Weergegeven resultaten: 1 tot 8 van 8

Discussie: oases aanvallen

Gebruiker

Standaard oases aanvallen

hallo ik heb een vraag over het aanvallen van een oase

waarom kan je een oase alleen maar overvallen en niet aanvallen zodat je een oase in 1 keer kan veroveren inplaats van dat er wel altijd 1 dier in leven blijft waardoor je de oase niet kan veroveren in 1 keer

Ex-Crewlid R2-D2's schermafbeelding

Standaard

Beste lord kjaai,

Er zal vast wel een reden voor zijn waarom de makers van dit spel dit zo hebben gedaan, al was het maar om het niet te makkelijk te maken om ze over te nemen. Oases kan je niet aanvallen, alleen maar raiden.

Hopelijk is dit voldoende antwoord op jouw vraag. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

R2-D2
    Support .nl
    Opvallend onopvallend aanwezig als redelijk ervaren No0b.

Gebruiker cocoamok's schermafbeelding

Standaard

Oases van natuur kun je niet aanvallen, maar oases van andere spelers wel. Bij die moet je echter de loyaliteit verlagen en dat gaat meestal niet in een keer naar 0%. Maar de legers in oases van andere spelers zijn dus wel makkelijk totaal te vernietigen via een aanval (en er staat geen muur).
    Laatst gewijzigd door cocoamok : 19-08-2012 om 20:37

Gebruiker Softie's schermafbeelding

Standaard

De echte reden is niet meteen duidelijk,

maar het spel mag nu ook niet te gemakkelijk zijn. En het is nu eenmaal gewoon een regel dat je een oase niet kan aanvallen, part of the game...

Gebruiker

Standaard

Ik heb een andere vraag, ik ben bezig met mijn heldenhof te bouwen naar level 20 er ligt naast dat dorp een oase die ik wil innemen, ik heb vandaag al 3 aanvallen gestuurd met mijn held om hem vast leeg te maken maar mijn held is nog niet weg of er staan alweer nieuwe dieren in.

Iemand enig idee hoe dit werkt? het is me namelijk in voorgaande servers nooit opgevallen

Gebruiker

Standaard

het is toch zo dat hoe meer je een oase aanvalt de dieren in de betreffende oase zich sneller zullen vermenigvuldigen ??

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lord kjaai Bekijk bericht
    het is toch zo dat hoe meer je een oase aanvalt de dieren in de betreffende oase zich sneller zullen vermenigvuldigen ??
    Ik heb de oase een maand geleden al leeg gemaakt, en nu wil ik hem vandaag gaan innemen zodra ik lvl 20 heb bereikt. Echter sinds vandaag komen er ineens dieren in te staan en blijven nu ook terug komen.

Gebruiker

Standaard

owe dan weet ik het niet maar komen er steeds meer en steeds sneller ?

of komen er alleen maar een paar ratte en zwijnen of zo ??

Regels voor berichten