Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 12 van 12

Discussie: overname door sitter

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Je weet de Edit knop te vinden, ik zou dan ook willen adviseren om die qoute met antwoord ook gewoon in je voorlaatste post te verwerken, ipv dubbelposten: staat zo spammerig anders.

Inhoudelijke reactie: toen dit nog in de spelregels was opgenomen dat het verboden was om je sitter over te nemen werd deze tactiek HEEL VEEL gebruikt, en ook (op mijn servers iig) HEEL VEEL bestraft.
    De straffen waren licht: tijdelijke ban en 5% van alle gebouwen en velden eraf voor de ergste gevallen.

Maar het heeft slechts een maand geduurd voordat iedereen doorhad dat je dan maar gewoon niet moet inloggen op dat account als je een overname bezigt.

Dat was dan ook vaak het advies richting de klagers, gewoon niet inloggen.
    Maar de verleiding om precies te zien wat er allemaal staat is natuurlijk erg groot.
    En nu heel veel echt goede spelers van de T2.5 - T3.6 tijd weg zijn, snap ik dat het niveau ook aardig gedaald is.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Je weet de Edit knop te vinden, ik zou dan ook willen adviseren om die qoute met antwoord ook gewoon in je voorlaatste post te verwerken, ipv dubbelposten: staat zo spammerig anders.

Inhoudelijke reactie: toen dit nog in de spelregels was opgenomen dat het verboden was om je sitter over te nemen werd deze tactiek HEEL VEEL gebruikt, en ook (op mijn servers iig) HEEL VEEL bestraft.
    De straffen waren licht: tijdelijke ban en 5% van alle gebouwen en velden eraf voor de ergste gevallen.

Maar het heeft slechts een maand geduurd voordat iedereen doorhad dat je dan maar gewoon niet moet inloggen op dat account als je een overname bezigt.

Dat was dan ook vaak het advies richting de klagers, gewoon niet inloggen.
    Maar de verleiding om precies te zien wat er allemaal staat is natuurlijk erg groot.
    En nu heel veel echt goede spelers van de T2.5 - T3.6 tijd weg zijn, snap ik dat het niveau ook aardig gedaald is.
    Ja ik heb zelf dus ook gebruikt, maar ik vond de straffen altijd erg mee vallen, vaak werd het niet eens bestraft omdat er een redelijke termijn overheen was gegaan of omdat het niet expliciet vriendschappelijk was.

Daarom is het naar mijn mening een te risicovolle tactiek ook ( zeker als de ander moet inloggen) maar het "verraden" van een oude sitter is naar mijn ook geen garantie op overname veiligheid vanuit travian.

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 11
    Laatste bericht: 13-03-2012, 16:56

Regels voor berichten