Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 12

Discussie: Bevrijden troepen uit vallen

Gebruiker

Standaard Bevrijden troepen uit vallen

Hi,

Vraagje. Normaal als je de troepen op aanval stuurt dan bevrijden ze zichzelf of als er daarna een leger komt bevrijdt die ze, de 75% uiteraard. Vandaag zag ik gebeuren dat er wel troepen op aanval werden gestuurd maar dat ze zichzelf desondanks niet konden bevrijden en ook de bevrijders die op aanval kwamen konden de troepen niet bevrijden. Hoe zit dat dan?
    Alvast bedankt.

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Beste flugel,

Volgens travian answers kunnen gevangen troepen inderdaad enkel bevrijd worden mits een succesvolle aanval en dan zal er 25% van deze (gevangen) troepen sterven.

http://t4.answers.travian.nl/?aid=185#go2answer

Echter is het zo, dat enkel de eigenaar van de gevangen troepen of alliantieleden van hem, deze troepen kunnen bevrijden.

Als je (eigenaar van de vallen) dus een aanval ziet binnenkomen van iemand anders een aanval binnenkrijgt, zal deze aanval de troepen niet bevrijden.

Ik hoop bij deze je vraag voldoende te hebben beantwoord.

Mvg
    Poca
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker

Standaard

Dan heb ik nu even twee vraagjes over de vallenzetter, die ik hier maar even bijgooi:

Mijn troepen zitten gevangen in het dorp van een inactieve speler. Ik heb geen zin ze te bevrijden. Worden ze dan bevrijd of verdwijnen ze zodra deze speler van de wereld verdwijnt? Ik ga uit van het eerste, maar graag even bevestiging.

En daarnaast heb ik gevangen troepen in mijn vallen van een speler die inmiddels inactief is. Als die speler verdwijnt, verdwijnen mijn bezette vallen of blijven ze heel?

Beide vragen zijn niet echt belangrijk, maar ik ben gewoon nieuwsgierig

Sorry voor het niet maken van een nieuw topic, maar volgens mij past het hier inhoudelijk prima

Cycnes

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van A tot Z Bekijk bericht
    Mijn troepen zitten gevangen in het dorp van een inactieve speler. Ik heb geen zin ze te bevrijden. Worden ze dan bevrijd of verdwijnen ze zodra deze speler van de wereld verdwijnt? Ik ga uit van het eerste, maar graag even bevestiging.
    Aangezien alle troepen en onderzoeken verdwijnen van een dorp dat verdwijnt/overgenomen wordt en verandert in een natariaans dorp, zullen jouw troepen vrij komen en naar huis wandelen. Een val wordt namelijk aanzien als eenheid (ook al eten ze geen graan) in dit geval.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van A tot Z Bekijk bericht
    En daarnaast heb ik gevangen troepen in mijn vallen van een speler die inmiddels inactief is. Als die speler verdwijnt, verdwijnen mijn bezette vallen of blijven ze heel?
    Dezelfde theorie is hier van toepassing: alle gevangen troepen sterven zodat de vallen niet stukgaan.
    Laatst gewijzigd door Poca : 10-07-2012 om 23:54
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker

Standaard

Prima!

Hartelijk bedankt voor je reactie

Gebruiker

Standaard

nu heb ik nog een bijkomende vraag.
    als mijn troepen in de vallen zitten van een medespeler en ik laat ze doodgaan, gaan de vallen dan ook kapot of blijven ze heel?
    ik heb het antwoord op deze vraag nog nergens gevonden...

Gebruiker

Standaard

De vallen breken na succesvolle vrijlating bij aanval
    De vallen blijven bestaan bij het zelf doden van je gevangen manschappen of zelf vrijlaten van vijandelijke manschappen.
    Skyflare
    Lord of the Sky Gardens

Gebruiker

Standaard

ICM met een linkje naar dit forum in de FAQ denk ik dat de FAQ over vallen nu wel voor 100% compleet is, met alle (vergezochte (althans, de mijne)) vragen hierover

Gebruiker

Standaard

Leuk he, de vallenzetter?

Standaard

Ik zou hier toch nog een vraag willen stellen.

Hoeveel 'legers' moeten overleven om de anderen te bevrijden?
    Ik dacht altijd dat minimaal 1 leger nodig was per gevangen leger.
    Dus als je 80 legers gevangen hebt, moet je minimaal met 80 overleven om ze te bevrijden.

Echter heb ik nu een aanval gezien waarbij er 271 troepen werden gestuurd, 182 werden gevangen, 61 gingen dood ..... (dus bleven er 28 over). En toch worden de troepen bevrijd .........
    Laatst gewijzigd door GarterSnake : 12-08-2012 om 12:15

Soortgelijke discussies

1. Vallen en 'bevrijden'
    By GarterSnake in forum Vragen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 13-03-2012, 14:54

Regels voor berichten