Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 12 van 12

Discussie: Kun je een hoofddorp vernietigen?

  1. #11
    Gebruiker
    Geregistreerd
    12-11-2005
    Berichten
    852

    Standaard

    Volgens mij kan dan wel zeker aan hoofddorp worden vernietigd als er een artefact staat. Alleen het artefact blijft liggen op die kaart en wordt het volgens mij een natar dorpje waar je dan het artefact weer uit kan veroveren. Maar goed zo vaak komt dat niet voor dat een dorp met artefact wordt vernietigd. Meestal wordt het artefact keurig opgehaald.

  2. #12
    Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18-02-2008
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelmie Bekijk bericht
    Volgens mij kan dan wel zeker aan hoofddorp worden vernietigd als er een artefact staat. Alleen het artefact blijft liggen op die kaart en wordt het volgens mij een natar dorpje waar je dan het artefact weer uit kan veroveren. Maar goed zo vaak komt dat niet voor dat een dorp met artefact wordt vernietigd. Meestal wordt het artefact keurig opgehaald.
    Als een (hoofd)dorp volledig wordt weggeschoten naar 0 populatie, zal het niet verdwijnen zolang er nog een artefact aanwezig is.
    Het dorp verdwijnt wel als het artefact dan wordt opgehaald.

    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

    Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!



Regels voor berichten

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •