Pagina 52 van 94 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 511 tot 520 van 936

Discussie: MH's..

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door panda158 Bekijk bericht
    Ik vind ook dat de crew leiding weinig valt te verwijten over dat het zo lang duurt. Ze hebben volgens mij alleen de machtiging om mensen de bannen en waar het nodig is mensen te helpen. Voor dit soort dingen zijn ze niet in dienst genomen, het gaat hier meer om de duitse kant van travian waar het hoofdkantoor ligt. Hier moet de kritiek op zijn gericht omdat zij over de inhoud gaan van het spel!
    In 90% van de gevallen niet, blijft toch nog 10% over . .

1) geen reacties.
    2) censuur op forum
    3) niet ingaan op handreikingen van spelers (niet zijnde de buggers)
    4) Neem aan dat we er nog wel een paar kunnen verzinnen.

De crew heeft er voor gekozen Travian te vertegenwoordigen.
    Als de (eind)verantwoordelijke van de NL-Crew in staat is om te zeggen (ik quote) "Dan had die vooraf moeten bedenken wat die hun aan deed."
    Dan is dat ook iets wat ook voor de verantwoordelijke personen binnen de crew geldt.

LET OP ik schrijf duidelijk "De verantwoordelijke personen" de crew bestaat uit meerdere lagen.

Duitsland laat de crew ronduit in de steek, dat is waar maar met het accepteren van hun taak hebben ze ook verantwoordelijkheden geaccepteerd.

Zij zijn idd niet verantwoordelijk voor de bug en de initiële exploitatie er van, ze hebben echter wel een groot aandeel in de wijze waarop gevolg is gegeven aan het geheel en niet in het minst in de escalatie er van op het forum en de social media.

Daarnaast twijfel ik op dit moment behoorlijk aan de integriteit van enkele fora-admins.
    Diverse post van spelers zijn verwijderd die absoluut niet beledigend, aanstootgevend of wat dan ook waren. 44 stuks (~10%) op dit moment de in "Huiskamer" niet meegeteld.
    Als voorbeeld mijn post in de huiskamer. heeft er pakweg 20 minuten op gestaan.
    Verwijderd met als reden "Draagt niets bij" 2 strafpunten.
    Daarna wordt de post geplaatst in BUGS? Waar het m.i. zeker op zijn plaats is. (verwijderd 1 strafpunt)
    Ook daar wordt de post verwijderd na pakweg 10min en de admin doet hier even een duit in het zakje dat e.e.a. geplaatst is (ik quote) "In de hoop dat het niet gevonden wordt". (Acid, tot op de dag van vandaag nog steeds geen sorry gehoord).

Zo zijn er nog legio posts verwijderd hetgeen ook vrij eenvoudig te zien is. Je zou voor de gein mijn ingame postbak eens moeten zien.

De schuld van de crew "NEE". Was deze escalatie door de Crew te voorkomen "JA"

Al vrij vroeg in het begin van dit topic is gevraagd om status info, dat is uitgebleven.
    Daar ligt het punt waar de Crew in gebreke is gebleven, was hierop een antwoord gekomen dan was e.e.a. soepeler verlopen.

p.s.

mijn weddenschap voor een pilsje staat nog steeds open,
    Nog een uurtje en dag 6 is aangebroken.

Stelregel in de economie voor een commercieel bedrijf.
    1e dag klanten begrijpen het
    2e dag klanten beginnen boos te worden
    3e-4e dag Klantverlies
    5e-6e dag geen oplossing? Rekening houden met een faillissement
    Laatst gewijzigd door anoniem12345 : 25-01-2012 om 23:44

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fear-Pavo Bekijk bericht
    Beste en Gerespecteerde Mede Travianspelers,

Ik als onderdeel van account Doctor Pom wil toch een reactie geven.
    Vanwege me werk momenteel in Curacao is dit niet gemakkelijk maar vanwege de ban moet ik toch wat uitleg geven.
    Nu is 50 pagina's voor mij te veel om terug te lezen, Maar als er al iemand het heeft uitgelegd is mijn verhaal alleen maar een bevestiging.

