Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 25

Discussie: Dual zoeken.

Gebruiker Lady Lies's schermafbeelding

Standaard Dual zoeken.

Duals zoeken.

Indien je op zoek bent naar een dual, triple, quad.., cinq... Ehmm juist, meerdere spelers voor op je account, dan ben je hier op het juiste adres.

Wanneer je een post maakt, geef dan in ieder geval de volgende informatie:

• Naam van het account.
    • Indien je account nog niet bestaat dan kan je erbij zetten dat de naam een suggestie is, of deze op N.V.T. zetten zodat je deze kan bespreken met je eventuele dual(s).
    • Gewest.
    • Volk.
    • Hoeveel mensen je zoekt.
    • Speelstijl.
    • Contact manier.
    • Of het account al bestaat of nog gemaakt moet worden.
    • Overige informatie, waarvan jij denkt dat dat belangrijk is.

Gelieve geen persoonlijke email adressen te plaatsen.
    Gebruik liever een Persoonlijk Bericht als contact manier.

Verder willen we je nog even op het volgende wijzen:

• Gelieve 1 bericht per persoon
    • Reacties via de opgegeven contact manier. Hier géén reacties posten.
    • Als je een dual hebt gevonden, graag je post verwijderen. Weet je niet hoe dit moet, dan graag vermelden in het bericht.

Voorbeeld:
    Naam account: Alfred J. Kwak
    Gewest: Noord-Oost.
    Volk: Germanen.
    Hoeveel mensen zoek je: 1.
    Speelstijl: Aggresief.
    Contact manier: Persoonlijk Bericht
    Account bestaat al op speelwereld: Ja.
    Overige informatie:
    Ik ben een ervaren Travian speler die er een agressieve speelstijl op na houdt.
    Mijn dual moet deze speelstijl kunnen doorzetten en bij voorkeur in de periode 8:00 tot 16:00 actief zijn.
    <Sjarkie> 1 Lisa is een ramp...2 Lisa's is een catastrophe.
    <Churchill> Ik wil ook geen 2 Lisa's.. Ik heb aan 1 m'n handen al vol.
    <%Aapje_> Sorry Tumma, Lady_Liesje is gewoon leuker :P

Gebruiker

Standaard Dual gezocht

Naam account: Splinter
    Gewest: Zuid-Oost
    Volk: Romeinen.
    Hoeveel mensen zoek je: 1 of 2
    Speelstijl: Aggresief.
    Account bestaat al op speelwereld: Nee
    Overige informatie: Ik ben een agressieve romein die veel probeert te farmen. Ik vlieg er van in het begin stevig in. Sta regelmatig in de top 100. Ik ben op zoek naar nog 1 of 2 gedreven duals om een account mee op te zetten. Ik ben altijd on line. Wil je meer weten dan hoor ik het wel.

greetz
    splinter
    Laatst gewijzigd door Soundwave : 09-02-2012 om 08:48

Gebruiker

Standaard Dual T8

Hallo,

Ik zoek een dual voor de nieuwe T8 server, je dient ervaring te hebben van tenminsten een eenmalig een top 10 farm account na week 1, kortom je moet weten hoe effectief te farmen.
    Verder wordt je verwacht capabel engels te kunnen schrijven en begrijpen. kunnen samen werken in team verband, een team van 5-7 spelers is het meest aannemelijk, Waaronder minstens 2 mensen die tussen 1 en 7 spelen, daar wordt voor gezorgt. We zullen spelen als germaan hoewel er een kleine discussie pro-romein was.
    Zorg dat je elke actie die je doet op het account kan beargumenteren en hierover nagedacht hebt, we zullen vrijdag/zaterdag een overleg hebben over wat de plannen op het account zijn, zorg dat je hiervan voor maandag op de hoogte bent en eventuele vragen gesteld hebt.

Denk jij aan deze eisen te voldoen? Stuur ( het liefts ) een mailtje of een Pm naar
    [Helaas werd het email adres verwijderd hoewel er in de uitleg toch duidelijk gelieve stond, wat het dus niet verbood. vermeld in dit geval je email adres in je PM]
    Vermeld hierin je ervaring, je online tijden en wat je verwachtingen zijn. Onthoud we zijn alleen opzoek naar fanatieke spelers die bijna alles van het spel al afweten.

Vriendelijke groeten,
    GGvdH
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 08-02-2012 om 08:59 Reden: Email adres.

