Pagina 89 van 94 EersteEerste ... 39798788899091 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 881 tot 890 van 936

Discussie: MH's..

Gebruiker

Standaard

oh al genoeg, sinds die tijd zeg ik het dus ook maar gewoon als me iets dwars zit

wij hebben overigens ook iemand in de alliantie gehad die op 1 server 59 keer het nr1 overvallerslintjeheeft gehaald, dus nee daar kijk ik niet van op.
    Laatst gewijzigd door Tafelpoot : 02-02-2012 om 19:21

Gebruiker sterredag's schermafbeelding

Standaard

Red Dragon bedankt voor het uitgebreid antwoorden, ook van mijn kant. Toch nog een gerichte vraag als is er weinig meer aan te doen.

Ik heb het via PB aangekaart en In Game, helaas nu dit bekend is geen antwoord op dit specifieke probleem.

Dus toch nog een keer.

Met de actie verwijder alle legers van de betreffende allies heeft compleet doel gemist, misschien doe ik hier niet slim aan, maar dat maakt me eigenlijk even weinig uit. Ik heb er persoonlijk voordeel aan dat de betreffende spelers gedelete is, omdat ik eindelijk graanoases kan pakken in mijn buurt, en TOCH vind ik het niet alleen unfair, maar de actie slaat wal nog kant.

Dwerg Gimli inmiddels gedelete, heb ik aangekaart bij jullie, het idee de betreffende allies geheel van troepen ontdoen heeft compleet doel gemist.

1. omdat op Dwerg Gimli na NIEMAND meer in THC zat die NIET gebanned was.
    2. omdat Dwerg Gimli er alleen nog maar in zat, omdat hij echt van niks wist en meer solo speelde (met mij als deffer)

Geef toe hoor ben blij met wat grondstofjes van zijn kant als dank voor het sitten
    Ben ook blij met de graan oases die ik nu kan pakken

En toch is dit een consequentie geweest die VOORAL mensen geraakt heeft die er niks mee te maken hadden en we leven ook niet meer in de groep 5 van de lagere school, waarbij je vooral gaat klikken bij de meester als je DENKT dat er iets niet klopt. Ook staat er niet in de regelementen dat als je het idee hebt dan iemand misschien wel MISBRUIK maakt van een bug dat moet melden. En mensen misschien wel van de bug wisten, maar niet wisten dat dit niet al gemeld was en niet wisten dat hier MISBRUIK van gemaakt werd. Wat ze vervolgens meteen onschuldig maakt.

Als jullie zoveel bewijs hebben wie wat waar en hoe, dan had de maatregel ook individu gericht geweest kunnen zijn.

Hebben jullie DAT wel gevraagd aan Duitsland?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hcroij Bekijk bericht
    LOL
    Die had ik verdiend . .
    Was trouwens sarcastisch bedoeld hoor.

Zou me niet verbazen als meer spelers (per ongeluk) tegen deze bug aanliepen.

Wat ik zie van de filmpjes lijkt het op het volgende:
    Als er troepen door hongerdood sterven en er komen er tegelijkertijd terug van rooftocht, dat in voldoende aantallen dan treedt het in werking.

Zoals eerder aangegeven zit ik over de 3000 aanvallen per dag, en ben al een paar keer in de vroege morgen tegen de hongerdood aangelopen. Dus of het bij mij niet gebeurt is ??

1 ding is echter zeker. NOOIT met opzet.
    Uberhaupt zou men de top 10 farmers, aanvallers etc zeer nauwkeurig moeten controleren.
    De crew heeft echter ook maar 2 handen en is zeker onderbezet.

Mijn controle op de hoeveelheid troepen is als volgt, ik plak het hele spul in kladblok, en kijk de avond of het nog ongeveer het zelfde is.

2000 minder "Dure dag geweest met farmen"
    gelijk . . "budget neutraal"
    2000 meer " goede dag geweest en weinig verloren.

of die laatste 2000 nu komen omdat ik idd weinig verloren heb of dat het de bug was ? Eerlijk geen idee.
    Je berichten zijn to the point en ophelderend te noemen. Nu heb je wel het geluk dat je zelf de keuze mogen maken hebt om op delete te gaan of niet. Ik had graag je reacties gezien mocht je een ban gekregen hebben voor onbewust clonen.

Cya US-Team

Gebruiker

Standaard

maar dat doet niet terzake, want degene die gekloond hebben hebben dat bewust gedaan, en daardoor ook deze gevolgen voor lief genomen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Enorme schadepost?

Weet je hoeveel servers er draaien over de hele wereld?