Ik zal uitleggen wat de situatie is en hoe het is verlopen.
    Wij hadden een leger van om en nabij de 150.000 Knuppelvechters en 25.000 Germaanse Ridders.
    Wat voor de server natuurlijk al een aardig legertje was.
    Nu hebben wij dankzij goud aankopen, gebruik gemaakt van de farmlijst wat voor een actief account echt een verademing is.
    Want op geen enkele andere server kon je zo gemakkelijk zoveel grondstoffen farmen.

Nu het verhaal van de bug.

Op een zondagochtend kwam ik online en stonden de troepen te verhongeren.
    Helaas had ik een feestje gehad op zaterdagavond zoals wel vaker en zat dus onder invloed achter me PC.
    Gelukkig staat daar geen boete op anders had ik arm geweest maar dit terzake.
    Omdat er niet heel veel grondstoffen in de pakhuizen lagen besloot ik eerst nog maar een keer farmlijst te verzenden. Tot mij verbazing zag ik dat hetzelfde troepen aantal nog in het dorp stond.
    Waar na ik dacht dat de farmlijst niet was verzonden, Want had ik wel vaker meegemaakt.
    Nadat ik toen rustig wat GS had overgestuurd en ge NPC stuurde ik een kwartier later wederom de farmlijst weg.
    En nu was dat weer zo.
    Vervolgens heb ik in 10 minuten tijd 10 keer de farmlijst verzonden en 8 x verzond deze hem zonder dat er troepen uit het dorp weg liepen.
    Daardoor hadden we er opeens 24.000 knuppelvechters en 2.500 germanen bij.
    Ik vond dit maar raar en heb het mijn duals uitgelegd via skype en msn.
    Ikzelf dacht in eerste instantie dat ik gewoon nog rare dingen zag vanwege het afgelopen feestje. Maar het werd bevestigd door mijn mede spelers.
    Wij hebben toen besloten om het voor onszelf te houden en zijn in de loop der tijd nog wat gaan experimenteren door met defensieve troepen op eigen oases te gaan lopen en dezelfde situatie te creeeren.
    Nu bleek dat geheel wisselvallig alle troepen / geen troepen of een gedeelte werdt geclooned.
    Het klinkt raar maar wij kwamen er dus bij puur toeval achter.

Op den duur werdt onze veeg groter en groter vooral mede door de gecloonde troepen dat we besloten om ze maar te laten verhongeren omdat we ze nooit konden voeden.
    Helaas dus als je in de min stond en farmlijst verzond kwamen er gewoon weer troepen bij.

Ik kan iedereen geen ongelijk geven dat we dit hadden moeten melden.
    Maar uit latere contacten met Mati heb ik vernomen dat deze het ook al was opgevallen en dus iedereen het kon weten.
    Bij Mati op het account waren er schommelingen van over de 200k per dag.
    Dit had toch bij Travian Games of Multihunters moeten kunnen opvallen.
    Want hoe kan een account 200k graanpunten op 1 dag bij bouwen?
    Onmogelijk!

Ik probeer niet de schuld in de schoenen van Travian te schuiven want het is gewoon een groot probleem die waarschijnlijk niet alleen server 5 treft maar elke travian server met T4.

Hieronder het scenario zoals wij hadden bedacht wat de voorwaardes waren van het clonen:
    +/- 4.000 aanvallen en versterkingen hebben lopen.
    Dorp moet negatief in de graan lopen.
    Er moeten troepen gebouwt worden in barakken en stallen.
    Farmlijst moet 500+ aan aanvallen te gelijk verzenden.

Wij hadden bedacht dat door het verzenden van de farmlijst er een soort lag ontstaat omdat de server het niet direct kan verzenden.
    Als dan in die paar seconde er een troep dood gaat aan graandood en er eentje bijkomt in de barakken.
    Ziet de server dus dezelfde troepen aantallen en verzend die de farmlijst zonder door te hebben dat die het eraf moet halen.
    Het klinkt misschien allemaal raar.
    Maar het is wel degelijk een fout in het script.
    De bug is nooit aan iemand doorverteld.

