Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 53

Discussie: Voetbal: Belgie vs Nederland

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

@DeKootje, Anita komt te kort als linksback. Daarom heeft De Boer hem als verdedigende middenvelder neergezet.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

@@Vlaanderen hoort over een aantal jaar toch bij Nederland dus dan kun je maar beter vooruit denken Kootje,

Toch maar ff een kort stukje:
    Mijn elftal met puur Nederlanders..

D: Stekelenburg

V: Boulahrouz Heitinga Mathijssen van der Wiel

Mv: van Bommel

Ma Sneijder van der Vaart

A: Robben Huntelaar van Persie

De positie in het doel is in Nederland duidelijk vervuld, Stekelenburg keept geen geweldig seizoen maar laten we niet vergeten dat de Serie A ook een stuk anders is dan de competitie in NL of Belgie.

Verdediging hebben je met Heiting een centrumverdediger die goed kan koppen, sterk is, en door de jaren heen ook voetbalwijsheid heeft opgedaan. van der Wiel is wisselend maar is op die positie icm zijn opkomende spel een moderne vleugelverdediger. Mathijssen twijfel ik ten zeerste over maar in Nederland hebben we in het centrum niet veel opties (hier ga ik maar eens een goede belg voor zoeken). Boulahrouz is mijn verrassing het is een speler die pit brengt en ook in fysieke zijn mannetje kan staan. Kan hiermee wellicht ook het gebrek van Mathijssen wat opvangen en heeft nog behoorlijk wat snelheid om met zijn man mee te lopen.

Middenveld kies ik voor zekerheid, van bommel is wellicht wat oud en heeft smerige overtredingen maar hij maakt de overtredingen wel op een nuttige manier, bovendien staat er een leider in het veld die zowel een extra slot op de deur kan zijn als kan helpen in een aanvallende opbouw. Ik wilde Affeley ook opstellen maar die heeft een dusdanig gebrek aan wedstrijdritme dat ik geen enkel idee heb of hij het al kan brengen. Op zijn plek staat dus nu van der vaart. Deze heeft in het verleden bewezen dat hij eventueel kan terugvallen op een positie naast van bommel maar zijn kwaliteit liggen verder naar voren. Afgezien van landen als Denemarken moeten we toch de ruimte krijgen tegen landen die willen voetballen, een loper daarbij die veel kilometers wil vreten. Ten slotte Sneyder, als hij zijn vorm weet te pakken de onbetwiste nummer leider in het veld. Alles kunner 2-benig.

Aanval Gekozen voor Robben op de flank wat logisch is. Echter ook van Persie op de flank aangezien hij in mijn ogen de techniek heeft om ook een goede voorzet af te geven en een man te kunnen uitschakelen. Daarnaast trekken beide spelers veel naar binnen en kunnen ze met positiewisselinge qua flanken onderling voor veel afwisseling en verwarring zorgen. Huntelaar in de spits. Deze man moet goede ballen krijgen van de flank spelers of van spelverdelers als sneijder om levensgevaarlijk te kunnen zijn in de 16...

Dit is maar mijn beperkte mening, maar goed ik ben een vrouw dus ik gok dat half nederland er weer anders over gaat denken. Echter zou ik wel graag Kompany willen inruilen voor Mathijssen om de topic starter nog te volgen in zijn opzet
    Laatst gewijzigd door SpAmKaizer : 22-05-2012 om 19:16

Gebruiker

Standaard

Hazard en Robben, Van persie en Huntelaar. Het zijn fantastische spelers, maar het gaat niet samen in een elftal.
    Van de belgen zouden de Nederlanders alleen Vertonghen en Vermaelen het elftal beter maken, die kunnen iets wat het elftal niet heeft (goede opkomende linksback, en een baas in de centrale verdediging). Voor de rest heeft België aardige spelers, maar Nederland heeft al voldoende goede aanvallers.

