Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 12

Discussie: overname door sitter

Gebruiker

Standaard overname door sitter

hallo ik heb even een vraagje. ik weet niet of de vraag al eerder is gesteld. ik kon het in ieder geval niet vinden. kan een sitter van iemand een dorp over nemen als hij als sitter staat of kan hij dat helemaal niet? alvast bedankt.

Ex-Crewlid R2-D2's schermafbeelding

Standaard

Beste Pluis,

Als zijnde sitter van een account kan je alleen raids versturen, en geen aanvallen. Om met een onderleider schade te doen op de loyaliteits punten van een dorp moet deze als aanval worden verstuurd. Een sitter kan hierdoor geen overnames doen.

Hopelijk is dit voldoende antwoord op jouw vraag. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

R2-D2
    Support .nl
    Opvallend onopvallend aanwezig als redelijk ervaren No0b.

Gebruiker

Standaard

Volgens mij moet je minimaal 2 week geen sitter meer van iemand zijn voordat je een dorp van die speler over kunt nemen.
    Let wel: dit gaat niet om inloggen maar echt om het geregistreerd staan als sitter.

Wil een sitter een dorp van jou overnemen, dan zal hij eerst geen sitter meer moeten zijn, dan 2 weken wachten en daarna pas kan hij overnemen....

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartn Bekijk bericht
    Volgens mij moet je minimaal 2 week geen sitter meer van iemand zijn voordat je een dorp van die speler over kunt nemen.
    Let wel: dit gaat niet om inloggen maar echt om het geregistreerd staan als sitter.

Wil een sitter een dorp van jou overnemen, dan zal hij eerst geen sitter meer moeten zijn, dan 2 weken wachten en daarna pas kan hij overnemen....
    Beste Maarten,

Je verhaal klopt gedeeltelijk. Je moet minimaal 2 weken geen sitter meer zijn van iemand, eer je dorpen van hem/haar kan overnemen.

Dit geldt dus WEL om het inloggen als sitter. Anders kan je iedereen bij een overname 'snel effe' als sitter instellen om de overname tegen te houden. Dat zou niet erg fair zijn lijkt me.

Mvg
    Poca
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker

Standaard

Haha, oh jah...
    Blundertje!

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Op zich kan Maartn zijn uitleg ook geïnterpreteerd worden als: "je moet 2 weken geen sitter meer zijn, waarbij 2 weken niet inloggen niet voldoende is, maar je moet echt niet meer geregistreerd staan als sitter"

Dan klopt zijn uitleg wel
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Haha, bedankt! Ik word hier gered!

Gebruiker

Standaard

Waar kan je zien hoelang je geen sitter meer bent van diegene? Want ik heb het zelfde probleem en wil diegene graag overnemen :P

Kan ik aan GM's vragen of hun voor mij na kunnen kijken hoelang het geleden is geweest?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Op zich kan Maartn zijn uitleg ook geïnterpreteerd worden als: "je moet 2 weken geen sitter meer zijn, waarbij 2 weken niet inloggen niet voldoende is, maar je moet echt niet meer geregistreerd staan als sitter"

Dan klopt zijn uitleg wel
    Nee deze uitleg klopt niet. (sorry maar ik moet je weer stangen muchacho)

Ik dacht in mijn opwelling dat ik met een truckje een overname kon voorkomen. Het idee was niet eens heel gek, ik maakte mijn toekomstige opponent mijn sitter, zorgde dat hij de verleiding niet kon weer staan in te loggen en daarna kon hij mij voor 2 weken niet overnemen en ik hem wel. Kinda evil plan.
    We hadden nog geen slechte relatief oid. maar ik was dus van plan hem eigenlijk een steek in de rug te geven in de toekomst en de spelregels als een schild te gebruiken.

Nu had hij ingelogt en was al een tijdje mijn sitter, pak weg voor 1,5 week. Hij had alleen op de eerste 3 dagen ingelogt en daarna was hij lui enof was zelf weg maar had daarna niet meer ingelogt. Ik val hem na 5 dagen aan en doe alles volgens plan.
    Wat blijkt en ik wist het ook wel, het geld alleen indien de sitter inlogt en zelfs dan is het nog twijfel achtig.

Anders kan je iemand sitter maken en hiermee schermen, wat natuurlijk idioot zou zijn.

Los daarvan was het toen een multihunter die over de vriendschappelijke overnames ( dus sitter ed.) moest oordelen en hij kon zich niet in mijn uitleg en toepassing van de spelregels vinden. Hij werd toen ook zelden toegepast, tegen nooit aan als het vijandig overnames waren. (overduidelijke vriendschappelijke overnames lagen toen anders)

Daarom vertel ik je erg op te passen met het toepassen van deze spelregel want hij is dus er subjectief en ik weet niet of het al geautomatiseerd is door het systeem, maar soms wil deze 2 weken ook nog wel eens variëren ( speedservers hebben hier mogelijk andere uitleg) of soms klopt het in de praktijk gewoon niet. (de zgn. c3 status wil wel eens vroegtijd veranderen, hoe dat exact werkt weet ik niet, maar dat het gewoon soms niet gaat als het volgens letterlijke uitleg hoor te gaan is vrijwel evident. (optie zijn: zondag mee gereset, veranderd in een c2 status ect.)
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 13-10-2012 om 22:40

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoGGz Bekijk bericht
    Waar kan je zien hoelang je geen sitter meer bent van diegene? Want ik heb het zelfde probleem en wil diegene graag overnemen :P

Kan ik aan GM's vragen of hun voor mij na kunnen kijken hoelang het geleden is geweest?
    Mijn advies is, gewoon doen als het een kleine makkelijke prooi is waarbij het niet uitmaakt of leider een keertje voor niks loopt.

Het ergste wat er kan gebeuren is dat er komt te staan dat het niet mogelijk is omdat jullie nog een c3 status hebben. Maar soms laat het systeem je na een week ofzo terug vallen in een c2 status en kan het toch gewoon. Een multihunter gaat je hier geen ban voor opleggen, zo rigide zijn ze niet.

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 11
    Laatste bericht: 13-03-2012, 16:56

Regels voor berichten