Daarom zou ik iedereen aanraden om het te testen op andere servers met T4.
    Zo zou Travian wel eens heel slecht in het nieuws kunnen komen als ze de bug niet weten te fixen.
    Immers lopen er al kwalificatie rondes voor prijzengeld servers. die ook T4 zijn.

Ik wens Travian Games succes met het uitzoeken en het veilig maken van de server.
    Zodat iedereen weer het spel kan spelen zoals het hoort.

Van mijn kant is de oplossing simpel.
    Geef ons het aantal troepen terug waarmee het begon. Dan hebben we een maand achterstand met bouwen ten opzichte van ons oude schema.
    En vanwege de ban van nu hebben de slachtoffers hun schade ook weer in kunnen halen.

Het Feit dat Travian Games een forumtopic nodig heeft om in te zien dat er ergens iets niet klopt getuigt ook niet van scherp toezicht, Dus een lakse houding van Travian Games.

Met Vriendelijke Groet,
    Patrick (Onderdeel van Team Doctor Pom)
    Patrick

Why the ****.
    Nu ga je het verkloten door je eigen hachje boven de andere te proberen redden, wat zal falen, ze gaan je toch niet unbannen.
    Nuja mij zal het een worst wezen, maar je hebt er wel voor gezorgd dat Maatjes een onterechte ban krijgt.
    Nu heb je 0 kans dat ze die unbannen, lekker 0, terwijl die NIKS misdaan heeft.

Gr

Jonas

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwor Bekijk bericht
    In 90% van de gevallen niet, blijft toch nog 10% over . .

1) geen reacties.
    2) censuur op forum
    3) niet ingaan op handreikingen van spelers (niet zijnde de buggers)
    4) Neem aan dat we er nog wel een paar kunnen verzinnen.

De crew heeft er voor gekozen Travian te vertegenwoordigen.
    Als de (eind)verantwoordelijke van de NL-Crew in staat is om te zeggen (ik quote) "Dan had die vooraf moeten bedenken wat die hun aan deed."
    Dan is dat ook iets wat ook voor de verantwoordelijke personen binnen de crew geldt.

LET OP ik schrijf duidelijk "De verantwoordelijke personen" de crew bestaat uit meerdere lagen.

Duitsland laat de crew ronduit in de steek, dat is waar maar met het accepteren van hun taak hebben ze ook verantwoordelijkheden geaccepteerd.

Zij zijn idd niet verantwoordelijk voor de bug en de initiële exploitatie er van, ze hebben echter wel een groot aandeel in de wijze waarop gevolg is gegeven aan het geheel en niet in het minst in de escalatie er van op het forum en de social media.

Daarnaast twijfel ik op dit moment behoorlijk aan de integriteit van enkele fora-admins.
    Diverse post van spelers zijn verwijderd die absoluut niet beledigend, aanstootgevend of wat dan ook waren. 44 stuks (~10%) op dit moment de in "Huiskamer" niet meegeteld.
    Als voorbeeld mijn post in de huiskamer. heeft er pakweg 20 minuten op gestaan.
    Verwijderd met als reden "Draagt niets bij" 2 strafpunten.
    Daarna wordt de post geplaatst in BUGS? Waar het m.i. zeker op zijn plaats is. (verwijderd 1 strafpunt)
    Ook daar wordt de post verwijderd na pakweg 10min en de admin doet hier even een duit in het zakje dat e.e.a. geplaatst is (ik quote) "In de hoop dat het niet gevonden wordt". (Acid, tot op de dag van vandaag nog steeds geen sorry gehoord).

Zo zijn er nog legio posts verwijderd hetgeen ook vrij eenvoudig te zien is. Je zou voor de gein mijn ingame postbak eens moeten zien.

De schuld van de crew "NEE". Was deze escalatie door de Crew te voorkomen "JA"

Al vrij vroeg in het begin van dit topic is gevraagd om status info, dat is uitgebleven.
    Daar ligt het punt waar de Crew in gebreke is gebleven, was hierop een antwoord gekomen dan was e.e.a. soepeler verlopen.

p.s.

mijn weddenschap voor een pilsje staat nog steeds open,
    Nog een uurtje en dag 6 is aangebroken.

