Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 150

Discussie: Rage vs Kansloos

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andreas1530 Bekijk bericht
    Lees de beginpost even? Ik praat nergens over een oorlog.

Natuurlijk ga ik niet alleen op jou lopen, toch niet serieus..

Als ik al je dorpen fake, en het op-een-na-zwakste lock, stijg ik dan op je 'ladder van pro-heid'?

Op de belangrijkste dorpen werd tussen ge timet, en HD/AVD gedeft.

Dat jij op onbenullige dorpjes loopt, en dan zegt dat wij niet durven... Komop zeg?
    Rage vs Kansloos? bizar dat ik niet doorhad dat het om een mopje van jou ging.

CHICKEN!!!!!!
    Ik weet het. Ik ben een prutser en jij bent geweldig. Dat verhaal kennen we nu al wel.
    Geen enkel (onbenullig, toch?) veegje werd tegengehouden. Net het vierde dorp gelockt (alhoewel we toen iets teweinig katas hadden dus is het niet volledig).

En ja Andreas, een veeg dient om te smijten zeg je toch altijd? En nu is het ook niet goed? Tja... Tegen rage een frontale aanval aangaan is niet slim maar in guerrilla ben ik goed getraind. Confuse and conquer!
    Laatst gewijzigd door BoJo : 05-07-2012 om 18:29 Reden: eerste zin toegevoegd

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BoJo Bekijk bericht
    Gaul en Omen hebben onze deffer gelockt omdat ze wisten dat FF op ons accountarte liep en we de def nodig hadden. Slim of laf, dat moeten jullie maar uitmaken.

Dus we zijn direct in tegenactie gegaan omdat traviangenie Andreas al een dag op voorhand ons verwittigde, waarvoor dank beste vriend! Lomp of moedig, dat moeten jullie ook maar uitmaken.
    Tuurlijk, zoals ik in de IGM naar je ook al zei, ik plan een actie altijd 2 uur van te voren. Dus idd we deden dit idd omdat Marksman ook op je HD liep. Anders hadden we het nooit gedurft, want ik had nooit verwacht dat alle def daar naartoe zou gaan.

Meerdere op Gaul en Omen. Niks gedeft. Zelfs niet tussengetimed. Echte pro's!
    Je valt elke aanval aan met 1000 troepen... Daar time je niet op tussen.
    Maar gefeliciteerd hoor, je bent zo pro!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cet cool Bekijk bericht
    Ik dacht dat het bij Rage! was:
    Als jullie ons masaal aanvallen open we de oorlog, maar nu blijkbaar niet.

Durven jullie niet tegen een ally van 24 man, wie ook nog met FF in oorlog zijn?

Trouwens Rage! en FF hebben bijde steeds minder leden hoe komt dat?
    5 spelers is zat voor Kansloos, 3 is denk al genoeg voor FF + Kansloos, maar dat duurt me te lang.

Ze hebben nu eindelijk eens een deftige tegenaanval gehad (van ocharme 1 speler) op 3 (Gaul, Omen en Andreas) van hen die onze deffer getrached hebben en nu al schrik? Flauw hoor.

Andreas, oh traviangod, gevechtje mano a mano? met open rapportjes hier op het AF?
    Je bent o zo slim. Maar eerst zeuren over rapportjes die hier 'openlijk' staan. Overigens wel gecensureerd. Maar dat achterwege. Maar wel in elke post hier die je neerzet de namen van spelers gebruiken zonder toestemming, wat wel tegen de regels is.
    Maarja, dat telt niet heh? Voor een speler die evengoed was geweest als Gaul als hij maar optijd was begonnen.

Tot slot, leer Nederlands man, dit is geen afkraking op je spelling, maar als je echt volwassen bent zoals je beweert, leer dan alsjeblieft ook zo praten. Ik lees liever posts van Cetje.
    En ik zal maar niet beginnen over de samenhang van zinnen die je achter elkaar durft te zetten.

Gebruiker

Standaard

Rage vs Kansloos? bizar dat ik niet doorhad dat het om een mopje van jou ging.

CHICKEN!!!!!!
    Ik weet het. Ik ben een prutser en jij bent geweldig. Dat verhaal kennen we nu al wel.
    Geen enkel (onbenullig, toch?) veegje werd tegengehouden. Net het vierde dorp gelockt (alhoewel we toen iets teweinig katas hadden dus is het niet volledig).

En ja Andreas, een veeg dient om te smijten zeg je toch altijd? En nu is het ook niet goed? Tja... Tegen rage een frontale aanval aangaan is niet slim maar in guerrilla ben ik goed getraind. Confuse and conquer!
    Doe nu even serieus man.

