Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: Top speler worden

Gebruiker

Standaard Top speler worden

Het lijkt misschien wel een domme vraag, maar ga ze toch eens stellen.

Ik speel nu al een aantal jaar travian, en mijn rang is steeds rond de 200e plaats, op normale servers en speeds.
    Maar geraak nooit verder dan dat.
    Hoe kan je eigenlijk van semi-pro tot een echte top50 speler uitgroeien in travian?

Ex-Crewlid R2-D2's schermafbeelding

Standaard

Beste oulala,

Er is helaas geen wiskundige formule aanwezig om een toppertje in Travian te worden. Beste advies wat ik je kan geven is blijven spelen en blijven proberen beter te spelen dan de vorige server. Het is een kunst van efficient bouwen, relatief veel aanvallen en geen leven hebben, of te wel altijd online zijn.

Hopelijk is dit voldoende antwoord op jouw vraag. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

R2-D2
    Support .nl
    Laatst gewijzigd door R2-D2 : 06-08-2012 om 10:47
    Opvallend onopvallend aanwezig als redelijk ervaren No0b.

Gebruiker Nullus's schermafbeelding

Standaard

Of in het geval dat je dat al allemaal doet, maar een solo-speler zonder goud bent : probeer eens samen te spelen met een half dozijn anderen op één account en elk een behoorlijk aantal euro'tjes te investeren in goud. Dan zit je heel snel in de top 50.

Je kan natuurlijk ook aanvaarden dat je solo met weinig goud nooit de top zal halen en tevreden zijn met rang 100. Dat doe ik meestal.
    #Toshasfanclubvoorzitter

Gebruiker

Standaard

Ik heb een PM gestuurd.
    Hangt er natuurlijk allemaal vanaf wat precies je betrachting is, en hoe je die voorheen probeerde te bereiken.
    Wil je bvb top 50 pop en een leuke aanvalsrang, of eerder top 20 pop zonder echt aanvallend te spelen.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nullus Bekijk bericht
    Of in het geval dat je dat al allemaal doet, maar een solo-speler zonder goud bent : probeer eens samen te spelen met een half dozijn anderen op één account
    met 6 op 1 account werkt voor geen meter, beste is met 2 of 3

verder ben ik persoonlijk geen goudsmijter (maar ook geen T4 speler) en zoek ik gewoon duals die hebben bewezen toppers te zijn (lijk ik ook ineens een topper, terwijl ik vooral een harde werker ben die gewoon doet wat duals voorstellen)
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker Vainqueur's schermafbeelding

Standaard

Je moet je afvragen of een top 20 simranking je een goede speler maakt. Het gaat er uiteindelijk ook om dat je jezelf een beetje kunt verdedigen en dat je genoeg troepen hebt om het andere spelers om je heen lastig te maken.

Als je in de top 20 simranking wilt komen (dat is opzich helemaal niet moeilijk), dan is het belangrijkste wat je moet doen het houden van feesten in alle dorpen die je hebt. Ik doe het zelf zo dat elk nieuw dorp dat ik sticht binnen 7 dagen zelfstandig een feest kan geven. Dat zorgt er voor dat je op gegeven moment ongeveer elke week een nieuw dorpje kunt stichten. Als je eenmaal zo ver bent, dan gaat het erg hard. Wel is het van belang dat je zelf heel erg actief bent, of samenspeelt met een ander en samen heel actief bent. Als je goud wilt/kunt uitgeven, dan helpt dat je zeker om sneller richting de top 20 simranking te gaan, maar zonder zou het ook wel moeten lukken.

Let wel op dat je als top 20 spelers meer in de schijnwerpers staat dan er buiten en dat je de lul bent als ze ontdekken dat je een simmer bent. Daarom zou ik zorgen dat je ook genoeg troepen bouwt en een fatsoenlijke alliantie regelt. Je kan ook rond 300/300 gaan liggen, maar ik ken niemand die het daar een server lang vol heeft gehouden (wat op zich dus wel een uitdaging is blijkbaar! )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    terwijl ik vooral een harde werker ben die gewoon doet wat duals voorstellen)
    Dit kan ik bevestigen!
    [22:25] <Tyl> Diep van binnen weet ik dat je elke lullige opmerking maakt uit liefde..

S6: unknown artist
    S1: knabbel&babbel

Regels voor berichten