Pagina 48 van 94 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 471 tot 480 van 936

Discussie: MH's..

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Dragon Bekijk bericht
    Het vervelende is dat er veel mails, berichte, logs, en rapporten moeten worden bekeken. Dat kost tijd , heel veel tijd gezien dat handmatig moet gebeuren. Dit kan slechts door een paar mensen gebeuren. Dat is enkel op gebied van het inventariseren. Daarnaast hebben we met anderen te maken omtrent de voortgang van de server. Hoewel met beiden contact is ligt de prioriteit voor mij dus op het doornemen van alle info. Dit moet tenslotte naar het techteam want die moeten dat allemaal checken. Rapporten worden verzameld om de schade in kaart te brengen. Daar wacht het andere team dus ook op voor ze oover de voortgang gaan beslissen. Ik hoop dan ook iig vanmiddag antwoord te hebben over de komst van de artefacten. Want heeft een eindspel nu zin en kan de server dan überhaupt een winnaar hebben?? Vragen die ik absoluut zal meenemen maar nu nog niet kan beantwoorden.
    In de mails/beirchten ga je niks vinden.
    Alles verliep via skype, dus bespaart je tijd.
    Rapportjes zijn er zo'n 20k per dag, over 3 maand, maakt 1,8 miljoen..

Gebruiker sterredag's schermafbeelding

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nieuwsgierig Bekijk bericht
    Allen,

allereerst wil ik de gebruikers (mensen die posten) complimenteren!!!!
    Jullie hebben het maarliefst 1 dag vol gehouden om geen onzinnige posts neer te zetten... jullie zijn ook gewoon mensen toch?............................................. .....................
    .................................................. .....................................
    Hopelijk wordt deze post niet verwijderd....
    Respect voor deze post!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kryptex Bekijk bericht
    Financiële aansprakelijkheid stellen op een speler, zo ver zal het niet komen. Maar het idee dat daarachter zit daarentegen lijkt mij nu ook niet verkeerd.
    Als speler sluit je een overeenkomst met travian games om je aan de regels te houden. Als je dat niet doet, word je daar logischerwijs voor verantwoordelijk gesteld. En dat geldt in mijn ogen dan eveneens voor de accounts die de bug uitprobeerden, maar de troepen niet gebruikt hebben. Al dan niet door een sitter of niet door de accounbeheerder, want zoals TG stelt in de overeenkomst is de accountbeheerder eindverantwoordelijke. Dus als deze accounts ook gebruik gemaakt hebben van de bug, al was het maar even om te proberen, staan ze naar mijn (bescheiden) mening terecht met een ban aan de kant.
    Of die aansprakelijkheid dan ook weer geldelijk moet gemaakt worden is een andere vraag....
    Ook nog in navolging van degene die wederom over de financiele aansprakelijkheid begon:

Algemene voorwaarden zijn NIET heilig en zeker niet altijd rechtsgeldig!!
    Een bordje met een bepaling evenmin, dus ook dat knopje waarmee je akkoord gaat met die bepaling, algemen voorwaarden of wat voor handeling dan ook, waardoor je door een stuk tekst akkoord zou gaan met die tekst.

Wijzen naar: ja maar dat staat daar dus dan geldt dat en is het rechtsgeldig, gaat dus niet op.

Voorbeeld: Een garderobe (waar je voor betaald) stelt dat ze niet verantwoordelijk zijn voor diefstal. Toch wordt je jas gestolen, de garderobe eigenaar wijst naar de bepaling die netjes en duidelijk op de muur hangt. Helaas garderobe eigenaar, je biedt een product aan tegen betaling en je bent daar wel degelijk verantwoordelijk voor, dat bepaald de wet!

Dat in de algemene voorwaarden staat dat je zelf verantwoordelijk ben voor wat er gebeurd op je account, bij een spel waarbij het heel normaal is dat complete vreemden toegang tot je account hebben, zou op zijn minst een dubieuze voorwaarden kunnen zijn. Is het reëel? Omdat TG niet wil bijhouden in op hun servers of de eigenaar of een sitter een actie heeft uitgevoerd, dat ze dan maar heel makkelijk zo'n voorwaarden stellen. Of zouden ze wettelijk verplicht zijn om dit wel bij te houden (volgens Nederlandse wet, want dat is hier van toepassing)

In de algemene voorwaarden staat iig NIET dat je financieel aansprakelijk gesteld kan worden, aangezien er wel staat dat je dit een ban kan kosten, kan je redelijkerwijs niet verwachten dat je toch wel financieel aansprakelijk gesteld kan worden bij het gebruiken van een bug hoe graag sommige mensen dat ook willen. Dan zouden ze dat zeker in de algemene voorwaarden hebben moeten zetten.
    Laatst gewijzigd door sterredag : 25-01-2012 om 10:26

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterredag Bekijk bericht
    Respect voor deze post!!

Ook nog in navolging van degene die wederom over de financiele aansprakelijkheid begon:

Algemene voorwaarden zijn NIET heilig en zeker niet altijd rechtsgeldig!!
    Een bordje met een bepaling evenmin, dus ook dat knopje waarmee je akkoord gaat met die bepaling, algemen voorwaarden of wat voor handeling dan ook, waardoor je door een stuk tekst akkoord zou gaan met die tekst.

Wijzen naar: ja maar dat staat daar dus dan geldt dat en is het rechtsgeldig, gaat dus niet op.

Voorbeeld: Een garderobe (waar je voor betaald) stelt dat ze niet verantwoordelijk zijn voor diefstal. Toch wordt je jas gestolen, de garderobe eigenaar wijst naar de bepaling die netjes en duidelijk op de muur hangt. Helaas garderobe eigenaar, je biedt een product aan tegen betaling en je bent daar wel degelijk verantwoordelijk voor, dat bepaald de wet!

