Pagina 1 van 162 1231151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 1614

Discussie: Eindspel

Gebruiker

Standaard Eindspel

Stond nog geen eindspeltopic dusjah...
    2 vraagjes nog wel voor de spelleiding;

Wanneer komen die blauwdrukken nu eigenlijk uit? (volgens mij komen ze hier trouwens een pak eerder dan op de eerste beta)
    En laat het aub niet zo lang rekken als op die eerste beta.... (dat is de 2e vraag )
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

"En laat het aub niet zo lang rekken als op die eerste beta.... (dat is de 2e vraag ) "

Dat klinkt niet echt als een vraag..

Achja, er stond op een gegevenmoment zo'n teller, als je die een beetje hebt bijgehouden zal dat rond die tijd zijn denk ik ?

Nog niet opgemerkt, maar de smileys doen het weer!!

Gebruiker

Standaard

De eerste vraag was een vraag waarbij ik een geschreven antwoord verwacht.
    Die timer is trouwens weg, en als ik goed gerekend hebt moesten die blauwdrukken nu toch tevoorschijn gaan komen.
    5 dagen voor release zou die teller namelijk moeten terugkomen
    En als ie even laat zou komen als op .com10 duurt het trouwens nog een maand normaal (dacht ik)

De 2e vraag zie ik graag ingame beantwoord.
    Ik denk namelijk niet dat er veel spelers zijn die graag een eindspel spelen gedurende 2 maanden ofzo...
    Dat kan oa door de nataraanvallen niet te zwaar te maken, of de natardefensie in andere WW's niet te veel te laten groeien zodat er alsnog een paar genomen worden. (en dus meer WW's zijn, en de WW veegjes dus niet weer opgebouwd worden alvorens het WW weer hoog staat....
    Al weet ik niet in hoeverre dit mogelijk is.

Gebruiker

Standaard

zoals iedereen kunt zien, komen de blauwdrukken... volgens mij rond 28 september...

Gebruiker

Standaard

mee eens. 28 september gaat het beginnen bouw maar alvast de ww-vegen

Gebruiker ceasar3's schermafbeelding

Standaard

Als je nu nog een ww veeg gaat bouwen ben je te laat. Dat is ook de reden dat Espía eigenlijk vrij weinig in het eindspel in te brengen gaat hebben denk ik. Espía heeft continu oorlog gevoerd de hele server lang. Het zal misschien zo zijn dat we een hoop minder oorlog hadden kunnen voeren en vooral minder lang maar dat zijn keuzes geweest die lang niet altijd uit eigen wil zijn gemaakt maar dan nog. Kleine tijdslijn, begin van de server de gewone burenruzies. Na 1 maand komt P.I.A. toen nog in aanraking met TF en af en toe word er wel een aanval gedaan nog niet veel bijzonders. Dan komt er de eerste oorlog van de server volgens mij na 2 maand. P.I.A. tegen Spy. Het is een maand die hard oorlog en uiteindelijk stappen 3 man uit P.I.A. om M! op te richten. P.I.A. en Spy fuseren tot Espía na 3 maanden en gaan schietoefeningen doen op TmhZ. Dit duurt 2 weken en erg veel weerstand word niet ondervonden. Daarna komende midspel artefacten en niet veel later begint de oorlog tussen M! en Espía, we zitten nu begin Juli iets meer als 4 maand na het begin van de server. Het is een zeer korte oorlog maar wel een zeer krachtige. Na 5 dagen en een stuk of 6 hd gesloopt en meerdere vegen kapot bij Espía is de oorlog afgelopen. Hierna volgt een periode van relatieve rust. 2 wekenlang gebeurt er niet veel, zomer vakantie!. Dan gebeurt het leuke wapenfeit dat Knightswhosayni eerst 2 dorpen overneemt van benjaminz en later nog 2 dorpen van Arminius. Dit resulteert in actie's tegen Kwsn die vanuit de top20 naar top300 geschoten word. Dan word er uiteindelijk een echte oorlog gestart. Espía tegen Google. Dit duurt tot nu toe nog door.

eind februari; start server
    begin april; schermutselingen TF
    begin mei; oorlog Spy
    begin juni; fusie spy, P.I.A.. Schermutselingen TmhZ (word wel uit elkaar gespeeld) tot midspelartefacten
    eind juni; midspelartefacten vrijgegeven en oorlog M! tot 10 juli ongeveer.
    eind juli; kwsn pakt 4 dorpen en ontvangt represailles. Begin oorlog Google.
    eind sept; oorlog met google nog steeds in volle gang

Als je dit zo bekijkt is er haast geen tijd geweest om ww vegen te bouwen of wat dan ook. Andere gewesten hebben ook wel een en ander gedaan maar lang niet zo intensief als Espía. Google heeft het vrij makkelijk gehad nadat ze tot Google gevormd waren. Ze waren veruit de sterkste in hun gewest en hebben alleen hopeloos en kansloos te lang laten leven waardoor ze nog steeds bestaan en vervelend kunnen zijn. Daarnaast hebben ze dus de oorlog tegen Espía.
    Shampoo heeft het als het kan zowaar nog makkelijker gehad in hun eigen gewest. Daarnaast hebben ze 2 of 3 keer meegelopen richting google. Hier verwacht ik dus het meeste van in het eindspel. Hebben eigenlijk ook vrijwel niets op hoeven geven voor hun ww aangezien Rikaico en Dandelion toch al op delete gingen. WW-vegen in overvloed.
    NLMP heeft de hele server een beetje tegen zichzelf geworsteld en tegen wat georganiseerde noobs. Beetje hetzelfde als Espía en in mindere mate Google hebben gedaan alleen dan zonder een grootscheepse oorlog over het gewest heen.

Nee, Espía is eigenlijk zo goed als uit te vlakken voor het eindspel.

ZO! Als we nu nog geen underdog zijn dan weet ik het ook niet meer
    I knew all the rules but the rules did not know me!

Gebruiker

Standaard

wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat jullie hier al naart toe hebben gewerkt

Gebruiker

Standaard

ZO!?
    Inderdaad ZO hoort te winnen
    Na bijna een ganse server simmen lijkt daar nu een akkefietje te zijn tussen Shampoo en Delphi....
    NLMP heeft deze server imo al het meeste bereikt, maar dat komt de eindspelkansen niet ten goede.
    Espia blokje staat echter stevig en heeft wel wat achter de hand vermoed ik .
    Google heeft dan nog geen WW, maar dat wil niets zeggen: die hebben ook nog een kans hoor.

Betreffende eindspelvegen; bwah nu kan je er ook nog trainen hoor. zolang je nu al een redelijk aantal katapultjes hebt is het alsnog mogelijk... Op .com10 lukte dat ook, en hier zijn momenteel evenveel WW's dus dat moet ook lukken.

Ik denk wel dat er nog 2-3 WW's genomen zullen worden; Google zal wellicht nog eentje nemen en ik verwacht nog 2 extra WW's voor ZO allianties....
    We zullen kijken wat de blauwdrukken brengen

Shampoo staat wellicht het sterkste door een ganse server 'veilig' simmen, maar in hun gewest zitten ook nog sterke groepen.
    Betreffende dat WW had je echter gelijk Ik wou toentertijd nog proberen om dat WW in handen te krijgen, had toen een zeer goed contact met beide spelers. maar speler xxx kreeg dat WW toen, en die verdient ook wel wat respect
    Kortom; als ZO niet onderling oorlog begint te voeren zie ik in dat gewest de meeste potentie... (al is die oorlog al enigszins begonnen )

Gebruiker ceasar3's schermafbeelding

Standaard

NLMP heeft deze server nog niet eens z'n eigen gewest totaal onder controle dus hoe je er bij komt dat die het meeste hebben bereikt. Ik zie het niet!
    I knew all the rules but the rules did not know me!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ceasar3 Bekijk bericht
    NLMP heeft deze server nog niet eens z'n eigen gewest totaal onder controle dus hoe je er bij komt dat die het meeste hebben bereikt. Ik zie het niet!
    Komt omdat ze (volgens je eigen post) tegen georganiseerde "Noobs" vechten.
    Zo Noob zijn die tegenstanders dan toch weer niet.

Regels voor berichten