Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Ongewild en machteloos

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard Ongewild en machteloos

Maandag morgen, rond twaalf uur. De lucht was blauw, het gras was mooi groen en een witte duif zat in de boom. Ik bevond me vlakbij de boom en zag de duif. Met de zonnestralen op mijn gezicht keek ik vol vreugde naar die ene duif in de hoogste boom van het hele dorp. De duif zong vrolijk en het bracht mijn gedachten van de ene droom in de andere droom.

Daar zat ik. Gelukkig. Tevree. Genietend. Een lang lint hing om mijn nek met een gouden amulet, die had ik de week ervoor nog verdiend. Ik keek naar het amulet dat daar bungelde, toen het mij opviel dat de zonnestralen die mij verwarmde me niet meer bereikten. Ik kreeg het koud en de rillingen sloegen over mijn rug. Op dat moment hoorde ik de duif niet meer zingen en de duif vloog weg. In de lucht kon ik hem lang volgen, maar uiteindelijk verdween hij in een donkere wolkenmassa die zich in mijn richting bewoog.

Het gevoel van geluk was omgeslagen in een gevoel van onmacht. Voor ik het door had stond er iemand bij me en hij pakte wat hij pakken kon. Ik had me nog niet omgedraaid of nog twee anderen waren aangekomen, maar zij kregen niet wat ze wilden. Ik probeerde weerstand te bieden, maar ik kon niets beginnen. Ik stond machteloos en bezat geen kracht om ze te trotseren; verplicht moest ik afwachten en het over me heen laten komen..

Keer op keer. Ik wou het niet en ik zei het ze, maar het zorgde alleen maar voor dat ze agressiever werden tegen me. Niemand wilde me helpen. Niemand zag het. Eerst waren het er drie, maar dat waren er nu al vijf geworden. Ik zat klem. Ik zat vast. Ik moest me keer op keer verschuilen in de hoop dat ze mij niet zouden vinden. Angstig en machteloos wachtte ik tot de laatste klap kwam..

Slot
    Laatst gewijzigd door Exar Kun : 07-03-2012 om 19:07

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Een leuk verhaal haha, het newbies bashen is hier goed omschreven
    Leuk om te lezen.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker cg01's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad erg mooi om te lezen! Iedereen snapt gelijk waar het om gaat.

Van mij mag je meer van zulke verhalen schrijven over meerdere duidelijke travian gebeurtenissen!
    Studeren voor het HBO én hier klikken is best mogelijk

Regels voor berichten