Standaard

iig is gister gebleken dat het NL-elftal met zo`n zwakke verdediging nooit kampioen van europa wordt..
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker Chiaruscuro's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidoooo Bekijk bericht
    Hazard en Robben, Van persie en Huntelaar. Het zijn fantastische spelers, maar het gaat niet samen in een elftal.
    Van de belgen zouden de Nederlanders alleen Vertonghen en Vermaelen het elftal beter maken, die kunnen iets wat het elftal niet heeft (goede opkomende linksback, en een baas in de centrale verdediging). Voor de rest heeft België aardige spelers, maar Nederland heeft al voldoende goede aanvallers.
    Dan vind ik Kompany een nog betere optie..
    Komt ook af en toe opzetten, gevaarlijk op corner en kan écht alles dichthouden
    Server 4 2008-2009: El Salvador[compleet weggespeeld door markiemarkie]
    Server 1 2009-2010: Yoshimitsu [Kansloos]
    Server 1 2010-2011: Maynard [7]
    Speed 2011-2012: Maynard [qluedo/ vroegtijdig gestopt]

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpAmKaizer Bekijk bericht
    Leuk topic,

@chester, als je over anita begint neem ik je niet meer serieus, dan blijkt maar dat jij nog steeds je ajax jas aan hebt, we hebben het hier over oranje/rode duivels dus wellicht kun je nu met een meer open blik kijken?

Ik moet wel zeggen dat ik het een super idee vind van kcb en aangezien ik geen ruzie wil met chiaruscuro ga ik toch maar eens verdiepen in die belgen om de zwakke posities in het NL elftal op te vullen...
    6

waarom geen Anita? die heeft bewezen bij ajax goud waard te zijn op verdedigende middenvelder, juist door zijn vroege storen en spelinzicht. als je van v Bommel geen fan bent, dan is anita logisch want die heeft dit seizoen veel beter gespeeld dan Strootman en met nigel de jong heb je te weinig voetbal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidoooo Bekijk bericht
    Misschien is die Kompany ook wel aardig, is een Belgische verdediger en schijnt de beste speler in de premier league te zijn volgens experts (v Persie volgens de supporters en de coaches)
    en jou namen kunnen wel samen, maar dan is sneijder zijn plekkie kwijt

Robben----V.Persie-----Hazard
    -----------Huntelaar---------

Voormalig Forum Admin FA_Yurg's schermafbeelding

Standaard

Het valt me op dat niemand Kuyt noemt. Prima speler die hard werkt, waarom wordt hij nergens genoemd?
    http://traviankroew.nl/dump/logo-tl.png
    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Plofkip's schermafbeelding

Standaard

Kuyt moet het afleggen tegen andere spelers op zijn positie. Hij werkt hard, maar komt toch echt tekort op spitsen als Van Persie en Huntelaar en vleugelspelers als Robben en Hazard.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jori/LO Bekijk bericht
    6

waarom geen Anita? die heeft bewezen bij ajax goud waard te zijn op verdedigende middenvelder, juist door zijn vroege storen en spelinzicht. als je van v Bommel geen fan bent, dan is anita logisch want die heeft dit seizoen veel beter gespeeld dan Strootman en met nigel de jong heb je te weinig voetbal
    Anita beter dan Strootman vinden is gewoon een gebrek aan voetbalkennis..
    Het is echt ongelofelijk dat Anita bij de selectie zit, een speler met enorm veel tekortkomingen en moet zich nog ontwikkelen. Maarja, dat krijg je bij een klein voetballand.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jori/LO Bekijk bericht
    6

Misschien is die Kompany ook wel aardig, is een Belgische verdediger en schijnt de beste speler in de premier league te zijn volgens experts (v Persie volgens de supporters en de coaches)
    en jou namen kunnen wel samen, maar dan is sneijder zijn plekkie kwijt

Robben----V.Persie-----Hazard
    -----------Huntelaar---------
    Kompany is ook wel aardig. Als hij Nederlander was had ik hem denk ik ook wel in de basis gezet, maar zo ontzettend veel beter dan wat er nu staat is ie echt niet.
    En als jij denkt dat een voorhoede met Robben----V.Persie-----Hazard
    -----------Huntelaar--------- sterker is dan wat er nu in het Nederlands elftal staat, dan heb je weinig verstand van voetbal. Het zijn goede spelers, maar teveel van hetzelfde. Je mist gewoon de splijtende passes van snijder.

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 672
    Laatste bericht: 02-03-2015, 14:21

Regels voor berichten