Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: Winnaars TS2, 5 November 2012

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
    IRC Operator Irc opp_Sanity's schermafbeelding

Standaard Winnaars TS2, 5 November 2012

Beste spelers,

Lang geleden, op 26.09.2011, werd rond 06:00 de eerste steen gelegd in 00 Yakuza door Tutor. Sindsdien zijn ze bezig geweest met de voorbereiding van het bouwen van iets geweldigs en vandaag, 05.11.2012, is het dan eindelijk zo ver. Omstreeks 05:14 bereikte het WereldWonder niveau 100 en kon de wereld het prachtwerk aanschouwen dat waarschijnlijk het meest grote en formidabele gebouw gebouwd is in de gehele Travian geschiedenis sinds het vallen van het Natariaanse rijk.

Samen met de alliantie Yakuza was Tutor de eerste die het bouwproject kon afronden door miljoenen grondstoffen te spenderen en het te beschermen met honderderdduizenden legers tegen de vele kwaadwillende legers. Ze hebben daarom terecht de titel "Winnaar van de server" verdiend.

Uiteindelijk was Poseidon toch wel diegene die over de meest verbluffende hoeveelheid inwoners heerste met een populatie van 72.494, gevolgd door Romein68 op de tweede plek met een populatie van 70.270 en op de derde plek staat shaggie met een populatie van 64.288.

De machtigste en meest angstaanjagende generaal was Foxyfoxtrot met 1.610.580 aanvalspunten gevolgd door Losse Handjes met 1.183.011 aanvalspunten en Ducksauce met 945.937 aanvalspunten. Tutor was de meest genadeloze verdediger die de vijandelijke troepen slachtte bij de poorten van zijn/haar dorpen. Dit heeft geresulteerd in 7.038.896 verdedigingspunten. Hij of zij wordt gevolgd door sštem met 3.026.994 verdedigingspunten en Ardena Evensta met 1.763.350 verdedigingspunten die de mooie tweede en derde plaatsen bezetten.

Een woord van de winnaar vindt je in de volgende post.

Wij van de Travian.nl crew willen jullie allen bedanken die tot het eind volhielden en tevens bedanken voor het alle leuke momenten die we met elkaar hebben meegemaakt.

Met vriendelijke groet,
    Travian.nl crew

Laatst gewijzigd door Irc opp_Sanity : 06-11-2012 om 23:03

IRC Operator Irc opp_Sanity's schermafbeelding

Standaard

Een woord van de winnaar:

In februari 2009 begon ik op de speed met Travian spelen, al vrij snel kwam ik er achter dat dit te snel voor me was, aangezien ik toen ook nog niet beschikte over internet op het werk.
    Er werden contacten gelegd en ik startte dat jaar op server 2 om uit eindelijk in Yakuza te belanden via mijn contact van speed. Ik speelde de server uit eindigend in de top 10 van spelers. Voldoening was er niet, aangezien ik op mijn 1e server niet op top niveau relde. Na deze server startte ik op de nieuwe s2 en wederom in Yakuza. Yakuza kende die server een roerige server welke leidde tot een afsplitsing en wel F&C. Met deze alliantie bouwde we een WW en werden we 3e. Met alle berichten die toen de ronde gingen over de nieuwe T4 besloot ik dat dit mijn laatst travian server was. Toch benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen in T4 startte ik een oefenaccount op s3 en toen de nieuwe s2 begon besloot ik een kijk account te maken.

De nieuwe s2 startten op 26 september 2011 en vrij snel zag ik wederom Yakuza herrijzen. Ik joinde en voor het eerst kwam ik in de leiding te recht en wel als recruiter. Vrij snel leidden dit tot leidinggevende voor alle dagelijkse dingen en uiteindelijk tot algemeen leider. Yakuza is een alliantie die bekend staat om zijn rel capaciteiten. We hebben deze server dan ook menig oorlog uitgevochten. Soms zelfs zo zwaar dat we op de rand van de afgrond stonden en soms zo makkelijk, daar waar we eerst dachten, zouden we het wel doen. De server kende voor Yakuza menig keer een verrassende wending, dit begon al in het begin.

Alliantie 300 was onze bondgenoot, met hen speelde we F&D I, II en III weg. Vanuit het F&D kamp kwamen verschillende sollicitaties. Uiteindelijk is een mooie groep, in Zuid West gelegen, Yakuza gejoind. Yakuza kende vanuit het verleden slechte ervaringen met een eigen def alliantie. De groep die Yakuza joinde van uit F&D bestond uit hoofdzaak uit F&D III spelers, welke eerder onder een nadere naam speelde en F&D waren gejoind.Ik werd benaderd door een speler uit die groep welke zich als spreekbuis voor die groep opwierp. Met deze speler richtte we een def alliantie op genaamd Fris. Hoe dit in Yakuza uitpakte bespaar ik jullie, wel kan ik zeggen dat Fris zich als def alliantie heeft bewezen en Yakuza van zijn fobie omtrent een eigen def alliantie af is.

