Pagina 37 van 39 EersteEerste ... 273536373839 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 tot 370 van 389

Discussie: OORLOG BLOK SICKO!/PCM/D.D./URGENT vs BLOK S.E.N./S.E.N.1/S.E.N.2/S.A.F./???

Gebruiker manfield's schermafbeelding

Standaard

geen zin om al die onzin van Ant-btw ook hier aan te moeten horen..

Met I980808 valt wel een normaal gesprek aan te knopen!

Tuurlijk heb ik het niet altijd bij het rechte uit, gelukkig ben ik niet alleen maar zijn we met een heel team waarbij iedereen elkaar helpt!

Kan hier heel veel modder gaan gooien naar Ant-btw maar daar heb ik nog anderen vast ook geen behoefte aan..
    Laatst gewijzigd door manfield : 04-01-2012 om 01:32
    S4 2008/2009 : Manfield (FRIS) ______________________ S3 2011/2012 : Skull (SICKO!)
    S3 2008-2010 : Theiz (BFD_OEOE) _______________________ S2 2011/2012 : Hippie (MUG)
    S1 2008/2009 : Darth (deleted met 73 dorpen)
    S1 2010/2011 : Konijn (TwitTwit)

Gebruiker dailykiller's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ant-btw|woezel Bekijk bericht
    Ik zou graag een ode willen brengen aan Skull.
    Niet omdat ik een slechte verliezer ben, want ach.. toen we uit sicko stapten wisten we allang wat er ging gebeuren en dat we nu 2 AVD's kwijt zijn is jammer, maar misschien ook wel een bevrijding. Rouwig zijn we er niet om.

Nou ja ode is misschien een te groot woord.
    Maar Skull weet zich mooi te manifesteren deze server, met ideeën en filosofieën berust op wantrouwen, maar ook op een mooi en sterk staaltje fantasie waar zelfs Tolkien jaloers op kan zijn.
    Met prachtig omschreven propaganda in Ally IGM's waarin hij zijn volgelingen wil informeren, maar in werkelijkheid wil sturen naar zijn idealen en fantasie.

Sterk uit de grote duim gezogen verhalen worden de Travianwereld ingeblazen en door zijn vele volgelingen als waarheid aangenomen.
    Spelers die zich altijd voor de alliantie hebben ingezet worden nu bestookt met aanvallen, dorpen worden overgenomen en men 'mag' zich zelfs inschrijven op het forum om dorpen te claimen.
    Wow lieve mensen.... je mag je dorpje claimen!
    En lig je te ver weg? Geen probleem... wij zullen allen een handje helpen, want 1 voor allen...allen voor Skull!

Mijnheer is al maanden paranoia over spionnen, maar vergeet te melden dat hij degene was en is die is begonnen met het laten spioneren van andere allianties zodat mijnheer alle informatie wist te vissen uit eerst SEN en later 300. En wat was hij hier trots op....
    De laatste tijd was mijnheer niks anders dan wantrouwig, paranoïde op zoek naar spionnen die hij niet wist te vinden. Om vervolgens een wederom uit zijn duim gezogen verhaal de wereld van de Sickoianen in te brengen dat hun trouwste strijder I980808 de grote spion was voor team ant-btw
    Helaas mijnheer Skull.... Zelfs toen wij jullie verlieten en wisten dat ons einde was gekomen en hen vroegen over te stappen naar Victoria, weigerden zij. Want zij speelden bij sicko en wilden daar de server afmaken.

Nu lopen er hoeveel aanvallen op hun dorpen?
    Omdat zij niet reageerden op een IGM van jou?
    Moet iedereen jou dan een heel epistel schrijven over hoe geweldig je bent en hoe men je waardeert?
    Alle inzet, moeite, etc...?
    Net als in de tijd van templars toen er kritiek kwam op de eenzijdige manier van leiding geven??

De server was maanden geleden al gespeeld... Dat Woei als 1e het WW naar lvl 100 gaat brengen mag geen 'wonder' meer zijn.

Ik hoop dat je hebt genoten van de server
    Lol dat was een sterk verhaal, je hebt de naam niet genoemd maar je dicht Skull kwaliteiten, misschien wel kwalijkheden, toe die een nare man in de geschiedenis van Het Duitse Rijk ook had. Naar om het te lezen gewoon.
    Moet zeggen dat jouw redenaarstalent net zo sterk lijkt te zijn als die van Skull, zoals je beweert. Je hebt ongeveer alle stijlmiddelen gebruikt in je tekst die oude Romeinse schrijvers gebruikten in het Latijn.

