Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Vraag over paleis / uitbreiding

  1. #1
    Gebruiker
    Geregistreerd
    15-07-2012
    Berichten
    3

    Standaard Vraag over paleis / uitbreiding

    Vraag:
    Als ik een paleis op nivo 20 heb, 2 uitbreidingen gebruikt, en nog 1 onderleider over (reeds gebouwd) in het dorp en vervolgens sloop ik het paleis. Functioneert de onderleider dan nog? Vermindert hij nog steeds loyaliteit en kan hij nog steeds een dorp definitief overnemen? Of moet hiervoor het paleis op nivo 20 blijven en kan ik hem pas daarna slopen?

  2. #2
    Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18-02-2008
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Beste,

    Om met de 3e leider te kunnen overnemen hoeft je paleis niet op 20 te blijven staan, je kan het paleis dus afbreken.
    Wanneer je leider dood zou gaan kun je deze niet meer herbouwen als je er geen paleis level 20 meer hebt.

    MVG
    sledge

    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

    Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!



  3. #3
    Gebruiker
    Geregistreerd
    15-07-2012
    Berichten
    3

    Standaard

    Thanks! Dat is voldoende info

Regels voor berichten

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •