Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 133

Discussie: Discussie topic vredes periodes 2011-2012

IRC Operator Irc opp_Sanity's schermafbeelding

Standaard Discussie topic vredes periodes 2011-2012

Beste Travian Spelers,

In dit topic kan er gediscussieerd worden over de vredes periodes die hier aangekondigd zijn.

Groeten,
    Sanity

Gebruiker

Standaard

Hallo,

Ik ben het niet mee eens wat er op server ts3.travian.nl dan gaat gebeuren.
    Eindspel is juist de drukste periode in travian! Sommige mensen zitten zo dusdanig in graan nood, dat je bijna je kerst diner zou moeten verlaten door even te moeten travianen.

Ik vind dat er geen onderscheid in gemaakt mag worden!

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zou heel graag een kerst en nieuwsjaar vrede willen!!

Groeten,
    K

Keizer der Nataren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwek Bekijk bericht
    Hallo,

Ik ben het niet mee eens wat er op server ts3.travian.nl dan gaat gebeuren.
    Eindspel is juist de drukste periode in travian! Sommige mensen zitten zo dusdanig in graan nood, dat je bijna je kerst diner zou moeten verlaten door even te moeten travianen.

Ik vind dat er geen onderscheid in gemaakt mag worden!

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zou heel graag een kerst en nieuwsjaar vrede willen!!

Groeten,
    K
    En hoe ga jij het dan verantwoorden als iemand in de vrede het WW op 100 zet?

Gebruiker Vainqueur's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
    En hoe ga jij het dan verantwoorden als iemand in de vrede het WW op 100 zet?
    Dan blokkeer je de ww accounts/dorpen tijdens de vrede?

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Wat een onzin om de kerstvrede op eindspelservers niet door te laten gaan!
    In sommige WW's moet 24/7 iemand online zijn, omdat er ieder kwartier graan door moet worden gestuurd. Deze mensen gunnen jullie dus geen kerst met vrienden en familie?

Travian vern**ken jullie zo crew.

Iedereen ging er al van uit dat WW's naar 100 konden in de vrede, dus die worden wel afgeschoten voor het zover is! Waarom verpesten jullie dit dan nu ineens door het niet door te laten gaan en zelf weer goud te innen?!

Het slechtste besluit ooit, erger dan T4.

Keizer der Nataren

Standaard

Jullie gaan er vanuit dat de WW's voor kerst omlaag geschoten worden, ok, maar als dit niet gebeurd en in de vrede naar 100 gebouwd wordt, dan is het ook niet eerlijk. Als het wel gebeurd dan kunnen ze zich in de vrede herstellen en andere gewoon rustig verder bouwen, ook dit is niet eerlijk.

Hoe je het dus ook bekijkt, er is altijd iemand die het er niet mee eens is, wat de keuze ook is, wij hebben ervoor gekozen om de server zo eerlijk mogelijk te laten verlopen en dat is dus gewoon op deze manier.

Gebruiker

Standaard

Ik denk dat het een goede keuze is geweest van de Crew.
    Je kunt het niet verkopen dat datgene wat momenteel beslissend is voor de voortgang van de server gewoon door kan bouwen terwijl het niet omlaag kan worden geschoten. Ze kunnen er als Crew zijnde toch niet vanuit gaan dat deze WW's dan wel omlaag worden geschoten vòòr de vrede?
    Ik denk dat dit het eerlijkste is en je niemand bevoordeelt of benadeelt terwijl je mèt Kerstvrede iedereen benadeelt behalve de WW-bouwers.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orkaan Bekijk bericht
    Iedereen ging er al van uit dat WW's naar 100 konden in de vrede, dus die worden wel afgeschoten voor het zover is! Waarom verpesten jullie dit dan nu ineens door het niet door te laten gaan en zelf weer goud te innen?!
    Waarom ging iedereen er van uit? De eindspelservers zijn al jaren een uitzondering op de vredesperiodes... Dat is dan gewoon slechte voorbereiding, als je daar van uit ging...

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartn Bekijk bericht
    Ik denk dat het een goede keuze is geweest van de Crew.
    Je kunt het niet verkopen dat datgene wat momenteel beslissend is voor de voortgang van de server gewoon door kan bouwen terwijl het niet omlaag kan worden geschoten. Ze kunnen er als Crew zijnde toch niet vanuit gaan dat deze WW's dan wel omlaag worden geschoten vòòr de vrede?
    Ik denk dat dit het eerlijkste is en je niemand bevoordeelt of benadeelt terwijl je mèt Kerstvrede iedereen benadeelt behalve de WW-bouwers.
    De beslissing beïnvloed ook de hele server. Laten we zeggen dat 50% van een server betrokken is bij het eindspel, dus benadeel je die 50%, die hebben def staan die afsterft, die spelers willen ook winnen dmv een eindspel. Plus alle spelers die nog vegen hebben moeten online komen om hun veeg te redden. Kortom als je niet inlogt gaat je werk van de afgelopen maanden gewoon naar de ^$#@#%$@#%^ .

Zet dan minstens de graan-dood uit, dan is iedereen tevreden lijkt me...

Gebruiker

Standaard

Ik ben het volledig met Woei eens,

Voor de ww bouwers wordt het echt een onmogelijke taak, ze komen nu al amper aan genoeg graan moet je voorstellen als 90% van alle spelers 2 dagen kerst viert.

Ik weet namelijk zeker dat heel veel spelers het wel prinma vinden en na de kerst weer een keer inloggen.

Kos

Soortgelijke discussies

1. Eredivisie 2011/2012
    By ToySoldier in forum Sport
    Reacties: 291
    Laatste bericht: 07-05-2012, 17:57

Regels voor berichten