Daarom neem ik het maar met ene korreltje zout wat er staat, en hoop dat de rest dat ook doet. En als ik dat combineer met wat ik over Skull heb gehoord via secundaire bronnen en die paar igms die ik met hem gewisseld, moet ik toch concluderen dat je iemand hier gewoon zwart probeert te maken. Via mooie zinnen versterk je vaardigheden die je gewoon moet hebben om een succesvol leider te hebben tot eigenschappen die hem zouden maken tot een dictator.

Ik zie dat gedrag van Skull louter als een goede manier om hun tegenstanders met geen klein verschil te verslaan. Misschien is dat ook wel direct de verklaring waarom ''al die goede spelers in één ally'' zo goed spelen, omdat ze juist zo goed worden aangestuurd? Dat is denk ik wat mist bij hun tegenstanders. Paranoia is inderdaad niet leuk als het misplaatst is en ten koste gaat van relaties tussen kameraden in de ally, maar een beetje is zeker nodig om niet soortgelijke taferelen te laten plaatsvinden als in andere allies.

En of dat ten koste gaat van de gezelligheid, dat weet ik niet. In onze ally is het in ieder geval gezellig .
    Laatst gewijzigd door dailykiller : 04-01-2012 om 22:09

Gebruiker struis's schermafbeelding

Standaard

Ik zou graag een ode willen brengen aan Skull.
    Niet omdat ik een slechte verliezer ben, want ach.. toen we uit sicko stapten wisten we allang wat er ging gebeuren en dat we nu 2 AVD's kwijt zijn is jammer, maar misschien ook wel een bevrijding. Rouwig zijn we er niet om.

Nou ja ode is misschien een te groot woord.
    Maar Skull weet zich mooi te manifesteren deze server, met ideeën en filosofieën berust op wantrouwen, maar ook op een mooi en sterk staaltje fantasie waar zelfs Tolkien jaloers op kan zijn.
    Met prachtig omschreven propaganda in Ally IGM's waarin hij zijn volgelingen wil informeren, maar in werkelijkheid wil sturen naar zijn idealen en fantasie.

Sterk uit de grote duim gezogen verhalen worden de Travianwereld ingeblazen en door zijn vele volgelingen als waarheid aangenomen.
    Spelers die zich altijd voor de alliantie hebben ingezet worden nu bestookt met aanvallen, dorpen worden overgenomen en men 'mag' zich zelfs inschrijven op het forum om dorpen te claimen.
    Wow lieve mensen.... je mag je dorpje claimen!
    En lig je te ver weg? Geen probleem... wij zullen allen een handje helpen, want 1 voor allen...allen voor Skull!

Mijnheer is al maanden paranoia over spionnen, maar vergeet te melden dat hij degene was en is die is begonnen met het laten spioneren van andere allianties zodat mijnheer alle informatie wist te vissen uit eerst SEN en later 300. En wat was hij hier trots op....
    De laatste tijd was mijnheer niks anders dan wantrouwig, paranoïde op zoek naar spionnen die hij niet wist te vinden. Om vervolgens een wederom uit zijn duim gezogen verhaal de wereld van de Sickoianen in te brengen dat hun trouwste strijder I980808 de grote spion was voor team ant-btw
    Helaas mijnheer Skull.... Zelfs toen wij jullie verlieten en wisten dat ons einde was gekomen en hen vroegen over te stappen naar Victoria, weigerden zij. Want zij speelden bij sicko en wilden daar de server afmaken.

Nu lopen er hoeveel aanvallen op hun dorpen?
    Omdat zij niet reageerden op een IGM van jou?
    Moet iedereen jou dan een heel epistel schrijven over hoe geweldig je bent en hoe men je waardeert?
    Alle inzet, moeite, etc...?
    Net als in de tijd van templars toen er kritiek kwam op de eenzijdige manier van leiding geven??

De server was maanden geleden al gespeeld... Dat Woei als 1e het WW naar lvl 100 gaat brengen mag geen 'wonder' meer zijn.

Ik hoop dat je hebt genoten van de server

Ik moest lachen
    Don’t gain the world and lose your soul, wisdom is better than silver or gold…

Gebruiker drop's schermafbeelding

Standaard

Marijn,

Het woord verrader gaat mij echt veel te ver... Hoe zo verrader?
    Omdat we een andere koers hebben gevaren dan jullie?
    Dat we voor wat meer uitdaging wilden gaan ipv doorsimmen naar het einde?

Wij hadden het wel een beetje gezien bij Sicko en wilden persoonlijk wat lol beleven.
    Bij Templars hadden we een toffe tijd, daarna bij O! was he nog wel te doen, maar eenmaal bij Sicko was de lol eraf... Er is toch geen lol aan om met zoveel grote spelers een WW winnend af te sluiten?
    Props voor account Woei die veel tijd in het opbouwen van het WW stopt, maar van een eerlijke strijd is al maanden geen sprake.
    Hoe leuk is het om met de de beste spelers met de grootste vegen in alliantie te gaan zitten en simmen naar het einde toe?

