Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 24

Discussie: Held werkt als versterking ipv thuisdorp na verplaatsing

Gebruiker sterredag's schermafbeelding

Standaard Held werkt als versterking ipv thuisdorp na verplaatsing

Ik heb net nog bij aankondigingen en informatie gekeken, maar kon hier niks over vinden, dus beschouw ik het als een bug.

Ben al niet happy met al die veranderingen ineens... totaal niet handig om in je verzamelplaats op beheerpagina te komen als eerste.

Nu heb ik zojuist mijn held verstuurd vanuit dorp F naar dorp B om zo een oase te kunnen pakken.

Netjes stuur troepen, versterking, vanuit F gedaan en ook netjes een rapportje dat Held dorp B versterkte.

Echter... staat mijn held niet echt in dorp B, ik kan hem niet versturen vanuit dorp B en dus ook geen oase pakken.

Dit lijkt me toch niet te kloppen.

Of is de verandering nog groter en werkt dit anders, dan zou het toch wel fijn zijn om daar van te voren In Game een bericht over te krijgen.

Gebruiker

Standaard

Je hebt toch wel een heldenhof in dorp B?
    Duitse pottertjes zijn minstens net zo lekker als bonbons uit Saoudi-Arabië op zondag en een half. Jammer dat de derdemachtswortel van vijfduizenddriehonderdzevenentachtig 17.53001651 is.
    Voordat je een idee maakt lees dit
    Mijn intro

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Op je vraag weet ik geen antwoord, wat voor de hand ligt is dat je geen helden hof hebt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterredag Bekijk bericht
    Totaal niet handig om in je verzamelplaats op beheerpagina te komen als eerste.
    Dit kan je wel veranderen:
    1. Ga naar verzamelplaats
    2. Klik aan: Overzicht
    3. Druk op het sterretje achter 'Verzamelplaats niveau x'

En dan kom je daar voortaan als eerste.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Standaard

Gezien het feit dat je om: "om zo een oase te kunnen pakken." een heldenhof NODIG hebt, mag ik met zekerheid stellen dat er een heldenhof is in dorp B.

Standaard

Dat dacht ik al :P
    Als ik troepen stuur zie ik nu een keuze vakje genaamd 'terugzetten held', voorheen was dit er nooit. Wellicht heeft dit er iets mee te maken? Verder weet ik het ook niet

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

Heerlijk, ik probeer dus ook een oases te pakken, heldenhof staat op 10, held naar dat dorp gestuurd, en kan er dus helemaal niets mee.

niemand van crew die hier iets mee kan doen, heb namelijk weinig zin om die vraag op te sturen en lang op antwoord te moeten wachten.....

om deze reden :

Je bericht is bij ons binnengekomen.

Het bericht zal zo snel mogelijk worden beantwoord door een medewerker. Indien je meer informatie wilt toevoegen kan je op dit bericht reageren.

vroeger, jazeker, vroeger ging het iets makkelijker, desnoods op de chat, maar die is ook professioneel om het leven geholpen.

Maar ik blijf proberen dus, heb held maar terug gestuurd, erg leuk om te zien. vanuit het dorp waar hij stond is nergens iets te zien dat er versterking terug wordt gestuurd..
    wel dat hij in eerste dorp weer terug komt.
    kortom, je kan held dus alleen als versterking sturen... niet makkelijk dus
    Laatst gewijzigd door the-bart : 11-04-2012 om 21:49

Standaard

Denk ook niet dat de crew antwoord weet.
    Maar zoals in mijn vorige post:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Als ik troepen stuur zie ik nu een keuze vakje genaamd 'terugzetten held', voorheen was dit er nooit. Wellicht heeft dit er iets mee te maken?
    Probeer hier wat mee?

Standaard

Ik heb bovenstaande inmiddels uitgeprobeerd en dit werkt inderdaad!! Held wordt meteen toegewezen aan het nieuwe dorp.

Wel fijn dat we van deze update even van te voren wat te horen hebben gekregen van de crew (of van duitsland whatever) ipv dat we ineens met een hoop vernieuwende dingen zitten, die ook nog eens plotseling anders werken!!!

Ook zelfs achteraf kon in in informatie niks vinden over deze update.

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

ja, heb ik gedaan. om het iedereen makkelijk te maken hebben ze het dus erg eenvoudig gemaakt.
    klik dus op stuur troepen, even dorp invullen waar held naar toe moet en dan verzet held aanklikken.

dan is het dorp van de held veranderd.
    zal dadelijk nog eens kijken hoe dat nu moet als je held en troepen naar ander dorp stuurt en je wilt held niet als versterking sturen.
    of dan de helden-items ook nog tellen etc....

wordt dus puzzelen in plaats van spelen..

Retired

Standaard

We zullen de tekst van het held terugzetten aanpassen zodat dat duidelijker is. Maar inderdaad als je je held wilt verplaatsen en een nieuwe thuishaven wilt geven moet je held verzetten aanvinken anders stuur je hem als verdediging. Reden hier voor is dat je thuisdorp dan wel de punten en grondstoffen van de held behouden als die even ergens wil verdedigen

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 6
    Laatste bericht: 24-04-2013, 13:55
  2. Reacties: 1
    Laatste bericht: 03-03-2012, 18:08
  3. gevangen held, hoe werkt dat nou?
    By sterredag in forum Vragen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 05-09-2011, 10:40

Regels voor berichten