Pagina 90 van 94 EersteEerste ... 40808889909192 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 891 tot 900 van 936

Discussie: MH's..

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soprox Bekijk bericht
    mag toch wel aannemen dat ze bv terug hebben gekeken en bv iedereen die op 1 januari in de betreffende allianties zaten van troepen hebben ontdaan, anders is het idd zinloos omdat inmiddels iedereen al die allianties had verlaten, bijna alsof ze waren gewaarschuwd !!
    Volledig mee eens.
    Laat het klaar en duidelijk dat ik zeker en vast niet de intentie heb om spelers te gaan benadelen. Maar Travian had inderdaad naar spelers moeten kijken die in die bewuste allianties zaten toen de bug nog gebruikt werd. Zij die nattigheid voelden en snel overgelopen zijn zijn buiten schot gebleven. Zij die geen tijd hadden om in te loggen of gewoon loyaal bleven aan de moederaliantie worden zwaar gestraft.
    A________B
    ]...............]
    ]...............]
    ]...............]
    C________D

De diagonaal van A naar D is scheef te noemen te opzichte van de as C/D
    Travian ziet alleen maar een rechte lijn van A naar D.
    Zo lijkt wat scheef is toch recht te zijn.

Cya US-Team

Gebruiker meyken's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fibalo Bekijk bericht
    Hier zitten er toch die nog maar weinig tegenslag hebben meegemaakt in hun leven lijkt mij.
    Zielig
    +1

Het is gebeurt, en niemand kan er nog iets aan veranderen.
    Red Dragon heeft zijn best gedaan en het mocht niet baten.

Jammer, maar helaas!
    Make love, not war!

Server 4: City Wok

Gebruiker Nosarios's schermafbeelding

Standaard

Klinklare onzin. Mensen hebben maanden naar het eindspel gespeeld, en opeens vervloog alles door een kloonleger. Frustratie is een logisch gevolg.

Voor mij maakt het niet uit. De DAS wil de zaak behandelen. Ik vernam zelfs dat er meerdere kosten geclaimd kunnen worden. Het geld doet er voor mij niet toe. Een beetje 'customer statisfaction' dat zoek ik.

Groeten,
    Conrad

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meyken Bekijk bericht
    +1

Het is gebeurt, en niemand kan er nog iets aan veranderen.
    Red Dragon heeft zijn best gedaan en het mocht niet baten.

Jammer, maar helaas!
    Veteraan op de Nederlandse server. Myrmidon voor het leven.
    De oude verstofde prijzenkast.
    - Winnaar speed.nl 2007 - Winnaar s4.com 2007 - Winnende alliantie s6.com 2006 - Winnaar s2.nl 2006 - Winnende alliantie s1.nl 2005
    Grootste kloonveeg ooit mogen ontvangen op ts5.nl.

Retired

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nieuwsgierig Bekijk bericht
    Beste Red Dragon,

Ik zal de antwoorden eens goed bestuderen, en wellicht met nog wat (vervolg)vragen komen.
    Ik hoop dat je deze dan ook op een dusdanige wijze wilt beantwoorden.

Nieuwsgierig
    Vragen mogen altijd desnoods pm me even de link want ik zit niet de gehele dag in dit topic en soms komen er erg veel post bij dus dan mis is regelmatig wat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterredag Bekijk bericht
    Red Dragon bedankt voor het uitgebreid antwoorden, ook van mijn kant. Toch nog een gerichte vraag als is er weinig meer aan te doen.

Ik heb het via PB aangekaart en In Game, helaas nu dit bekend is geen antwoord op dit specifieke probleem.

Dus toch nog een keer.

Met de actie verwijder alle legers van de betreffende allies heeft compleet doel gemist, misschien doe ik hier niet slim aan, maar dat maakt me eigenlijk even weinig uit. Ik heb er persoonlijk voordeel aan dat de betreffende spelers gedelete is, omdat ik eindelijk graanoases kan pakken in mijn buurt, en TOCH vind ik het niet alleen unfair, maar de actie slaat wal nog kant.

Dwerg Gimli inmiddels gedelete, heb ik aangekaart bij jullie, het idee de betreffende allies geheel van troepen ontdoen heeft compleet doel gemist.

