Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 11

Discussie: grote/kleine/unieke adelaarsogen artefacten

Gebruiker

Standaard grote/kleine/unieke adelaarsogen artefacten

Hallo,
    ik had een vraagje betreft de Grote/kleine & unieke adelaarsogen artefacten.
    mijn vraag is namelijk of als je de scouts die je maakt, ( als je in bezit bent van adelaarsogen artefact) ook sterker zijn als ze als versterking bij een ander dorp staan. of is het alleen als je zelf scout en/of gescout wordt?

Mvg Daan

TRAVIAN Crewlid

Standaard

Beste Daantje,

De Verkenners, Equites Legati en Padvinders zijn beter in spioneren en verdedigen tegen spionage aanvallen. Alle scouts in het dorp/account als ook alle scouts die vanuit dat dorp/account spioneren hebben effect. Daarnaast kun je het soort troepen zien dat je aanvalt in je Verzamelplaats, maar niet het aantal troepen.

Dorp – 5 keer zo effectief
    Account – 3 keer zo effectief
    Uniek – 10 keer zo effectief

Als je een kleine adelaarsogen hebt geld extra sterkte alleen voor de scouts getraind in het dorp waar het artefact actief is.
    Voor grote en unieke ogen geld de extra sterkte voor alle scouts getraind in het account waar het artefact actief is
    Het geld niet in dorpen van anderen waar de scouts als versterking staan.

Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
    SideShow
    Support NL*
    Laatst gewijzigd door SideShow : 21-06-2012 om 21:02

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    Het geld niet in dorpen van anderen waar de scouts als versterking staan.
    Daar zit je volgens mij toch fout hoor.

Uit beschrijving van het artefact ingame:
    Alle scouteenheden in dit dorp zijn hiermee beloond, en ook wanneer ze vanaf dit dorp zijn verzonden
    Dus als je scouts uit het artefact dorp bij een vriend staan zulle ze nog altijd sterker zijn dan normaal.

Gebruiker Poca's schermafbeelding

Standaard

Beste,

Ik sta volledig achter Sideshow zijn uitleg en deze heb ikzelf ook ingame getest.

Vermoedelijk bedoelen ze met 'vanaf ze wanneer dit dorp verzonden zijn' in scoutacties, dus als je iemand gaat scouten.

Als je je scouts bij een ander ter versterking zet, zullen deze NIET sterker zijn en je zal ook NIET zien wat er binnenkomt. Tenzij jij mij ingame het tegendeel kan bewijzen, blijf ik bij mijn eigen ingame onderzoek en resultaten.

Mvg
    Poca
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

Gebruiker cocoamok's schermafbeelding

Standaard

Ook ik heb dit uitgetest (bij t3.6). Versterking bij een ander van scouts uit een dorp met adelaarsogen werken niet als sterkere scouts maar als normale.

Gebruiker

Standaard

Het werkt wel. Althans op T4

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Gebruiker Bartic's schermafbeelding

Standaard

Is ook zo weer een lachertje. Wat is het nu? Werkt het wel of werkt het niet?

Goddamn it assault gravedigger.. Die discussie is al van 2012

Gebruiker

Standaard

Het zou niet mogen werken.

Als jij een kleine adelaar hebt en je bouwt daar scouts zijn ze enkel sterker als ze in dat dorp staan te deffen.
    Of als je ze op aanval stuurt om iemand anders te scouten, dan zijn ze ook sterker.

Als je ze stalt in een ander dorp van jou zijn ze x1.
    Stal je ze in een ander dorp van een andere speler zijn ze ook x1.

Hetzelfde voor accountartefacten met de uitzonder dat als je ze in je eigen dorpen stalt ze steeds x3 of x10 hebben.

Heeeeel vroeger (in het begin van T3.6 en misschien T3.5 zelfs nog) werkten ze wel als je ze stalde in andere dorpen van andere spelers, maar dan had je met 1 kleine adelaarsogen voldoende om je hele alliantie van sterkere scouts te voorzien.

Edit: Assault jongeuh +.-
    Laatst gewijzigd door Fluxie : 28-11-2013 om 17:02

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Met Fluxie eens. Het het op server 2 zelf uitgetest.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Omg.

Het werkt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit:
    Heb het proberen op te zoeken, maar de rapportage is al foetsie. Zal het van de week nog wel is laten zien. Maar misschien overtuigd jullie dit, ik had 50 scouts van mijn kleine ogen in zijn dorp gezet:

*** schreef (07.11.13 16:42):

Rapportage niet gevonden
    50 van jouw scouts zijn sterker dan 100 van mij. Dat lukt zelfs niet als die van jou level 20 zijn. Het lijkt er dus gewoon op dat Adelaarsogen ook werken als verdediging.

Waarmee ze als verdediding uiteraard niet werken, is dat ze geen inkomende troepen laten zien, maar ze zijn nog steeds sterkere scouts.

Overtuigd?

Zijn onderweg, ben nu wel benieuwd geworden..

Hmm.. Raar, ik dacht toch echt dat..

Even uittesten?
    Stuur eens 50 scouts naar ***‬‎. Dan probeer ik dat dorp te scouten met 100 scouts.. Als Ze inderdaad niet werken als versterking, kom ik er dan doorheen, ook als jij je scouts hebt geleverd.

Als dit een bug is en nu word gefixt vergeef ik het me zelf nooit! Mocht dit wel gebeuren eis ik een compensatie want hier kan dus knetter hard gebruik van gemaakt worden. Reknr. 97481687. Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Assault : 28-11-2013 om 20:50

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Soortgelijke discussies

1. Grote arte + kleine dwaas?
    By Generaal in forum Vragen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 02-06-2014, 17:11

Regels voor berichten