Pagina 36 van 39 EersteEerste ... 263435363738 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 tot 360 van 383

Discussie: Wereldwonder Natars

Gebruiker Chiaruscuro's schermafbeelding

Standaard

Als 'haters make me famous' zou gelden zou je echt al wereldberoemd zijn theiz!

Dat ben je nu ook al wel, door die eindspel olifant die jij hebt gekregen grmbl
    Server 4 2008-2009: El Salvador[compleet weggespeeld door markiemarkie]
    Server 1 2009-2010: Yoshimitsu [Kansloos]
    Server 1 2010-2011: Maynard [7]
    Speed 2011-2012: Maynard [qluedo/ vroegtijdig gestopt]

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobgod Bekijk bericht
    Jammer is dat he dat je niet overal heb mee kunnen kijken hoe weet jij nou of er tussen google en espia geen oorlog is geweest ( bijv)

zegt meer iets over spy
    Ik heb inderdaad niet overal kunnen meekijken.
    Ik oordeel over wat ik hier op het forum heb gevonden... En wat ik ingame zag.
    Espia heeft geweldig veel oorlog gevoerd; 2 x oorlog begonnen en niet kunnen winnen maar wel gaan samenwerken met de tegenstander.
    Google was daarmee in een 'oorlog' gedwongen waarover ik bijzonder weinig gezien heb.

Uiteraard heeft elk gewest zo wel zijn akkefietjes gehad. Maar de enigen die echt 'oorlog' gevoerd hebben zijn toch wel NLMP...
    Espia bestaat nog, Google bestaat nog, Shampoo en Delphi bestaan nog,...
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Laat me niet lachen man! N.L.M.P heeft lekker zitten toekijken hoe iedereen destijds op google liep en was lekker aan het door simmen. Ik heb niks van deze alliantie gezien en volgens mij zijn ze zwaar makkelijk onder de voet gelopen.

Gebruiker Big Boss's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij heb je een beetje teveel Braindamage

Druid
    De enige echte laatste T2,5 Classic s3 2010-2011 :

Gebruiker

Standaard Theiz

ik hoor nu dat je op s7 bij MM zit , dit is dezelfde MM als wat een paar jaar geleden op de S1 speelde .

dan weet je ook dat ally gajuin daar toen gewonnen heeft en dit met overmacht , gajuin is daar op het laatste opgericht met alleen de grote spelers van de top ally`s in dat gewest .

dus dat waren toen al zeer goede ervaren spelers , en hiervan zitten er ook nu op S6 .
    en dan durf jij te beweren dat het hier aan de spelers ligt .

en dan zeg je we hadden meer oorlog moeten voeren want dat moet nu eenmaal op een T4 servers , stel dat je gelijk hebt dan is het dus makkelijk winnen want als ik daar dan zit met mijn ally en weet dat iedereen flink oorlog gaat voeren dan houden wij ons lekker rustig en verliezen geen vegen tegenover die andere ally`s en kunnen dan makkelijk de server winnen .

een T4 kun je niet vergelijken met de vorige versie , en omdat er toevallig al een paar T4 servers zijn afgelopen en deze s6 niet kun je op dit moment echt niet zeggen dat zijn de spelers schuld .

de nu nog lopende s2 en s5 zullen ook wel gewoon eindigen omdat hier niet echt veel spelers op zitten of zijn begonnen , maar op de s1 twijfel ik nog want daar zitten ook nog veel spelers op maar ik heb wel al gemerkt dat daar echt niet zo veel goede spelers op zitten als hier op de S6 .

en ja hoor Theiz ik zat die paar jaar geleden ook op die S1
    Laatst gewijzigd door Tafelpoot : 26-02-2012 om 12:47

Gebruiker Jeff's schermafbeelding

Standaard

Jongens...

Theiz weet zo goed hoe je een T4 speelt,

Daarom is die nu begonnen aan een T3.6

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door underdog Bekijk bericht
    ik hoor nu dat je op s7 bij MM zit , dit is dezelfde MM als wat een paar jaar geleden op de S1 speelde .

dan weet je ook dat ally gajuin daar toen gewonnen heeft en dit met overmacht , gajuin is daar op het laatste opgericht met alleen de grote spelers van de top ally`s in dat gewest .

dus dat waren toen al zeer goede ervaren spelers , en hiervan zitten er ook nu op S6 .
    en dan durf jij te beweren dat het hier aan de spelers ligt .

en dan zeg je we hadden meer oorlog moeten voeren want dat moet nu eenmaal op een T4 servers , stel dat je gelijk hebt dan is het dus makkelijk winnen want als ik daar dan zit met mijn ally en weet dat iedereen flink oorlog gaat voeren dan houden wij ons lekker rustig en verliezen geen vegen tegenover die andere ally`s en kunnen dan makkelijk de server winnen .

een T4 kun je niet vergelijken met de vorige versie , en omdat er toevallig al een paar T4 servers zijn afgelopen en deze s6 niet kun je op dit moment echt niet zeggen dat zijn de spelers schuld .

de nu nog lopende s2 en s5 zullen ook wel gewoon eindigen omdat hier niet echt veel spelers op zitten of zijn begonnen , maar op de s1 twijfel ik nog want daar zitten ook nog veel spelers op maar ik heb wel al gemerkt dat daar echt niet zo veel goede spelers op zitten als hier op de S6 .

en ja hoor Theiz ik zat die paar jaar geleden ook op die S1
    You actually made me smile...

