Pagina 1 van 39 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 383

Discussie: Wereldwonder Natars

Keizer der Nataren

Standaard Wereldwonder Natars

Beste spelers,

Aangezien de server op dit moment dusdanig lang duurt dat we al dreigen over de 365 dagen te gaan en omdat het er nog niet naar uitziet dat er een einde aan zit te komen, is er besloten om met de Natars te gaan meebouwen.

Een andere reden is dat we begrepen hebben dat er een groot aantal spelers zijn die vinden dat de server lang genoeg geduurd heeft als mede we berichten krijgen dat er een aantal WW bouwers niet of nauwelijks verder willen gaan bouwen.

De Natars zullen vanaf morgen 14 februari in de loop van de dag verschijnen met een Wereldwonder

Wat houd dit in als de Natars de server beëindigen:
    - De prijzen zullen gewoon verstrekt worden, met uitsluiting van de winnende WW bouwer als ook de winnende alliantie.

Wij blijven hopen dat de server gewoon door een alliantie gewonnen gaat worden en hopen op ieders begrip voor de beslissing om mee te gaan bouwen met de Natars.

Groet,
    Travian.nl Admins

Gebruiker

Standaard

De eerste NL T4 server en de natars moeten al gaan bouwen .
    En dat terwijl er geen afspraken waren om het eindspel te boycotten; er waren nog volop spelers aan het bouwen.

Misschien schort er toch iets aan het eindspel?
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Wat is dit nou weer voor een onzin! Het Camelot-blok is nog zeer strijdvaardig, als mensen het te lang vinden duren moeten ze gewoon stoppen!

Gister nog een goudactie geweest... beetje achterbaks om dan nu de server zo te laten eindigen...

Gebruiker bazz's schermafbeelding

Standaard

Ach ja, hebben we er eindelijk weer eens een derde blok bij.

Gebruiker

Standaard

lol eerste keer weer dat ik een normal speed server speel sinds s3 met OOTS, is er alweer een natar bouwer. Ik roep het over me af denk ik

Gebruiker

Thumbs down wat een timing zeg

Hoe kun je zo kort van de voren, nadat er zoveel actie plaats vond vanochtend op diverse WW's. Niet eens peilen hoe bij alle WW -bouwers en dan ook eerst met je goudactie komen afgelopen weekend en een dag erna deze boodschap brengen. Dan voel je je best genaaid kan ik zeggen!!

Dit deugd niet!!

Gebruiker

Standaard

SUPER!!!!

Begon server namelijk al MEER dan zat te worden.
    Dat eindeloos langdradige spelletje van.. ik bouw nutteloos een WW op , en hij wordt toch wel weer plat geschoten is dusdanig saai, dat ik op het punt stond om de bijl erbij neer te gooien.

Hoe het nu af gaat lopen is natuurlijk de vraag, maar alles beter dan wat er nu al maanden zich afspeelt.

Het was effe leuk om een WW de grond in te trappen, al is dat op deze server niet eens speciaal

Ex-Forum Admin

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDruid Bekijk bericht
    De eerste NL T4 server en de natars moeten al gaan bouwen .
    En dat terwijl er geen afspraken waren om het eindspel te boycotten; er waren nog volop spelers aan het bouwen.

Misschien schort er toch iets aan het eindspel?
    Server 3 is intussen gewoon geëindigd hoor

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eefje34 Bekijk bericht
    Hoe kun je zo kort van de voren, nadat er zoveel actie plaats vond vanochtend op diverse WW's. Niet eens peilen hoe bij alle WW -bouwers en dan ook eerst met je goudactie komen afgelopen weekend en een dag erna deze boodschap brengen. Dan voel je je best genaaid kan ik zeggen!!

Dit deugd niet!!
    Dat goud kan je ook meenemen naar een volgende ronde

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mistery-player Bekijk bericht
    SUPER!!!!

Begon server namelijk al MEER dan zat te worden.
    Dat eindeloos langdradige spelletje van.. ik bouw nutteloos een WW op , en hij wordt toch wel weer plat geschoten is dusdanig saai, dat ik op het punt stond om de bijl erbij neer te gooien.

Hoe het nu af gaat lopen is natuurlijk de vraag, maar alles beter dan wat er nu al maanden zich afspeelt.

Het was effe leuk om een WW de grond in te trappen, al is dat op deze server niet eens speciaal
    had jij de pech vanochtend dan? komt je vast goed uit dit kun je zeggen dat je tenminste van Natars verloren hebt! Echt dapper!

Regels voor berichten