1. omdat op Dwerg Gimli na NIEMAND meer in THC zat die NIET gebanned was.
    2. omdat Dwerg Gimli er alleen nog maar in zat, omdat hij echt van niks wist en meer solo speelde (met mij als deffer)

Geef toe hoor ben blij met wat grondstofjes van zijn kant als dank voor het sitten
    Ben ook blij met de graan oases die ik nu kan pakken

En toch is dit een consequentie geweest die VOORAL mensen geraakt heeft die er niks mee te maken hadden en we leven ook niet meer in de groep 5 van de lagere school, waarbij je vooral gaat klikken bij de meester als je DENKT dat er iets niet klopt. Ook staat er niet in de regelementen dat als je het idee hebt dan iemand misschien wel MISBRUIK maakt van een bug dat moet melden. En mensen misschien wel van de bug wisten, maar niet wisten dat dit niet al gemeld was en niet wisten dat hier MISBRUIK van gemaakt werd. Wat ze vervolgens meteen onschuldig maakt.

Als jullie zoveel bewijs hebben wie wat waar en hoe, dan had de maatregel ook individu gericht geweest kunnen zijn.

Hebben jullie DAT wel gevraagd aan Duitsland?
    Ja ik heb ook aangegeven, dat er nu spelers getroffen zijn, die echt er niks mee te maken hadden, als mede dat spelers die er wel degelijk mee te maken hadden snel de allianties hebben verlaten. Helaas is daar geen verdere actie op gezet. Ik ben een week lang bezig geweest om actie specifieker te laten uitvoeren, helaas heeft dat niet in alle gevallen gewerkt. Een deel is uitgevoerd zoals het terugzetten van WW's met aangepaste legers, terug plaatsen van diverse artefacten. Helaas, terug zetten van bepaalde geveegde gedelete account en onschuldig getroffen spelers is niet uitgevoerd. Men heeft in Duitsland zorgvuldig gekeken en overwogen en wou men het hier bij laten. Voor alle spelers in het spel heb ik vanavond wel de artefactdorpen nog verwijderd van de gebande spelers zodat ik morgen een terug zetting van deze in het spel kan aanvragen

Gebruiker

Standaard

Beste Red Dragon,

kun je aan het volgende z.s.m. gevolg geven:

C) EVENTUEEL VERDERE SPELVERLOOP:
    De accounts welke gebanned zijn hebben diverse artefacten in bezit, welke vanwege de ban niet kunnen worden overgenomen. Dit heeft een groots effect, wanneer de server een "doorstart" zal maken.
    Vraag 6: Hoe zit het met de artefacten op de gebande accounts?

Ik kan deze dorpen laten verwijderen en de artefacten terug laten zetten in het spel. Ik had het terugplaatsen gevraagd maar blijkbaar zijn de artefacten van de gebannde accounts niet mee terug gezet en zijn alleen de Wereldwonderen verwijderd.
    Al vast bedankt.

Gr,
    Nieuwsgierig

Gebruiker sterredag's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Dragon Bekijk bericht

Ja ik heb ook aangegeven, dat er nu spelers getroffen zijn, die echt er niks mee te maken hadden, als mede dat spelers die er wel degelijk mee te maken hadden snel de allianties hebben verlaten. Helaas is daar geen verdere actie op gezet. Ik ben een week lang bezig geweest om actie specifieker te laten uitvoeren, helaas heeft dat niet in alle gevallen gewerkt. Een deel is uitgevoerd zoals het terugzetten van WW's met aangepaste legers, terug plaatsen van diverse artefacten. Helaas, terug zetten van bepaalde geveegde gedelete account en onschuldig getroffen spelers is niet uitgevoerd. Men heeft in Duitsland zorgvuldig gekeken en overwogen en wou men het hier bij laten. Voor alle spelers in het spel heb ik vanavond wel de artefactdorpen nog verwijderd van de gebande spelers zodat ik morgen een terug zetting van deze in het spel kan aanvragen
    Bedankt Red Dragon voor deze toelichting en het aankaarten van dit specifieke probleem, erg jammer dat ze daar in Duitsland niks mee willen, dat is echter niet jouw schuld, je hebt je best gedaan!