Gebruiker

Standaard Dual Server 8

hallo,

wij zijn op zoek naar dual voor de nieuwe NL8 server.
    een zekere basis travian kennis is een vereiste, evenals het beheersen van de Engelse taal. Op het moment zijn er al twee spelers voor het account, dat wil zeggen ik en een vriend van me uit Peru(EST-5).
    we willen gaan spelen drie tot vier spelers maximaal. onze voorkeur voor speler 3 gaat uit naar iemand die in de ochtend- en middaguren kan spelen (van pakweg 8:00 tot 15:00).
    wij gaan in het spel als Romein zeer agressief spelen, dat betekent dus ook een heleboel farmen. Ons doel is om flink wat 'aanvallende' lintjes te pakken (aanvallers & overvallers), en uiteindelijk natuurlijk een belangrijke rol in het eindspel te spelen
    ben jij geïnteresseerd en denk je een aanwinst te zijn voor ons team, wacht dan niet en stuur een persoonlijk bericht!

vriendelijke groet,

Jorik
    Laatst gewijzigd door broodjebal : 10-02-2012 om 20:38

Gebruiker spl!nter's schermafbeelding

Standaard Dual gezocht

Yuw,

Ik zoek nog een dual die goed overweg kan als aanvallende Galliër. Ervaring is vereist en er word met goud gespeeld maar dit is geen vereiste voor de dual. Liefst tijdens de schooluren maar daarbuiten mag natuurlijk ook. Het account start maandag om 16.00 uur, hierna kunnen eventuele duals zich natuurlijk nog aanmelden. Mijn doel is een top 100-account en enige strategie voor het eindspel is er nog niet.

Naam account Luxphai
    Gewest NO
    Volk Galliër
    Hoeveel mensen je zoekt Minimum 1
    Speelstijl Agressief
    Contact manier Bericht

Moest iemand geïnteresseerd zijn, stuur dan een bericht.

Greetz
    Pieter
    Laatst gewijzigd door spl!nter : 15-02-2012 om 13:42
    Never mind the darkness
    We still can find a way

Gebruiker

Standaard nacht/ochtend dual

Naam van het account: KHYRON
    Gewest. -/-
    Volk. GERMAAN
    Hoeveel mensen je zoekt. 1/2
    Speelstijl. AGRESSIEF
    Contact manier. FORUM - DAARNA MSN

Dit bericht is alleen voor echt serieuze mensen.

Hallow,

wij zijn van team khyron (babsie, stefan)

wij zoeken op het moment nog naar iemand die snachts/smorgens voor 6uur kan doen Het liefst ook een speler die dus veel online is en er ook regelmatig goud op zet.!
    zoals gewoonlijk gaan we natuurlijk weer voor de top (dit moet gewoon te doen zijn zolang we U kunnen vertrouwen in de opdrachten die wij geven.) wij als team khyron zijn uiteraard gewoon de heledag van smorgen 7 tot savonds 11uur online.

we hopen enthousiaste mails te krijgen,

groetjes, stefan,babs
    ( team khyron)

Gebruiker

Standaard

Ik ben nog opzoek naar spelers die willen deelnemen aan een multi account. Ik ben zelf een goeie speler en heb vroeger mooie prestaties neer gezet en wil nu terug aan de slag op travian.
    S8 wordt een kennismaking en de daarop eerst volgende server gaan we met een account erop los met een aantal spelers.
    De bedoeling is een germaans dorp op te bouwen tot een topspeler conctact wordt geregeld via een forum dat ik zal opzetten.
    Indien jij interesse hebt gelieve mij een privé berichtje te sturen voor verdere info.
    Vermeld in je aanvraag de uren die je kan online komen en ik pas uit alle aanvragen een 24/24 account.

Gebruiker

Standaard

Dual gezocht!

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een gedreven dual die in de ochtenden online kan zijn.
    Deze dual moet ervaring hebben met farmen en weet hoe die efficient kan farmen.
    We gaan voor overvallerslintjes, dat wil zeggen dat we voor veel grondstoffen gaan.

Het liefst hebben we iemand van 18+ maar als jij ons kan overtuigen dat je volwassen
    bent voor je leeftijd, dan mag je ook wat jonger zijn.
    Hiernaast is het belangrijk dat je gezellig bent, goed communiceert en betrouwbaar bent.

Het allerbelangrijkste is dat we veel plezier hebben deze server, maar je moet wel een
    winnaarsmentaliteit hebben. Ik en mijn dual hebben al vele jaren ervaring en proberen
    altijd zo goed mogelijk te presteren.

Ben jij de persoon die wij zoeken?
    Stuur dan een pm en wie weet tot snel!

Gebruiker

Standaard dual

Hello

Wij zijn nog op zoek naar een dual

volk germaan
    speelstijl ZEER AGRESSIEF!!

vier jaartjes ervaring en bekent met de top 10

contact manier: forum daarna msn

Gebruiker

Standaard

Naam account: Jawabba
    Gewest: Zuid-Oost.
    Volk: Germanen.
    Hoeveel mensen zoek je: 1.
    Speelstijl: massaal farmen in het begin, daarna een groot veegleger bouwen.
    Account bestaat al op speelwereld: Ja.
    Overige informatie:
    Ik heb vroeger travian gespeeld op de oude S6, met clan 'Aurora' indertijd. Vond dat een leuke, gezellige clan, dus zou het ook leuk vinden moest iemand van het vroegere Aurora hier op ingaan.

Regels voor berichten