Wij hebben ervoor gekozen een andere koers te varen om de server een beetje op te leuken, want deze server is de meest belachelijke server ooit in de geschiedenis van Travian.

Dat je midden in de nacht ons AVD wegschiet... ach, prima.... we weten dat je altijd in de nacht deze aanvallen doet en dat je bij ons zou komen... ja, dat hadden we ook een beetje uitgelokt door een aantal van jullie inactieve spelers te farmen.

Dat je nu ook op andere dorpen loopt om weg te schieten vinden we ook geen probleem.
    Scheelt ons weer een hoop tijd om al die troepen steeds op pad te sturen.

De lol op deze server zijn we al maanden kwijt en hopelijk kunnen we ons nu alleen nog een beetje richten op de opbouw van het WW en hopen dat jullie vegen her en der op stuk lopen
    ik dacht dat account ant btw nu was verder gegaan met andere spelers?,dus de geschiedenis in templars en o hebben jullie toch niet meegemaakt?
    lol

enne verder, tja een aanvaarding heb ik al gehad met account ant btw!, templars was toen bevriend met sick, en ant btw viel aan op pcm, naar berichten verstuurd te hebben , met daarin de preciese dorpen!
    kreeg ik als antwoord dat er toch graan moest binnen gehaald worden(5 min daarna kwam de volgende aanval)! ant btw ging verder niet serieus in op berichten, en ik ben toen naar skull uitgeweken!(boos)
    ik moest me maar rustig houden van skull, want(herinder je dat nog skull?), ant btw speelde wel toffe jongens op, en ik moest maar eens gewoon een praatje gaan maken met hun!
    (dat heb ik even gedaan, en daarna zijn ze gestopt met aanvallen, probleem opgelost)

hoezo fijne jongens skull?
    (haha, ik kan dat nu wel weer vragen!)

Gebruiker manfield's schermafbeelding

Standaard

zoals ik al zei ik heb ze altijd hoog gehad! Tot dat ze dus alles en iedereen verraden hebben voor zichzelf, om lol te maken, maar als werkelijke reden om misschien nog het eindspel te kunnen winnen.. Nee daar pas ik voor!
    S4 2008/2009 : Manfield (FRIS) ______________________ S3 2011/2012 : Skull (SICKO!)
    S3 2008-2010 : Theiz (BFD_OEOE) _______________________ S2 2011/2012 : Hippie (MUG)
    S1 2008/2009 : Darth (deleted met 73 dorpen)
    S1 2010/2011 : Konijn (TwitTwit)

Gebruiker

Standaard

Skull,

Je bent een mooie draaikont
    Ina, we zijn nog steeds toffe gasten

Gebruiker drop's schermafbeelding

Standaard

zijn de aanvallen van pcm op je deffer ook nog interresant om hier te posten ant btw?
    (nog 1 dan)

Gebruiker dailykiller's schermafbeelding

Standaard

En nu zijn der wel weer genoeg woorden gevallen zonder daden hier, het blijft een oorlogsthread..... en als dit spel alleen om een diplomatieke oorlog gaat, zijn er nog genoeg andere spelletjes waar je naar toe kunt .

http://travian-reports.net/nl/report/443927d4155 (tegen 300). Speler was nogal klein, wat ik niet wist. Verloor helaas meer dan gedacht :''(, maargoed, wel een nuttig artefact erna gepakt en er moet hier ook iets gepost worden.

http://travian-reports.net/nl/report/44396f5c4c1 (tegen HW),

http://travian-reports.net/nl/report/443919058f6 (Urgent tegen Victoria) en vervolgens het artefact gepakt door een andere speler uit Urgent. Er stond zo weinig def denk ik omdat de veeg zonder held liep en de verdediger een scoutartefact had. Held van andere speler is er laat in de avond achter getimed.
    Laatst gewijzigd door dailykiller : 09-01-2012 om 11:43 Reden: nutteloos rapportje :), dankje Woei!

Gebruiker cg01's schermafbeelding

Standaard

Mooie rapportjes! Ben benieuwd wat 300 allemaal terug doet hierop?
    Studeren voor het HBO én hier klikken is best mogelijk

Gebruiker

Standaard

rapportjes genoeg, vraag maar aan katerik bijvoorbeeld
    ------ Ouwe rot ------
    S3 06-07: De Taalpolitie / vrijdag
    S3 11-12: 300 (leiding / WW-bouwer)
    S8 12-13: Heroes! (leiding / WW-bouwer)
    S3 13-??: 300BEER!

Regels voor berichten