltip ; (als je met je muis over 'vechtsterkte' gaat, dat de vechtsterkte alleen van belang is, of voor het grootste gedeelte van belang is bij avonturen?

Je kan ook niet specificeren wat voor uitrusting je held meeneemt, waardoor dus in principe de veldslagsimulator niet alle waardes meeneemt in de berekening?

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk wordt je vechtsterkte meegenomen in de gevechten.
    En je items die aan vechtsterkte wat toevoegen kan je in de vechtsterkte die je invoert meenemen.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Waarschijnlijk bij de meeste mensen wel bekend: http://travian.kirilloid.ru/warsim2.php
    Die gebruik ik altijd om aanvallen te simuleren. Zitten soms kleine onnauwkeurigheden in maar dat is te verwaarlozen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tita Bekijk bericht
    Waarschijnlijk bij de meeste mensen wel bekend: http://travian.kirilloid.ru/warsim2.php
    Die gebruik ik altijd om aanvallen te simuleren. Zitten soms kleine onnauwkeurigheden in maar dat is te verwaarlozen.
    Ja, snap ik, maar soms heb ik er geen tijd voor.

Gebruiker

Standaard Overbodige luxe

Wil je echt zijn snel zijn, leer goed hoofdrekenen

Beetje oefenen met 3'de machts-wortels en je kan de simulator links liggen.
    Ohwja en dan 5de machts-wortels voor de pop bonus, maar daarvoor kan beter gewoon punten uit je hoofd leren en dan of benaderen met afgeleides. in gewikkelder truckje is voor 5de machts wortels (B)^(1/5)=(a+h)^5 (^1/5) = a^5+5a^4*h+15a^3*h^2 etc. ( of gewoon hier stoppen is al ****ing nauwkeurig namelijk) met a is het getal dat je wel weet wat b(uit te rekenen wortel) benaderd, en h is het kleine stukje dat je mist.
    Moet je alles heel snel op minstens 2-3 decimalen kunnen vinden.

Denk dat je uit je hoofd redelijk nauwkeurig ieder gevecht binnen 3 kan simuleren. 53 minuten is dan echt lang voor ingewikkelde gevechten. Maar je krijgt zo wel veel inzicht in wat je wilt aanpassen voor een beter resultaat.

Dus stel dat je tergend traag internet hebt, of gewoon niks beters te doen hebt terwijl je travian speelt. Dan kan je dus tussen je dagelijkse routine of terwijl je op je mobiel wacht op het laden van het pagina, al je aanvallen simuleren.

Of nog beter, tijdens het hardlopen neem je om de xmin even rust om te clicken, dan rekenen je alle aanvallen uit terwijl je loopt, werkt net zo goed als muziek

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tita Bekijk bericht
    Okey vertel mij waar de onnauwkeurigheden hierin zitten, geef gelijk een voorbeeld + alle info die er is, zoals upgrades etc.

Ik Durf er heel veel op in te zetten dat je gewoon een foute invoer hebt gedaan of dat de tegenstander gewoon wat upgrades hadden, Of een foute versie T4/T3, held die anders was etc.

Het is namelijk uitgebreid getest en alle constanten zijn (zoals basis deffence en scouts etc) zijn op 5 getallen, dus meestal 3 decimalen ( das meestal x.000 dus gewoon een geheel getal) correct.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Wil je echt zijn snel zijn, leer goed hoofdrekenen

Beetje oefenen met 3'de machts-wortels en je kan de simulator links liggen.
    Ohwja en dan 5de machts-wortels voor de pop bonus, maar daarvoor kan beter gewoon punten uit je hoofd leren en dan of benaderen met afgeleides. in gewikkelder truckje is voor 5de machts wortels (B)^(1/5)=(a+h)^5 (^1/5) = a^5+5a^4*h+15a^3*h^2 etc. ( of gewoon hier stoppen is al ****ing nauwkeurig namelijk) met a is het getal dat je wel weet wat b(uit te rekenen wortel) benaderd, en h is het kleine stukje dat je mist.
    Moet je alles heel snel op minstens 2-3 decimalen kunnen vinden.

Denk dat je uit je hoofd redelijk nauwkeurig ieder gevecht binnen 3 kan simuleren. 53 minuten is dan echt lang voor ingewikkelde gevechten. Maar je krijgt zo wel veel inzicht in wat je wilt aanpassen voor een beter resultaat.

Dus stel dat je tergend traag internet hebt, of gewoon niks beters te doen hebt terwijl je travian speelt. Dan kan je dus tussen je dagelijkse routine of terwijl je op je mobiel wacht op het laden van het pagina, al je aanvallen simuleren.

Of nog beter, tijdens het hardlopen neem je om de xmin even rust om te clicken, dan rekenen je alle aanvallen uit terwijl je loopt, werkt net zo goed als muziek
    Snap ik wel maar, er bestaat ook zo iets als een Rekenmachine, en een Gevechtsstimulator.

Soortgelijke discussies

1. gevechts simulator
    By dartpijl in forum Ideeën
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 05-12-2009, 18:37

Regels voor berichten