Dat in de algemene voorwaarden staat dat je zelf verantwoordelijk ben voor wat er gebeurd op je account, bij een spel waarbij het heel normaal is dat complete vreemden toegang tot je account hebben, zou op zijn minst een dubieuze voorwaarden kunnen zijn. Is het reëel? Omdat TG niet wil bijhouden in op hun servers of de eigenaar of een sitter een actie heeft uitgevoerd, dat ze dan maar heel makkelijk zo'n voorwaarden stellen. Of zouden ze wettelijk verplicht zijn om dit wel bij te houden (volgens Nederlandse wet, want dat is hier van toepassing)

In de algemene voorwaarden staat iig NIET dat je financieel aansprakelijk gesteld kan worden, aangezien er wel staat dat je dit een ban kan kosten, kan je redelijkerwijs niet verwachten dat je toch wel financieel aansprakelijk gesteld kan worden bij het gebruiken van een bug hoe graag sommige mensen dat ook willen. Dan zouden ze dat zeker in de algemene voorwaarden hebben moeten zetten.
    wat je zegt over algemene voorwaarden klopt niet. Wanneer er een kennisgeving is geweest van waar ze te lezen zijn is volledig rechtsgeldig.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nate-Dogg Bekijk bericht
    wat je zegt over algemene voorwaarden klopt niet. Wanneer er een kennisgeving is geweest van waar ze te lezen zijn is volledig rechtsgeldig.
    Dat klopt wel degelijk, wel eens van de: zwarte lijst en de grijze lijst gehoord?

De zwarte lijst zijn voorwaarden die per definitie NIET rechtsgeldig zijn.
    De grijze lijst zijn voorwaarden die om te beginne NIET rechtsgeldig zijn tenzij degene die die voorwaarden kan aantonen dat dit echt bedrijfsbelang betreft (in de vorm van te grote schade)

Omdat je het in je voorwaarden zet, is het dus niet per definitie rechtsgeldig!! De voorwaarden moeten namelijk wel redelijk zijn.

Ander voorbeeld: aankopen van keukens, in de algemene voorwaarden staat dat bij annulering alsnog 30% van de aanschafkosten moet worden betaald. (zelfs dus als het maken van de keuken nog niet begonnen is) Diverse rechtzaken hebben inmiddels uitgewezen dat dit een onredelijk hoog bedrag is wat niet opweegt tegen gelede schade van het bedrijf. Dit is zo'n grijze lijst voorwaarde.

De zwarte en grijze lijst zijn bekende voorwaarden, echter in alle gevallen geld dat als een algemene voorwaarde onredelijk is van aard je daar tegenin kan gaan en je gelijk kan krijgen.

Gebruiker

Standaard

Jammer dat dit nou echt iedereen moet beinvloeden.. Geef de spelers in questie een permanente ban, wwdorpen terug naar de natars, en laat de ronde gewoon een maand of 2 langer doorgaan, zodat iedereen hun verliezen terug kunnen krijgen..

Gebruiker

Standaard

Server snel doofpotten met de blauwdrukken > way to go Travian.

Verwacht u maar aan reacties in de vakpers en sociale media.

Gebruiker

Standaard Aansprakelijkheids stelling en meer brainwaves

Aansprakelijkheid stelling lijkt me probleem voor juristen en niet iets wat hier uitgevochten moet worden.
    Afgezien daarvan interesseert het mij op dit moment absoluut niets of de schade verhaalt wordt op een speler, op de politie of op mijn buurman.

Ik ben zo vrij om even voor meerdere spelers te spreken : "Wij willen Traviannen" of is het "Travianen".
    Laat men eerst zorgen dat deze server (of een alternatief) in de lucht zit.

Schadeverhaal, daar wil ik niet op wachten.
    IK WIL SPELEN!!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwor Bekijk bericht
    "Wij willen Traviannen" of is het "Travianen".
    Traviannen, anders zeg je: Traviaaaaanen

en je hebt helemaal gelijk, ik ben iig gewoon mijn spelletje nog aan het spelen.

Gebruiker

Standaard Account Doctor Pom

Helaas vind dhr of mevr. Tafelpoot het nodig om post te bewerken.

Dus kunnen we hem maar beter weghalen.
    Laatst gewijzigd door Fear-Pavo : 26-01-2012 om 13:29 Reden: Overbodige informatie

Gebruiker

Standaard De oplossing ?

wil er graag een pilsje onder verwedden dat men met de volgende oplossing komt :

Beste spelers

Na rijp beraad is er besloten deze server gewoon verder te laten lopen.
    In de tijd tussen de melding van de bug en hebben er zoveel veranderingen, veroveringen etc. plaats gevondenen, dat het ons niet juist lijkt om nu de server te herstarten of een periode terug te zetten.

Wij hopen hiervoor op jullie begrip.
    Wij begrijpen volkomen jullie frustratie en willen dan ook hiervoor compenseren.
    travian GmbH heeft besloten om alle gedupeerde spelers een medaille te geven die zij in hun profiel kunnen zetten.
    Tevens willen wij jullie tegemoet komen in de verzoeken om vergoedingen.
    Hiervoor wordt op elk actief account op deze server 5000 zilver gestort.
    Indien gewenst kunnen jullie dit omruilen voor goud, of er verbanden voor kopen die je op de wonde(n) kunt plakken . .

Mogelijk levert me dit weer punten op, maar ik begin steeds moeilijker mijn sarcasme te beteugelen.

Regels voor berichten