Stelregel in de economie voor een commercieel bedrijf.
    1e dag klanten begrijpen het
    2e dag klanten beginnen boos te worden
    3e-4e dag Klantverlies
    5e-6e dag geen oplossing? Rekening houden met een faillissement

Heb je weleens even gedacht dat de crew misschien niet alles kon/mocht vertellen ?

Ik ben vaker het niet helemaal eens geweest met de crew en hun beslissingen, maar zijn wel de tussen personen tussen de spelers en duitsland. Ze mogen bepaalde dingen doen zonder dat duitsland het goedkeurt, maar eindverantwoording ligt altijd in duitsland.
    En ik heb ook weleens een mailtje naar travian, duitsland gestuurd. Antwoord zal ergens onderweg wel verloren zijn geraakt, heb ik dus nooit ontvangen.
    En nog een klein, maar redelijk belangrijk puntje.... heb ergens het gevoel, idee etc. dat zonder de crew, we geen travian kunnen spelen.

Gebruiker

Standaard

Lieve Kwor,

zo te merken houdt het je goed bezig. Enigszins begrijp ik je wel, daar je ook een aantal goede punten maakt. Maar je moet het niet doordrammen, neem een break en bespaar je de moeite. De crew hier kan er weinig aan doen, onze oosterburen hebben het er druk mee of zitten met de handen in het haar (wie zal het zeggen). Dat alles is nu wel duidelijk. Verder heb je alles wat er te zeggen valt over deze casus inmiddels wel verwoord.

Nogmaals, je hebt goede punten en er had al lang ingegrepen moeten worden (evt. freeze), maar dit doet er allemaal niet meer toe. Nu is het gewoon een kwestie van tijd, afwachten wat men eraan wil/gaat doen.

Gebruiker

Standaard Kwor en Nieuwsgierig/ Crew en Travian

Zonder afbreuk te willen doen aan de goed bedoelde intenties waarmee anderen posten doe ik een oproep om eens wat meer de posts van beide personen goed onder de loepe te willen nemen.
    Beide onderbouwen heel goed hun visie met sterke geloofwaardige argumenten.

Keep up the good work.

Zonder de crew volledig vrij te pleiten van fouten die eerder gemaakt zijn moeten we misschien toch maar eens gaan nadenken om naam en toenaam te gebruiken om de termen Travian en Crew beter gescheiden houden.Zo is het bijvoorbeeld de -crew- die beter had moeten communiceren maar is het -Travian- die sneller met een oplossing over de brug zou moeten komen.
    Laatst gewijzigd door kavintje : 26-01-2012 om 02:01

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the-bart Bekijk bericht
    Heb je weleens even gedacht dat de crew misschien niet alles kon/mocht vertellen ?

Ik ben vaker het niet helemaal eens geweest met de crew en hun beslissingen, maar zijn wel de tussen personen tussen de spelers en duitsland. Ze mogen bepaalde dingen doen zonder dat duitsland het goedkeurt, maar eindverantwoording ligt altijd in duitsland.
    En ik heb ook weleens een mailtje naar travian, duitsland gestuurd. Antwoord zal ergens onderweg wel verloren zijn geraakt, heb ik dus nooit ontvangen.
    En nog een klein, maar redelijk belangrijk puntje.... heb ergens het gevoel, idee etc. dat zonder de crew, we geen travian kunnen spelen.
    Welk van de punten die ik opnoem mag de crew wel/niet doen van Duitsland?
    Zeker in het begin is er gezwegen in alle talen ondanks uitermate correct geformuleerde verzoeken.
    Ook zijn er nette posts verdwenen,

Weerleg volgende feiten en ik geef je gelijk . .

• Dit is dag 6
    • Er is nog steeds geen teken van leven uit Duitsland.
    • Er is nog altijd geen enkele mogelijke oplossing geboden.
    • Tot nu toe is er slechts 1 hooguit 2 statusupdates die volledig nietszeggend zijn (er wordt aan gewerkt).
    • Wij zijn voor een groot gedeelte betalende spelers die rechten als consument hebben.