Gebruiker

Standaard @ Red Dragon. Tot nu toe me verre van deze discussie gehouden.

Vanaf het begin spelende op het account Peewee (what's in a name) heb ik me verre van dit topic gehouden.
    Wel meegelezen maar tot nu toe geen commentaar.
    Wil toch even op het stukje wat Red Dragon plaatst reageren.

Met name het: "Als mede dat spelers die er wel degelijk mee te maken hadden snel de allianties hebben verlaten".

Het "Snel verlaten" suggereert dat wij (en anderen) de ally verlaten hebben om troepenverlies en overige sancties te ontduiken.
    Volgens mij loopt hier je tijdslijn niet geheel synchroon met de gebeurtenissen.

20e Bekend dat er een troepenbug is.
    21e Ban geplaatst op diverse spelers.
    22e/23e Peewee verlaat de ally kan een dag of wat mis zitten
    26e De meeste spelers hebben THC! verlaten en zitten zonder ally of hebben zelfstandig een ally opgericht.
    27e 17.15u Eerste signalen "Waarom heb ik geen troepen meer" (Tequa)
    27e 18.05u eerste bericht van Red Dragon met betrekking tot de straf.

Uit deze tijdslijn mag blijken dat de spelers absoluut niet op de hoogte waren van de sancties.
    Tenzij er natuurlijk een flink lek heeft gezeten bij de Crew of bij TG, beide mogelijkheden lijken me ver gezocht.
    Vandaar dat "Het snel verlaten" met de onderliggende suggestie absoluut niet correct is.

p.s.
    Kwor heeft met het account Peewee, THC! verlaten omdat hij zich distancieerde van de gang van zaken met betrekking tot de bug.
    Laatst gewijzigd door peewee : 02-02-2012 om 15:30

Retired

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peewee Bekijk bericht
    Vanaf het begin spelende op het account Peewee (what's in a name) heb ik me verre van dit topic gehouden.
    Wel meegelezen maar tot nu toe geen commentaar.
    Wil toch even op het stukje wat Red Dragon plaatst reageren.

Met name het: "Als mede dat spelers die er wel degelijk mee te maken hadden snel de allianties hebben verlaten".

Het "Snel verlaten" suggereert dat wij (en anderen) de ally verlaten hebben om troepenverlies en overige sancties te ontduiken.
    Volgens mij loopt hier je tijdslijn niet geheel synchroon met de gebeurtenissen.

20e Bekend dat er een troepenbug is.
    21e Ban geplaatst op diverse spelers.
    22e/23e Peewee verlaat de ally kan een dag of wat mis zitten
    26e De meeste spelers hebben THC! verlaten en zitten zonder ally of hebben zelfstandig een ally opgericht.
    27e 17.15u Eerste signalen "Waarom heb ik geen troepen meer" (Tequa)
    27e 18.05u eerste bericht van Red Dragon met betrekking tot de straf.

Uit deze tijdslijn mag blijken dat de spelers absoluut niet op de hoogte waren van de sancties.
    Tenzij er natuurlijk een flink lek heeft gezeten bij de Crew of bij TG, beide mogelijkheden lijken me ver gezocht.
    Vandaar dat "Het snel verlaten" met de onderliggende suggestie absoluut niet correct is.

p.s.
    Kwor heeft met het account Peewee, THC! verlaten omdat hij zich distancieerde van de gang van zaken met betrekking tot de bug.
    Daar heb je een punt want zeker niet iedereen die de alliantie heeft verlaten wist er van of heeft er gebruik van gemaakt, al weten we ook dat er sommigen het wel wisten of een ernstig vermoeden hadden dat er iets niet klopt. Juist omdat der ook mensen uitgestapt zijn die zich wouden distantiëren heeft TG aangegeven daar niet verder te willen ingrijpen

Gebruiker

Standaard

1 woord hiervoor:

lachwekkend.

de hele schijnvertoning vanuit travian.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door markiemarkie Bekijk bericht
    1 woord hiervoor:

lachwekkend.

de hele schijnvertoning vanuit travian.
    Duh. Alsof al dit gepraat ook maar iets oplost.

Er zijn twee dingen die we kunnen doen:
    - Legal actions
    - Ingame boycotten van het eindspel

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Regels voor berichten