Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 13 van 13

Discussie: Gevechts Simulator.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Okey vertel mij waar de onnauwkeurigheden hierin zitten, geef gelijk een voorbeeld + alle info die er is, zoals upgrades etc.

Ik Durf er heel veel op in te zetten dat je gewoon een foute invoer hebt gedaan of dat de tegenstander gewoon wat upgrades hadden, Of een foute versie T4/T3, held die anders was etc.

Het is namelijk uitgebreid getest en alle constanten zijn (zoals basis deffence en scouts etc) zijn op 5 getallen, dus meestal 3 decimalen ( das meestal x.000 dus gewoon een geheel getal) correct.
    Dat bedoelde ik eigenlijk met onnauwkeurigheden. Was misschien niet echt goed verwoord. Je kan altijd wel een schatting maken van de verdedigende partij maar je zal meestal niet weten wat de exacte upgrades, aantallen, muur enz. zijn wat dus zal resulteren in een 'afwijking' met de simulatie.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tita Bekijk bericht
    Dat bedoelde ik eigenlijk met onnauwkeurigheden. Was misschien niet echt goed verwoord. Je kan altijd wel een schatting maken van de verdedigende partij maar je zal meestal niet weten wat de exacte upgrades, aantallen, muur enz. zijn wat dus zal resulteren in een 'afwijking' met de simulatie.
    Ah sorry, ik dacht dat je er op doelde dat de simulator afweek met de "werkelijkheid" in het spel. Want hij zou heel nauwkeurig moeten zijn
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 19-11-2012 om 09:27

Gebruiker Scar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Ah sorry, ik dacht dat je er op doelde dat de simulator afweek met de "werkelijkheid" in het spel. Want hij zou heel nauwkeurig moeten
    Zou? Je bedoelt 'is'.
    Fari argentum aurum tacere.

Soortgelijke discussies

1. gevechts simulator
    By dartpijl in forum Ideeën
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 05-12-2009, 17:37

Regels voor berichten