Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 164

Discussie: Europees voetbal seizoen

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat normaal gesproken Man. United wint van Ajax. Het ligt er alleen aan of Ferguson (Coach van Man. United) wel zijn beste elftal op gaat stellen.
    Ik zal het mooi vinden als Ajax doorgaat, maar ik verwacht het niet. AZ gaat het heel lastig krijgen, want Anderlecht speelt goed op dit moment en in de groepsfase van de Europa League hebben ze alle wedstrijden gewonnen als ik mij niet vergis. Ik denk dat PSV de makkelijkste tegenstander heeft op dit moment, al hoewel ik die Turkse ploeg niet goed ken.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaa_naamloos Bekijk bericht
    Ik denk dat normaal gesproken Man. United wint van Ajax. Het ligt er alleen aan of Ferguson (Coach van Man. United) wel zijn beste elftal op gaat stellen.
    Ik zal het mooi vinden als Ajax doorgaat, maar ik verwacht het niet. AZ gaat het heel lastig krijgen, want Anderlecht speelt goed op dit moment en in de groepsfase van de Europa League hebben ze alle wedstrijden gewonnen als ik mij niet vergis. Ik denk dat PSV de makkelijkste tegenstander heeft op dit moment, al hoewel ik die Turkse ploeg niet goed ken.
    Ehmm Psv heeft niet de makkelijkste tegenstander. Dat heeft echt Twente.
    Steaua is een ploeg met een mooi verleden (EC1 in ehmm 1986 of 1987 ongeveer), maar
    is niet meer wat het geweest is en Twente moet ze kunnen hebben.
    Trabzonspor schat ik hoger in dan Steaua.
    En Anderlecht is zonder meer een Europese subtopper.
    Wat ik zo gelezen heb in de commentaren dit seizoen in de kranten valt manchester erg tegen dit seizoen.
    Alleen die grote overwinning tegen Arsenal. dat toen niet compleet was en nog zoekende was naar de
    nodige nieuwe aanwinsten na het vertrek van een paar topspelers.
    Maar een afstraffing tegen dat andere manchester, kansloos optreden in de CL en ze stellen echt
    wel hun beste elftal op hoor.
    Er is geen club in Europa, zelfs Madrid en Barcelona niet die die gok zou durven wagen tegen een club
    met nog altijd een knappe naam als Ajax. En al helemaal niet in een knock-out fase.
    Maar manchester zal moeten winnen, want een uitschakeling nu al in Europa komt bij dat clubje veel
    harder aan dan bij Ajax. En Ajax heeft niks te verliezen, want uitgeschakeld worden door manchester
    is geen schande.
    Maar Ajax gaat dit gewoon redden. Ongeacht of manchester op volle sterkte of niet verschijnt.
    Ook Psv zou het tegen manchester redden. Twente zou het mogelijk niet redden, maar Ajax wel hoor.

Standaard

Ajax heeft inderdaad niets te verliezen, maar het is afwachten wat ze in Manchester belangrijker vinden. Het Engelse kampioenschap of de Europa league. Ik denk dat het Engelse kampioenschap belangrijker is voor Manchester United en daarom zou het kunnen dat Ferguson een minder goede elftal opstelt. Elke club heeft wel eens een mindere periode in een seizoen. Ajax heeft ook dit seizoen niet al te beste wedstrijden gespeeld. Ik denk dat PSV en Twente het beide ook niet zouden redden tegen Manchester. Op dit moment schat ik PSV hoger in dan Ajax en Twente.

Ik weet niet hoe goed Steua Boekarest en Trabzonspor zijn, maar laat ik het dan anders zeggen. PSV en Twente hebben een betere loting gehad dan Ajax en AZ.
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs

Standaard

Ajax heeft inderdaad niets te verliezen, maar het is afwachten wat ze in Manchester belangrijker vinden. Het Engelse kampioenschap of de Europa league. Ik denk dat het Engelse kampioenschap belangrijker is voor Manchester United en daarom zou het kunnen dat Ferguson een minder goede elftal opstelt. Elke club heeft wel eens een mindere periode in een seizoen. Ajax heeft ook dit seizoen niet al te beste wedstrijden gespeeld. Ik denk dat PSV en Twente het beide ook niet zouden redden tegen Manchester. Op dit moment schat ik PSV hoger in dan Ajax en Twente.

Ik weet niet hoe goed Steua Boekarest en Trabzonspor zijn, maar laat ik het dan anders zeggen. PSV en Twente hebben een betere loting gehad dan Ajax en AZ.
    Zit wel wat in in wat je zegt, maar het zou toch bespottelijk zijn als een club met zoveel spelers en waar
    zoveel geld in omgaat als bij dat manchester niet voor beide bekers zou willen gaan.
    Het Europese avontuur van dit seizoen is al een drama, maar kan nog een beetje gered worden door
    voor de EL beker te gaan. En het kampioenschap kunnen ze behalen, maakt mij ook niet uit wie daar
    kampioen wordt, maar zou wel in een deuk liggen als ze inderdaad besluiten om de EL te laten schieten
    om voor de landstitel te gaan en vervolgens daar niet in slagen en met een beetje geluk geen eens
    deelname aan de CL zouden behalen.

Standaard

Als ik nu naar de huidige stand van de Engelse competitie kijk, vermoed ik dat Manchester wel bij de beste 3, of 4 komt. Ze staan nu tweede op 3 punten achterstand van Manchester City. Het zou nog erger zijn als ze dit jaar zich niet weer plaatsen voor de Champions league. Ik denk verder dat de Europa league voor Manchester niets speciaals is. Het is de eerste keer sinds invoering van Champions league (oude europa I als ik mij niet vergis) Dat Manchester zich niet geplaatst heeft voor de volgende ronde. Het geld wat men krijgt voor deelname aan de Europa league is vele malen lager dan in de Champions league en Manchester heeft wel veel geld nodig (zie hier) Dus ze zouden het best kunnen laten schieten, omdat ze het niet belangrijk vinden o.i.d.

Ik zal inderdaad ook lachen als dat scenario wat zij zegt inderdaad gebeurd. We zullen zien aan het einde van het seizoen.

Ex-Forum Admin

Standaard

Manchester zit daarnaast met een erg krap middenveld (gelukkig voor hen is scholes teruggekeerd van z'n pensioen). Maar ze hebben vandaag wel laten zien dat ze toch kunnen winnen van Man. City. We zullen het zien. Las vandaag dat er 3.700 Ajaxfans al een kaartje hebben bemachtigd!

Persoonlijk schat ik Anderlecht niet zo hoog in (sorry Wizzi), vorig jaar werden ze door Ajax toch vrij eenvoudig verslagen als ik me niet vergis. Lijkt me dat AZ dat dit jaar ook moet kunnen. Het is helaas wel zo dat AZ een uit-syndroom heeft of iets dergelijks. Aangezien ze in Europa nog geen uitduel hebben gewonnen dit jaar.

PSV en Twente moeten het ook wel halen, lijkt me. Al moeten beide uitduels wel in een heksenketel worden gespeeld.

Standaard

Als ik nu naar de huidige stand van de Engelse competitie kijk, vermoed ik dat Manchester wel bij de beste 3, of 4 komt. Ze staan nu tweede op 3 punten achterstand van Manchester City. Het zou nog erger zijn als ze dit jaar zich niet weer plaatsen voor de Champions league. Ik denk verder dat de Europa league voor Manchester niets speciaals is. Het is de eerste keer sinds invoering van Champions league (oude europa I als ik mij niet vergis) Dat Manchester zich niet geplaatst heeft voor de volgende ronde. Het geld wat men krijgt voor deelname aan de Europa league is vele malen lager dan in de Champions league en Manchester heeft wel veel geld nodig (zie hier) Dus ze zouden het best kunnen laten schieten, omdat ze het niet belangrijk vinden o.i.d.

Ik zal inderdaad ook lachen als dat scenario wat zij zegt inderdaad gebeurd. We zullen zien aan het einde van het seizoen.
    Nee je hebt het mis. Is niet de 1e keer dat ze niet door de poule fase heen zijn gekomen.
    Maar de voorheen was er nog geen sprake van dat "top" clubs zo een beschermde status hadden als nu.
    Toen kon je nog poules krijgen met b.v. Real Madrid, manchester united, Juventus en Ajax.
    Maar aangezien manchester een keertje op die manier eruit werd gekegeld begonnen ze gelijk te janken
    bij de uefa en werd het aangepast zodat ze nu dus niet meer met 2 andere grote "top" clubs in een
    poule kunnen komen, want dat is te zwaar voor ze, was deze poule duidelijk ook al.
    Maar ze zijn al meerdere keren in de poule fase uitgeschakeld.
    En ook in de vroegere EC1 was manchester lang niet altijd aanwezig en succesvol.
    Alleen eigenlijk in ehmmm 1968 toen ze wonnen.
    Maar dat clubje is zelfs wel eens gedegradeerd uit de premium league.
    Owww en tussen ehmm 1968 en 1993 speelden ze nooit in de EC1.

Zie hier de historie van dat clubje.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Manchester_United_FC
    Laatst gewijzigd door Candice : 08-01-2012 om 19:14

Gebruiker Hamkaas's schermafbeelding

Standaard

Aangezien Manchester United gisteren nog van Manchester City hebben gewonnen. Is Ajax gewoon kanloos als ze niet met een b elftal komen.

Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candice Bekijk bericht
    Nee je hebt het mis. Is niet de 1e keer dat ze niet door de poule fase heen zijn gekomen.
    Maar de voorheen was er nog geen sprake van dat "top" clubs zo een beschermde status hadden als nu.
    Toen kon je nog poules krijgen met b.v. Real Madrid, manchester united, Juventus en Ajax.
    Maar aangezien manchester een keertje op die manier eruit werd gekegeld begonnen ze gelijk te janken
    bij de uefa en werd het aangepast zodat ze nu dus niet meer met 2 andere grote "top" clubs in een
    poule kunnen komen, want dat is te zwaar voor ze, was deze poule duidelijk ook al.
    Maar ze zijn al meerdere keren in de poule fase uitgeschakeld.
    En ook in de vroegere EC1 was manchester lang niet altijd aanwezig en succesvol.
    Alleen eigenlijk in ehmmm 1968 toen ze wonnen.
    Maar dat clubje is zelfs wel eens gedegradeerd uit de premium league.
    Owww en tussen ehmm 1968 en 1993 speelden ze nooit in de EC1.

Zie hier de historie van dat clubje.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Manchester_United_FC
    Oke, ik meen mij te herinneren dat de commentator zij dat het de eerste keer was. Maar goed het is 16 jaar terug dat ze voor het laatst in de Uefa cup hebben gespeeld. Dat is ook een lange tijd. Of het kan zijn dat de commentator zei dat het de eerste keer is dat Man. United niet de groepsfase van Champions league overleefde. Dat ze in de UEFA cup hebben gespeeld, kan te maken hebben dat zij toen dertijd zich niet hebben geplaatst voor de Champions league. Ofwel dat ze 4e of 5e werden in de Engelse competitie. Maar goed daar zat ik inderdaad fout ze hebben al eerder in de UEFA cup gespeeld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hamkaas Bekijk bericht
    Aangezien Manchester United gisteren nog van Manchester City hebben gewonnen. Is Ajax gewoon kanloos als ze niet met een b elftal komen.
    City speelde lang niet slecht hoor en zij speelde grotendeels met 10 man.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hamkaas Bekijk bericht
    Beetje rare conclusie.
    Imponeerde manchester city dan wel in de CL? Nee niet bepaald.
    En dat is ook maar een bij elkaar geraapt zooitje.
    Geen 1 van de engelse clubs imponeerde dit keer in de CL. Zegt ook wel wat.
    Ajax is niet kansloos en ook niet tegen een manchester op volle sterkte.

Soortgelijke discussies

1. Europees Traviandomein
    By MCCFire in forum Opmerkingen & Tips
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 14-10-2012, 00:06
  2. [Voetbal] Europees Kampioenschap
    By Cronicle in forum Sport
    Reacties: 127
    Laatste bericht: 02-07-2012, 11:31
  3. Seizoen in Travian.
    By kinz in forum Ideeën
    Reacties: 43