Je plaat hapert... Dit heb je volgens mij al een keer gezegd.

Kan je ook iets deftig zeggen? Je bekritiseerd mijn 'grootsheidwaanzin' terwijl je zelf de loftrompet opsteekt over jezelf.

En ja, niet alle dorpen worden gedeft. Lijkt me meer dan logisch (bis)

Sinds 05/04/2016 op Travianpensioen.
    Zireael

Gebruiker

Standaard

[QUOTE=finalkil1;1005069]

Tot slot, leer Nederlands man, dit is geen afkraking op je spelling, maar als je echt volwassen bent zoals je beweert, leer dan alsjeblieft ook zo praten. Ik lees liever posts van Cetje.
    En ik zal maar niet beginnen over de samenhang van zinnen die je achter elkaar durft te zetten.[/QUOTE

Joepie, hij leest liever mijn post

Je leert het nog wel Finalkil1.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door finalkil1 Bekijk bericht
    Tuurlijk, zoals ik in de IGM naar je ook al zei, ik plan een actie altijd 2 uur van te voren. Dus idd we deden dit idd omdat Marksman ook op je HD liep. Anders hadden we het nooit gedurft, want ik had nooit verwacht dat alle def daar naartoe zou gaan.

Je valt elke aanval aan met 1000 troepen... Daar time je niet op tussen.
    Maar gefeliciteerd hoor, je bent zo pro!

5 spelers is zat voor Kansloos, 3 is denk al genoeg voor FF + Kansloos, maar dat duurt me te lang.

Je bent o zo slim. Maar eerst zeuren over rapportjes die hier 'openlijk' staan. Overigens wel gecensureerd. Maar dat achterwege. Maar wel in elke post hier die je neerzet de namen van spelers gebruiken zonder toestemming, wat wel tegen de regels is.
    Maarja, dat telt niet heh? Voor een speler die evengoed was geweest als Gaul als hij maar optijd was begonnen.

En ik zal maar niet beginnen over de samenhang van zinnen die je achter elkaar durft te zetten.
    Als alle scoutrapporten hier open en bloot staan, mag ik geen namen noemen? Sterk. Begin maar over mijn triestig taalgebruik om te verdoezelen dat je te veel schrik hebt om het werk af te maken. Na 1 tegenaanval al mailen dat jullie aanval maar éénmalig was. Dat had ik niet verwacht van grote Gaul.

Gebruiker

Standaard

Pffff wat een propaganda bojo.

Even de feitjes op een rij:
    1: je hebt geen enkele graanlock uitgedeeld (graanlock is meer dan 6 akkers in een dorp kapot schieten...)
    2: niemand dacht dat je zo dom zou zijn om zo'n afstand te lopen om enkel supdorpjes voor een tiende kapot te schieten dus daarom geen def in die kleine dorpjes
    3: netto heb jij meer verloren door de legers die verspild zijn met faken. Denk je dat gaul en omen het opbouwen van die akkertjes in supdorpjes problemen oplevert als je 20kk gs farmt per week?
    4: je spreidt je leger verschrikkelijk dom door in treintjes die op dezelfde seconde getimed zijn een paar honderd/duizend legers mee te sturen. 50 man is voldoende hoor bij aanval 2,3 en 4

Oftewel kom hier aub terug als je een actie uitvoert die past bij de grote mond die je hebt. En stop met dapper doen dat Rage! niks tegen jou durft. Niemand van ons is zo stom om op jouw HD te lopen. We testen liever de loyaliteit van je defsletten en alliantiegenootjes. Kijken of ze hun def bij jou laten staan terwijl hun eigen account in puin wordt geschoten
    Bipolair aka Tutututu

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lukkie Luke Bekijk bericht

1: je hebt geen enkele graanlock uitgedeeld (graanlock is meer dan 6 akkers in een dorp kapot schieten...)
    2: niemand dacht dat je zo dom zou zijn om zo'n afstand te lopen om enkel supdorpjes voor een tiende kapot te schieten dus daarom geen def in die kleine dorpjes
    3: netto heb jij meer verloren door de legers die verspild zijn met faken. Denk je dat gaul en omen het opbouwen van die akkertjes in supdorpjes problemen oplevert als je 20kk gs farmt per week?
    4: je spreidt je leger verschrikkelijk dom door in treintjes die op dezelfde seconde getimed zijn een paar honderd/duizend legers mee te sturen. 50 man is voldoende hoor bij aanval 2,3 en 4

Oftewel kom hier aub terug als je een actie uitvoert die past bij de grote mond die je hebt. En stop met dapper doen dat Rage! niks tegen jou durft. Niemand van ons is zo stom om op jouw HD te lopen. We testen liever de loyaliteit van je defsletten en alliantiegenootjes. Kijken of ze hun def bij jou laten staan terwijl hun eigen account in puin wordt geschoten
    Je had uiteraard liever gehad dat ik mijn veeg doodliep op een defmuur?
    Ik heb de belangrijke dorpen gefaked en de kleinere gelockt, oases aangevallen en gewoon 1000 germaanse ridders of bijlen zonder kata's gestuurd om dorpen te farmen en leiders, kata's en def afmaken.