Troll boven troll theiz! Tegen deze topspeler kan je niet op! Geniale strategie! Als iedereen oorlog voert ga ik lekker rustig simmen, zodat ik eindspel kan winnen! Want eindspel is gewoon het ubergaafste wat er is!
    Laatst gewijzigd door Tafelpoot : 26-02-2012 om 12:47
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kalgarn Bekijk bericht
    krijg je tegenwoordig een crewaccount bij een happymeal ofzo?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindamage Bekijk bericht
    Laat me niet lachen man! N.L.M.P heeft lekker zitten toekijken hoe iedereen destijds op google liep en was lekker aan het door simmen. Ik heb niks van deze alliantie gezien en volgens mij zijn ze zwaar makkelijk onder de voet gelopen.
    Waar heb jij dan gezeten deze server?
    NLMP heeft vrij vroeg een oorlog gestart en heeft die zo goed als gewonnen, heeft wel maanden geduurd en zijn tol geëist.
    Veel goede spelers zijn daar toen toch op delete gegaan.
    Was toen wel een vrij groot blok ook natuurlijk.

Google; wat hebben die deze server gedaan voor ze werden aangevallen door Espia?
    Wellicht het gewest hier en daar wat opgeschoond, maar hier op het forum nagenoeg niets van gezien.

Espia; mjah daar hoeft geen uitleg meer bij....

Shampoo, KIP , Delphi ; hebben allemaal ook vrij veel liggen simmen in ZO.
    Iets na de artefacten daar toen wel een blokje weggespeeld (rang 1 en 9 alliantie als ik me niet vergis? ), maar ook op het forum verder niets van gemerkt.

Er zal hier en daar natuurlijk nog wat gebeurd zijn, maar echte oorlogen zijn er gewoon bijna niet gevoerd.
    En niet alles wordt gepost natuurlijk ; Red Army heeft bvb wellicht ook wat leuke rapportjes nog de laatste tijd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Volgens mij heb je een beetje teveel Braindamage

Druid
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Ex-Forum Admin

Standaard

Als ik zo vrij mag zijn om een tip te geven:
    Laat Theiz en BroederT lekker met rust.
    Van dat gemopper over en weer worden we allemaal niks wijzer van.

Gebruiker Theiz's schermafbeelding

Standaard

Lieve mede S6 spelers en meelezers.

Ik hem me kostelijk vermaakt maar we beginnen in herhaling te vallen en dat vind ik saai. Ik heb dus besloten de discussie in deze te staken. Echter, nog een kleine samenvatting:

Alle argumenten tegen de Natar-interventie zijn besproken, verworpen, geëvalueerd nogmaals besproken en wederom verworpen.

De eindconclusie is dat het aan de spelers van S6 zelf ligt dat de Natars nu aan het bouwen zijn en dat de Natars alle recht hebben om te bouwen. Hier zijn een aantal oorzaken voor welke ik nu niet allemaal ga herhalen. (Lees maar terug zou ik zeggen.)

Ik zal hier verders niet meer reageren. Wens je me toch te spreken, op irc ben ik (Theiz dus) te vinden in #megalomania of (af en toe) in #travian.nl.

Rest mij nog een klein woord van dank!

Dank aan de mods die de discussie netjes hebben gehouden maar er ook niet te strak op hebben gezeten!

Dank aan alle spelers van server 6 die hun vegen te lang hebben opgespaard waardoor het eindspel (tot nu toe) niet uitgespeeld kon worden.

Dank aan mijn discussiegenoten die het (op een enkele rotte appel na) leuk hebben gehouden en het niet persoonlijk zijn gaan spelen.

Dank aan de persoon (weet niet of ik je naam mag noemen) die mij in de gelegenheid heeft gesteld om via zijn account mee te kijken op de server.

Dank aan iedereen die me via irc heeft gesteund in deze leuke discussie.

Tevens dank aan Red Dragon en Maddog voor het geweldige besluit om de Natars te laten bouwen.

Als laatste nog een bijzonder woord van dank aan Poca! Gewoon, omdat ze Poca is!

Met een vriendelijke groet!
    Theiz
    http://img709.imageshack.us/img709/1469/olifant.png

11/12 S7 Pink * 11/12 S5 Govie * 10/11 S1 Konijn (TwitTwit) * 09/10 S1 Morrigan (MM) * 08/09 S3 Theiz (BFD) * 08/09 S4 Theiz (Sesamstraat - Fris)

Regels voor berichten