Pagina 28 van 50 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 tot 280 van 494

Discussie: Peppi & kokki en Saddaj vs NW

Gebruiker saddaj's schermafbeelding

Standaard

[QUOTE=Quni;1005624]Nou, jullie zijn niet door anderen samengesmolten wel

In feite wel. Aangezien iedereen dacht dat we al samenwerkten kunnen we het beter effectief doen. Kwestie van samen staan we sterk ofzo. (niet dat onze potentie nu verhoogd hé)

Gebruiker Harlekijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saddaj Bekijk bericht
    In feite wel. Aangezien iedereen dacht dat we al samenwerkten kunnen we het beter effectief doen. Kwestie van samen staan we sterk ofzo. (niet dat onze potentie nu verhoogd hé)
    If men define situations as real, they become real in their consequence.

Anywhoo, die argumenten dat P&K gesteund wordt door MiD houden niet veel steek, tenzij ze zouden helpen met deffen, maar ik denk dat hun deffers dat zelf ook wel voor elkaar krijgen tegen zo'n gebrekkige tegenstand. Steun krijgen is wat anders dan 'niet aangevallen worden'.

Naar mijn mening heeft P&K meer klaargespeeld dan Feniks deze server. Feniks is steeds de slapende reus gebleven.

En je kan nu gaan muggenziften over details, punt is dat Feniks niet echt een weerwoord biedt op de acties van P&K.
    Not strong, only aggressive. Not free, we're only licensed. Not compassionate, only polite, now who's the nicest? Not good, but well-behaved. Chasing after death so we can call ourselves brave?

Gebruiker Vainqueur's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rieno Bekijk bericht
    PS. Wie denken jullie wel niet te zijn om mij een laffe hond of dom te noemen? Wat hebben jullie toegevoegd aan travian deze server? En de afgelopen 6 jaar?
    Wat ik aan Travian heb toegevoegd deze server? Ongeveer 20 euro aan goud..

Alsof Travian zich ook maar enigszins druk maakt om wat er ingame gebeurt.. Nee mensen, het enige wat je als speler aan Travian kunt toevoegen is een hoeveelheid goudbestellingen.

Wat dat betreft denk ik dat ik met mijn daden meer heb toegevoegd aan Travian dan Rieno, aangezien hij ongetwijfeld meer betalende spelers zal hebben weggepest van de servers, in sommige gevallen door mooi georganiseerde acties, in sommige gevallen door zielige backstab-acties.
    [22:25] <Tyl> Diep van binnen weet ik dat je elke lullige opmerking maakt uit liefde..

S6: unknown artist
    S1: knabbel&babbel

Standaard

Maar hij zorgt dan ook weer voor spelers die enorm veel goud in hun accountje steken om te overleven.

Gebruiker

Standaard

ooh, jemig leuk. ik denk dat ik aandelen travian ga kopen. nou ja in ieder geval kan ik zeggen dat mid de server gaat winnen

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakja Bekijk bericht
    ooh, jemig leuk. ik denk dat ik aandelen travian ga kopen. nou ja in ieder geval kan ik zeggen dat mid de server gaat winnen
    Zonder twijfel idd.

Gebruiker Rieno's schermafbeelding

Standaard

Ligt eraan of wij eerder ons gewest leeg hebben of zij de server

Maar serieus, waarom geven jullie nu al de moed op? Het is de laatste 3,6 en er zijn meer accounts anti-mid dan bij mid. Haal wat mensen van oude/andere servers voor extra pit en dan valt er toch nog genoeg te doen?

Gebruiker

Standaard

Nee 8tekens

Standaard

"In New York zette Elisabeth Kübler-Ross haar studies in de psychiatrie verder. In haar praktijk voelde ze zich geroepen om stervende patiënten te verzorgen. Ook gaf ze lezingen over terminale ziektes, waarbij ze telkens de studenten de confronterende kans gaf een terminale patiënt te spreken. Daarover begon zij ook te publiceren.

Ze achterhaalde en beschreef de vijf stadia van rouwverwerking, met name – en in deze volgorde – woede, ontkenning, onderhandelen, neerslachtigheid en uiteindelijk aanvaarding."

Berjen zit al ergens tussen depressie en aanvaarding geloof ik
    Laatst gewijzigd door saddaj : 10-07-2012 om 14:55

Gebruiker

Standaard

haha saddaj,
    de server mag het aanvaarden. de server verliest van mid, mid gaat er met de prijzen, waaraan zij niets hebben vandoor

Regels voor berichten