Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: Vragen van een beginnend speler (lees: noob ^^)

Gebruiker

Standaard Vragen van een beginnend speler (lees: noob ^^)

Sinds gisteren ben ik begonnen met Travian, maar na het doorploeteren van enkele handleidingen heb ik nog steeds een paar vraagjes.

- Ik ben gestart op nl6 en toevallig ligt er juist onder mijn dorp een 15 cropper.
    Moet ik deze overnemen of eerst nog een dorpje/dorpjes daarrond stichten?

- Kan ik best van mijn hoofddorp een gemengd dorp maken of eerder aanvallend/verdedigend (als beginner)?

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste,

Zulke vragen zijn altijd lastig te beantwoorden want het hangt vooral af van je speelstijl en activiteit.
    Ieder zal hier zijn eigen idee en mening over hebben maar ik zal je mijn idee melden.

Een 15Cropper is zeer gewild, indien er 1 bij je startdorp ligt en je bent een aanvallend en rovend ingestelde speler,
    zou ik deze zo spoedig mogelijk zelf in bezit willen hebben.
    De kans dat in het begin van een server al iemand is met genoeg katapulten om je dorp weer tot 0 te schieten
    is niet echt groot dus het geeft je een voordeel omdat je al een dorp in de buurt hebt waar je grondstoffen uit kan zenden.
    Andersom is het natuurlijk ook prettig dat je meer graan per uur hebt om je aanvallend leger te kunnen onderhouden.
    De keuze om eerst een ander dorp ernaast te stichten hangt voor mij vooral af hoe druk je omgeving is rond de 15Cropper.
    Is het een rustige omgeving dan zou ik eerst nog een grondstof dorp ernaast stichten alvorens de 15Cropper te stichten.

Verdeling aanvallend/verdedigend leger in startdorp:
    Ook hier is je eigen speelstijl doorslaggevend.
    Overheers je je eigen gebied met je aanvallers dan zou ik pas bij het 3e dorp aan def beginnen.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten