Beste spelers,

Lang geleden, op 27.05.11, werd rond 06:00 de eerste steen gelegd in 36-Kraken door I980808. Sindsdien zijn ze bezig geweest met de voorbereiding van het bouwen van iets geweldigs en vandaag, 13.09.11, is het dan eindelijk zo ver.
Omstreeks 09:14 bereikte het WereldWonder niveau 100 en kon de wereld het prachtwerk aanschouwen dat waarschijnlijk het meest grote en formidabele gebouw gebouwd is in de gehele Travian geschiedenis sinds het vallen van het Natariaanse rijk.

Samen met de alliantie Templars was I980808 de eerste die het bouwproject kon afronden door miljoenen grondstoffen te spenderen en het te beschermen met honderderdduizenden legers tegen de vele kwaadwillende legers.
Ze hebben daarom terecht de titel "Winnaar van de server" verdiend.

We hebben gestreden en overwonnen niet alleen de tegenstanders maar ook de problemen van deze erbarmelijke slechte server. Ik wil bedanken alle allianties die mee hebben geholpen aan dit doel:
  • Envy
  • Devil
  • MB
  • Te Huur
  • Lemon
  • Truffels
  • Limoen
  • Het cafe
  • Knallen!

Daarnaast nog speciale dank aan een aantal accounts en spelers:
  • Cartoons voor ruilen kleine trainer tegen unieke graan artefact echt van onmisbare waarde.
  • Spotzetgekke die de taak op zich nam om Devil op te zetten bedankt Wouter.
  • El Diablo die veel acties hebben opgezet en dan met name Dennis.

Mijn sitters van onschatbare waarde:
  • Bibi van Bire136
  • Wilco en Angela van Silaedru
  • Marco en Mona van List & Bedrog die mij de hele server hebben bijgestaan eigenlijk leken we wel 1 account samen.
  • Peter van Spons die alles deed in het belang van mijn account.

Mijn duals:
  • Sai en Barry die het account een vliegende start gaven maar later afhaakte.
  • ED, Bart, JPB, Gordon, Michael die allemaal in meerdere of mindere mate hun bijdrage hebben geleverd aan dit pracht account.

Ik hoop dat iedereen gevonden heeft van wat hij verwachtte door mee te spelen in Templars.

MvG
Koen aka Wer
P.S. Je weer maar nooit waar en wanneer we weer opduiken.

Uiteindelijk was I980808 toch wel diegene die over de meest verbluffende hoeveelheid inwoners heerste, gevolgd door El Diablo op de tweede plek en op de derde plek staat Rellenben.

De machtigste en meest angstaanjagende generaal was El Diablo gevolgd door RHAND ALTOR en Ben Dover. I980808 was de meest genadeloze verdediger die de vijandelijke troepen slachtte bij de poorten van zijn/haar dorpen. Hij of zij wordt gevolgd door Konami en De Freggels die mooie tweede en derde plaatsen bezetten.

Wij van de Travian.nl crew willen jullie allen bedanken die tot het eind volhielden en tevens bedanken voor het alle leuke momenten die we met elkaar hebben meegemaakt.

Met vriendelijke groet,
Travian.nl crew