Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 68

Discussie: Massaal deleten!!!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscardebest Bekijk bericht
    Dat is zinloos. Als men daar eenmaal achter komt, dan stopt de server gewoon. Als wij samen werken om met deze server iets te doen wat TG niet wil, dan trekken zij de stekker eruit. Het is wel leuk bedacht om te protesteren, maar zoiets hou je nog geen week vol.
    Dat is niet helemaal waar.
    Als je 'probeert' een WW naar 100 te maken, doen ze dat niet.
    Toen die keer met s4 wilde niemand een WW naar 100 maken.
    Daarom gingen de Natars maar bouwen.
    Zomaar een stekker uit de server trekken doen ze niet. Dat kunnen ze niet maken

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

Als men het probeert zullen zij het inderdaad niet doen. Dan is er geen reden toe. Als niemand een WW probeert te bouwen, dan is het zomaar uit jouw zin verdwenen. Dan beëindigen zij de server dus zelf door een WW te bouwen.

Gebruiker Big Boss's schermafbeelding

Standaard

Dan doe je net alsof je een WW bouwt

Dan haal je gewoon alle def weg bij N98 en sloop je het WW met 200 katas

En het eindspel zomaar stoppen kunnen ze niet maken? Onschuldige mensen hun legers pakken ook niet lijkt me? En zie nu..
    De enige echte laatste T2,5 Classic s3 2010-2011 :

Gebruiker

Standaard

Dat zouden wij zeker kunnen doen ja, en dan houden wij het wel een paar maanden vol. Toch doen wij dat niet, omdat daar geen plezier mee te behalen is. Waarom zou je een eindspel spelen dat heel erg lang duurt en waarvan je toch al weet dat er geen winnaar komt?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hcroij Bekijk bericht
    Sorry voor deze.
    Ben langzaam beetje para geworden van de vele censuurs, bans en zoals anderen het noemen "Crewlovers".
    Langzaam een publiek geheim ik speel op Peewee een triple account, de laatste 2 maanden solo.

Ik heb gewoon de mazzel gehad dat mijn 1e reactie toen ik dit hoorde was "Verlaat de ally en gooi je account op delete". Dit heeft me verschoont van de meest recente geniale travian actie.

Vanaf het begin word ik heen en weergegooit tussen een delete en doorspelen, het account gewoon te verlaten en overdragen .
    Ben intussen denk ik 10 keer van mening veranderd.

Deze post . Gewoon een initiatief waaruit kwaadheid en onmacht spreekt.
    Wel jammer dat je niet actief hebt deelgenomen aan de discussie in MH.
    Daar is je stem gemist, niet dat het iets zou veranderen aan de uitslag.

nogmaals, excuses voor mijn paranoide houding
    Ik snap je reactie wel ;-)
    En inderdaad, al zou ik deel hebben genomen aan dat gesprek... Het had toch niet geholpen...
    Ik betwijfel zelfs of ook maar 1 persoon die heeft deelgenomen aan dat gesprek invloed heeft gehad op de uitslag :-(

Gebruiker Big Boss's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscardebest Bekijk bericht
    Dat zouden wij zeker kunnen doen ja, en dan houden wij het wel een paar maanden vol. Toch doen wij dat niet, omdat daar geen plezier mee te behalen is. Waarom zou je een eindspel spelen dat heel erg lang duurt en waarvan je toch al weet dat er geen winnaar komt?
    Omdat het Travian geld kost
    De enige echte laatste T2,5 Classic s3 2010-2011 :

Gebruiker

Standaard Sniellis hier

Sniellis uit het foute kamp van de Stalkers, maar no way dat ik eruit stap.

Ik snap jullie frustratie en vind het ook niet fijn wat er gebeurd.
    Wist niks van bugs en was lekker aan mijn account aan het timmeren, ook samen met Team Doctor pom wat gave gasten zijn.

Wilde gelijk op delete en heb het toch niet gedaan. Wel op de toernooi server maar niet op S5. Geef hieronder even kort aan waarom.

1. Wist niks van de bug, heb het Wouter van team Doctor pom gevraagd nadat het gebeurd was en heb daar een eerlijk antwoord op gekregen. Domme actie maar toffe gasten.
    2. Van Travian nooit iets gehoord todat opeens al mijn troepen wegwaren. Na 5 keer vragen aan de Multihunters 2 x zelfde antwoord dat ik bij mijn medespelers moest zijn (Kan me niet herinneren dat zijn mijn troepen gesloopt hebben)
    3. Ik ben zoals alle andere gedupeerde gewoon een klant die geld betaald voor een spel (Hobby) Dan verwacht ik vooraf een bericht dat er wat gaat gebeuren en waarom. Daarnaast zeker de kans op tegenwoord. Ik kan me niet herinneren ooit zoiets te hebben meegemaakt. (Als een speler in een voetbal team een overtreding maakt krijgt hij rood en toch niet het hele team ?)

Mijn mening is dus deze server zolang mogelijk in de lucht te houden als een aanklacht.

Groeten,

Niels
    Ja wij zijn ook wattig

Gebruiker sterredag's schermafbeelding

Standaard

Deleten is wel het laatste wat ik zal doen, ik zal er echter ook geen stuiver meer in stoppen.
    Een groot blok vormen en als grote eenheid spelen op de server lijkt me een geweldig plan.

Travianners United

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterredag Bekijk bericht
    Deleten is wel het laatste wat ik zal doen, ik zal er echter ook geen stuiver meer in stoppen.
    Een groot blok vormen en als grote eenheid spelen op de server lijkt me een geweldig plan.

Travianners United
    En bijzonder saai

Gebruiker

Standaard Eindspel door WebGamic

Ik zat op die server waar geen einde aan kwam.

De ingreep was de volgende:
    - De bouwtijden van de WW werden gehalveerd
    - Er werd een datum aangekondigd waarop de grote Tsunami heel het spel zou beëindigen.

Regels voor berichten