En het kost ze niet eens direct veel geld. Hetgeen dat betaald moet worden is goud, dat is voor hun gratis. Ze zullen misschien een 0,01% kleinere omzet draaien het komende jaar omdat ze wat goud terug moesten geven. Je gaat mij niet wijsmaken dat ze te weinig verdienen dat ze deze ene server niet voor een groot deel schadeloos kunnen stellen.
    je vraag is tevens het antwoord. Restitutie in dit geval zou een precedent schapen en daar wl Travian gewoonweg niet aan beginnen.

Cya US-Team

Gebruiker

Standaard

dan zouden ze eens moeten zorgen dat ze hun zaakjes op orde hebben, zodat ze niet voor tientallen mensen de server verpesten.
    mensen die alleen maar schade hebben ondervonden van de bug

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterredag Bekijk bericht
    Met de actie verwijder alle legers van de betreffende allies heeft compleet doel gemist,
    1. omdat op Dwerg Gimli na NIEMAND meer in THC zat die NIET gebanned was.
    mag toch wel aannemen dat ze bv terug hebben gekeken en bv iedereen die op 1 januari in de betreffende allianties zaten van troepen hebben ontdaan, anders is het idd zinloos omdat inmiddels iedereen al die allianties had verlaten, bijna alsof ze waren gewaarschuwd !!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ammanurt Bekijk bericht
    Man, dat hele T4 is een grote nalatigheid tijdens de ontwikkeling. Dat ding is amper getest, of eigenlijk het is getest op de spelers. En het werkte niet. Het bleek dat T4 traag was, event jams en bugs had, het constant maintenance nodig had, en er daardoor veel downtime was. Nu is er dus een megabug die allang opgemerkt had moeten zijn tijdens het testen en het spel (inclusief dus op de grote toernooiservers) aardig verpest hebben. Al deze zooi had voorkomen kunnen worden door simpelweg goed te testen, wat *overduidelijk* niet is gebeurd. En dat noem ik nalatigheid tijdens de ontwikkeling.

'KNIP

Overigens denk ik ook niet dat TG met zoiets redelijks op de proppen zal komen hoor. Die denken alleen aan geld. Die 50 goud is een prima manier om te laten zien hoe ongelofelijk slecht TG dit soort dingen altijd inschat. Af en toe lijken ze echt geen idee te hebben waar ze mee bezig zijn.
    Neen man, Travian gaat er van uit dat de spelers een "herken je bug"-cursus volgen alvorens het spelletje te spelen.

Ja, ze denken inderdaad altijd aan geld. Maar neen, ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Niet iedere speler is een forumbezoeker. Dus van de 2000 overgebleven spelers krijgen der +90% een "gebaar" van 50 goud gratis en voor niets. De balans op server 5 helt snel over van enkele ontevreden spelers naar een massa gelukkige spelers. Koop je gelijk is beter dan je ongelijk toe te geven denken al die duitee departments.

Cya US-Team

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door markiemarkie Bekijk bericht
    maar dat doet niet terzake, want degene die gekloond hebben hebben dat bewust gedaan, en daardoor ook deze gevolgen voor lief genomen
    Dan ga ik er van uit dat je die 4-5 spelers bedoeld die geband zijn?

Ik ken de spelers op peewee als integere eerlijke actieve spelers die het spelletje hard maar fair spelen. Als zij het al niet weten of de kans bestaat dat ze gecloned hebben of niet. Gelet op het feit dat het clonen vrij makkelijk ging. Bijna onlosmakend moeten er spelers zijn die met dezelfde vraag zitten. Is het mij overkomen of niet?

Cya US-Team

Gebruiker sterredag's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soprox Bekijk bericht
    mag toch wel aannemen dat ze bv terug hebben gekeken en bv iedereen die op 1 januari in de betreffende allianties zaten van troepen hebben ontdaan, anders is het idd zinloos omdat inmiddels iedereen al die allianties had verlaten, bijna alsof ze waren gewaarschuwd !!
    Nee dat hebben ze niet!

Iedereen die 5 minuten voor ingang van de straf een van de allianties had verlaten heeft zijn troepen nog. Geld ook voor Stalkers. Alleen THC en Stalkers hadden die straf opgelegd gekregen.

Mensen die dus 5 minuten eerder uit Stalkers gegaan zijn, hebben die straf niet gekregen. Sterker nog, mensen die de ally net 5 minuten gejoined hadden (of 1 dag zeg maar) hebben WEL die straf ook gekregen.

Niet dat ik dus zeg dat die alsnog gestraft moeten worden, maar wel dat er dus onevenredig een straf uitgedeeld is aan mensen. Puur op Ally moment ten tijde van invoeren straf en dus niet naar spelers waar en wanneer.
    Laatst gewijzigd door sterredag : 01-02-2012 om 20:20

Regels voor berichten