Het moet maar eens gedaan zijn met je neer te leggen bij suprematie van Rage. Als iedereen hetzelfde doet en blijft volhouden, dan wordt je aanvoer afgesneden en verhoogt het stressniveau enorm bij rage. Zelfs al is maar met 100 knuppels. Dat kan je wel zien als zelfs Gaul, Omen en Andreas er niet meer tegen kunnen terwijl maar 1 speler hen aanvalt zonder schrik en met zelfmoordneigingen. Mentaal is het bijzonder zwaar want je weet nooit of we echt je arte, AVD of HD aanvallen. Wat uiteraard ook moet gebeuren.

ik wil nu het voorbeeld geven in de hoop om ook de andere ally's te overtuigen om er 100% maar dan ook 100% voor te gaan. Zonder schrik voor een tegenaanval.

Dat is de enige weg. Dus beste niet Ragers, STAND UP AND FIGHT!

Gebruiker

Standaard

Je had uiteraard liever gehad dat ik mijn veeg doodliep op een defmuur?
    Ik heb de belangrijke dorpen gefaked en de kleinere gelockt, oases aangevallen en gewoon 1000 germaanse ridders of bijlen zonder kata's gestuurd om dorpen te farmen en leiders, kata's en def afmaken.

Het moet maar eens gedaan zijn met je neer te leggen bij suprematie van Rage. Als iedereen hetzelfde doet en blijft volhouden, dan wordt je aanvoer afgesneden en verhoogt het stressniveau enorm bij rage. Zelfs al is maar met 100 knuppels. Dat kan je wel zien als zelfs Gaul, Omen en Andreas er niet meer tegen kunnen terwijl maar 1 speler hen aanvalt zonder schrik en met zelfmoordneigingen. Mentaal is het bijzonder zwaar want je weet nooit of we echt je arte, AVD of HD aanvallen. Wat uiteraard ook moet gebeuren.

ik wil nu het voorbeeld geven in de hoop om ook de andere ally's te overtuigen om er 100% maar dan ook 100% voor te gaan. Zonder schrik voor een tegenaanval.

Dat is de enige weg. Dus beste niet Ragers, STAND UP AND FIGHT!
    Vermoeiend hoor dit.... Je hebt geen enkel dorp gelocked! En met zo'n loopafstand sloop je bijzonder weinig kata's en leiders. Dan zul je toch echt net als gaul op pad moeten met toeties.

En hoe kom je erbij dat zij er niet meer tegen kunnen? Je neemt jezelf veel te serieus. Het is niveautje strontvlieg die rond een paard zoemt; 1x met de staart slaan en je bent weg.

Trouwens als je nog ff zo doorgaat dan halveer je je veeg wel met faken

Zou overigens leuk zijn als je de hele server achter je krijgt. Op 1 of andere manier heb ik alleen het gevoel dat jij niet het charisma, intellect, overtuigingskracht en netwerk hebt om dat voor elkaar te krijgen.

Geniet van je Pyrrusoverwinning and fear our revenge
    Laatst gewijzigd door Lukkie Luke : 05-07-2012 om 20:12
    Bipolair aka Tutututu

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lukkie Luke Bekijk bericht

Over propaganda gesproken, een topic openen omdat er toch wel een HD door rage gelocked is is geen propaganda?

Rage is dé alliantie hier op S1. Blij met jullie succes in een spelletje?

Gebruiker

Standaard

Ik lees net iets teveel poeha van je BoJo. Het is nu een potje de pot verwijt de ketel tegenover andreas. Maar goed das dan weer mijn mening. Je verwijt hem dat hij in zijn reacties net doet of hij het spelletje heeft uitgevonden terwijl ik hier idem lees van jou.

Het forum is nu eenmaal voor propaganda, daarentegen lezen er misschien 60 spelers over de hele server mee op het algemeen forum dus een heuse opstand ga je hier ook niet mee bereiken.

But that's just my peanut brain guessing lawl
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=306020&dateline=13368  58266

Regels voor berichten