Echter op het moment dat we MUG zouden gaan aanvallen met 300 verdween onze aanvalsplanner die voor beide allianties plande. Tot overmaat verdween ook onze def leidster, Yakuza was vleugellam en 300 maakte de fout, kon niet wachten en begon blind op MUG te lopen, Yakuza wilde niet ongeorganiseerd gaan lopen. Yakuza werd als backstabber afgeschilderd op het Algemeen forum. Mug had 300 kapot gespeeld en 300 begon op Yakuza te lopen en ja dan doet het nog zeerder om een oude vriend aan te moeten vallen. Enkele kleinere allianties werden vervolgens aan de zeggenkar gebonden en Yakuza begon te draaien.

De volgende verrassing diende aan, MUG informeerde naar een niet officiŽle samenwerking, beide zouden apart plannen en lopen. Yakuza begon met NW. Yakuza startten een oorlog tegen RedNecks, Nutz en O. Dit was een zware slag die lang en eindeloos duurde en aan beide kanten veel kosten. Toen Yakuza de oorlog wilde beŽindigen ging O hier niet mee akkoord. Door bepaalde omstandigheden waar ik niet over uit wil wijden begon MUG op O te lopen en Yakuza hield zicht met Nutz bezig. Dit verliep soepel en het zag er lange tijd naar uit dat de finale zou worden Yakuza vs MUG. Zover kwam het niet MUG delete massaal. Veel oud Muggers kwamen in TipTop terecht de alliantie die bestond uit oud 300 leden. Oud zeer werd uitgesproken en een samenwerking werd aangegaan. Toen Yakuza twee BD's roofde besloten we uit eindelijk te doen wat tegen Yakuza principes is een WW bouwen. Het is Yakuza niet geheel vreemd, in mijn 1e s2 hadden ze 4 WW's en in mijn 2e s2 bouwde ik zelf met door Yakuza geroofde BD's. Het uiteindelijke resultaat is nu bekend, Yakuza maakte de hele server het spel, bouwde bij gebrek aan andere bouwers en overwon iedere aanval op het WW.

Wat deze server zo speciaal maakte voor mij is dat Yakuza met een bijna geheel nieuwe groep startten deze server 2. Na enkele problemen in de leiding in het begin zijn er geen wisselingen meer geweest in de leiding. De alliantie Yakuza ontwikkelde, Fris richtte zich op als een super def alliantie, en beide gingen samen op in Yakuza. De groep is als enige zo sterk uit de strijd gekomen dat we zijn geŽindigd met 59 actieve leden. We konden uiteindelijk eindigen met de bondgenoot waar we ook mee gestart waren, wat eens te meer bewijst, vrienden kunnen vijanden worden, maar andersom is evengoed mogelijk.

Het was voor mij persoonlijk een fantastische server waar ik solo speelde. Tijdens de WW bouw heb ik twee fantastisch sitters gehad. Ik ga geen personen noemen, daar we als geheel de strijd aan gingen en het als geheel tot een goed einde brachten. Ik wil de gehele Yakuza leiding bedanken voor hun openheid in communiceren en elkaar terecht wijzen daar waar nodig. Ik bedank iedere Yakuziaan die dit resultaat mogelijk hebben gemaakt, voor hun onuitputtelijke inzet tijdens rel acties, def acties en WW steun. Fris ook jullie zijn echte Yakuzianen.

Namens Yakuza wil ik bedanken:
    TipTop, bedankt voor de mooie samenwerking in het begin als 300 en op het einde als TipTop en de WW steun.
    MUG bedankt voor de heerlijke samenwerking en de mooie acties.
    Romein68 en Shaggy bedankt voor jullie WW steun.

Voor de rest iedereen bedankt voor de mooie strijd, wat andere ook mogen zeggen, het was een mooie maar lange server,

Tutor

Soortgelijke discussies

1. Winnaars NLX - November 2015
    By CM_Tovenaar in forum Servers (archief)
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26-11-2015, 16:08
  2. Winnaars NLX - November 2014
    By CM_Tovenaar in forum Servers (archief)
    Laatste bericht: 13-11-2014, 18:34
  3. Winnaars TC7, 21 november 2012!
    By Irc opp_Sanity in forum Nieuwsarchief
    Laatste bericht: 27-11-2012, 21:22
  4. Winnaars TC4, 23 mei 2012!
    By Irc opp_Sanity in forum Nieuwsarchief
    Laatste bericht: 29-05-2012, 00:27

Regels voor berichten