Je argument
    heb ergens het gevoel, idee etc. dat zonder de crew, we geen travian kunnen spelen
    Een waarheid maar overigens vreemde gedachten kronkel.
    Zonder slaven waren er geen suikerplantages geweest?
    Zonder monteurs geen auto's?
    Weet hier ook geen antwoord op wat steekhoudend is, laat dat graag aan anderen over.

@Bloodkill
    Me bezig houden . . valt op zich wel mee, zo veel tijd besteed ik er niet aan al mocht dat misschien lijken.
    Nu is het gewoon een kwestie van tijd, afwachten wat men eraan wil/gaat doen.

Hetgeen waar ik slecht tegen kan is het groeiende gevoel dat wij hier belazerd worden.
    Rustig afwachten gaat betekenen dat de oplossingen steeds moeilijker worden.
    Steeds meer spelers geven het op en gaan door met overnemen etc.

Waarom heeft men de server niet gewoon stop gezet? (Kerstvrede in januari?)
    Iedereen had keurig kunnen blijven simmen zonder grote veranderingen in travian.
    Volgende argument is zeker "Daar hebben we niet aan gedacht?"
    Travian GmbH wordt er voor betaald om aan dat soort dingen te denken.

Nee wij krijgen allemaal die medaille voor in ons profiel en 5000 zilver zodat we verbanden kunnen kopen . .
    Laatst gewijzigd door anoniem12345 : 26-01-2012 om 09:50

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

Van mij mag je overal gelijk op hebben.
    Maar oplossingen en zo, moeten toch vanuit Duitsland komen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the-bart Bekijk bericht
    Van mij mag je overal gelijk op hebben.
    Maar oplossingen en zo, moeten toch vanuit Duitsland komen.
    Inderdaad

We wachten op dag 7

Gebruiker sterredag's schermafbeelding

Standaard

Dan zeggen we het anders:

Ik vind het te gortig voor worden dat de leiding van het bedrijf Travian er zo lang over doet om actie te ondernemen.

1. Het moge duidelijk zijn dat de bug erg makkelijk te ontdekken is als je kijkt naar het aantal spelers wereldwijd.

2. Het moge duidelijk zijn dat er op GEEN ENKELE server wereldwijd de garantie gegeven kan worden dat de spelers GEEN gebruik maken van deze bug.

3. Grove fouten kost een bedrijf geld.

4. Nalaten van snelle actie nog meer.

Kortom, in duitsland hadden ze allang kunnen beslissen om alle servers dicht te gooien, alles on hold en in gesprek hier met de mensen waarvan ze weten dat ze de bug kennen. Een onterecht ban ongedaan maken, details over de bug te weten komen en bug gaan fixen.

Elke dag een mail rond sturen dat ze druk werken aan de bug en zodra deze hersteld is dit medegedeeld gaat worden dat iedereen weer kan spelen.

Stopzetten servers had binnen 1 dag moeten gebeuren.

Wat ik jammer vind is dat de crew zich hier tussen LAAT zetten, toon wat ballen!! en zeg duitsland dat dit voor jullie geen werkbare situatie is!! Dat jullie begrijpen hoe de spelers er tegen aan kijken en daar niet aan mee willen werken op deze manier. En laat de spelers weten dat je dat tegen duitsland hebt gezegd. DAN verdienen jullie zeker wat respect. Nu gedraagt de crew zich als een goedkoop stuk afvaloplossingsbak en ik vind het triest om te zien dat de crew zich hier voor laat gebruiken. Dat doen ze toch echt zelf.

O ja... en zeggen dat er zonder crew geen travian voor ons zou zijn, erg leuk, maar zonder die crew zou duitsland dan ook geen inkomsten genereren in NL voor hun.
    Laatst gewijzigd door sterredag : 26-01-2012 om 11:20

Gebruiker

Standaard

Vrees dat de handleiding van de bug youtube staat.
    .

Regels voor berichten