Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 12

Discussie: Kun je een hoofddorp vernietigen?

  1. #1
    Gebruiker
    Geregistreerd
    24-02-2010
    Berichten
    14

    Standaard Kun je een hoofddorp vernietigen?

    Kun je een hd vernietigen?

  2. #2
    Support Supp_Patje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26-11-2008
    Berichten
    161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keis Bekijk bericht
    Kun je een hd vernietigen?
    Hoi,

    Je kan een hoofddorp niet overnemen maar je kunt hem wel vernietigen door hem met katas helemaal naar 0 te schieten.

    http://t4.answers.travian.nl/?aid=369#go2answer

    Grtz Patje

    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

    Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!



  3. #3
    Gebruiker cocoamok's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28-08-2009
    Berichten
    433

    Standaard

    Een kleine aanvulling lijkt mij handig.
    Een hoofddorp kan alleen vernietigd worden als het niet het laatste dorp van de speler is. Is het het laatste dorp van een speler, kun je het wel naar pop 0 schieten, maar blijft het nog wel op de kaart liggen als dorp. Zo'n pop 0 geschoten hoofddorp gaat pas weg als de speler op delete is gegaan.

  4. #4
    Gebruiker
    Geregistreerd
    08-10-2012
    Berichten
    72

    Standaard

    nog een vraagje over een HD, als je HD naar 0 wordt geschoten wordt dan je grootste dorp HD?

  5. #5
    Gebruiker Koen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12-11-2010
    Berichten
    5.957

    Standaard

    Dat heb je goed bedacht, dat is inderdaad zo.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

    2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

  6. #6
    Gebruiker
    Geregistreerd
    08-10-2012
    Berichten
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Dat heb je goed bedacht, dat is inderdaad zo.
    ik wou het even zeker weten, een ally genoot wil niet geloven dat als je je HD wegschiet dat dan het dorp met de hoogste pop HD wordt. Nu gaat hij het uitproberen
    Laatst gewijzigd door tremla : 06-12-2012 om 22:55

  7. #7
    Gebruiker Poca's schermafbeelding
    Geregistreerd
    03-01-2009
    Berichten
    165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tremla Bekijk bericht
    nog een vraagje over een HD, als je HD naar 0 wordt geschoten wordt dan je grootste dorp HD?
    Nee dus, je hebt dan tijdelijk geen hoofddorp, tot je een hoofddorp maakt met je paleis

    Ik spreek uit ervaring, anders wist ik het ook niet hoor
    Kijk uit, ik ben gemeen vrolijk!

  8. #8
    Gebruiker
    Geregistreerd
    08-10-2012
    Berichten
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poca Bekijk bericht
    Nee dus, je hebt dan tijdelijk geen hoofddorp, tot je een hoofddorp maakt met je paleis

    Ik spreek uit ervaring, anders wist ik het ook niet hoor
    owke, nooit geweten...

  9. #9
    Gebruiker Wankie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30-06-2011
    Berichten
    1.312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poca Bekijk bericht
    Nee dus, je hebt dan tijdelijk geen hoofddorp, tot je een hoofddorp maakt met je paleis

    Ik spreek uit ervaring, anders wist ik het ook niet hoor
    dit klopt volgens mij ook, heb het al bij verschijnende spelers gezien op T3.6 en ik denk het niet dat het veranderd is op T4

  10. #10
    Gebruiker
    Geregistreerd
    20-09-2010
    Berichten
    1.289

    Standaard

    Wat ik heb gezien op T4 verandert wel je grootste dorp naar je HD. T3.6 was dit nog niet zo.

    En ik wil nog 1 ding toevoegen: HD kan ook niet vernietigd worden als er een artefact staat.

Regels voor berichten

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •