Pagina 32 van 43 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 311 tot 320 van 425

Discussie: De oorlog der gewesten.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Hahaha. Zo zijn we he, dit bericht is eigenlijk al heel lang bekend omdat het heel even op Google heeft gestaan, zodra we dat hoorde is Yahoo in Google opgenomen zodat de spelers in Yahoo niet verkocht werden. De naam mogen ze echter hebben.

Gebruiker

Standaard

je kan alles zeggen van google, maar ze doen hun best

ohh samsa, wie ben jij dan?
    ik denk niet dat ik erg bang van je bent anders kom je gewoon bij iedereen langs??:P
    ps ben groot genoeg

Gebruiker ceasar3's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakja Bekijk bericht
    je kan alles zeggen van google, maar ze doen hun best

ohh samsa, wie ben jij dan?
    ik denk niet dat ik erg bang van je bent anders kom je gewoon bij iedereen langs??:P
    ps ben groot genoeg
    Ze doen hun best? Ik mag hopen van niet want dan zijn ze wel van hele lage kwaliteit. De hele grens is van 0 naar -20 opgeschoven. Een van hun actievste en beste leden, knighswhosayni, is vandaag op delete gegaan wat er voor zorgt dat het enige plekje waar de grens nog op 0 lag nu op barsten staat, zeker aangezien van de drie die nog voor die grens zorgen er 2 keihard van aangepakt zijn.
    I knew all the rules but the rules did not know me!

Gebruiker Casper-drost's schermafbeelding

Standaard

Ok, de discussie bij ons ging tussen 2 accounts;

Keizer Ik & nog een, schijnen niet de slimste travian spelers te zijn

Jakja, welke ben jij ?

Gebruiker

Standaard

knightwhosayni:P
    mooi nu dat is opgehelderd waar mag ik bij
    oude ally's??
    blubs???
    roep maar

Gebruiker

Standaard

oude ally's??
    blubs???
    roep maar
    En dat moeten wij geloven zeker. Hahaha

Gebruiker

Standaard

oude ally's??
    blubs???
    roep maar
    lol da's normaal een solospeler, en dat ben jij niet geweest daar
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ceasar3 Bekijk bericht
    Ze doen hun best? Ik mag hopen van niet want dan zijn ze wel van hele lage kwaliteit. De hele grens is van 0 naar -20 opgeschoven. Een van hun actievste en beste leden, knighswhosayni, is vandaag op delete gegaan wat er voor zorgt dat het enige plekje waar de grens nog op 0 lag nu op barsten staat, zeker aangezien van de drie die nog voor die grens zorgen er 2 keihard van aangepakt zijn.
    laten we niet overdrijven he een deel van jullie lag tot op -20... dus die grens was al vaag over hellend naar oonze kant. daarnaast is jullie kant van de 0 ook niet zo proper meer en dit zal er tegen zaterdag niet beter uitzien.

en aangezien we nog niet uit elkaar gevallen zijn en terugvechten ( wat nu niet te ontkennen is ) doen we onze best

ik denk dat sommigen vergeten dat Google deze server ontstaan is en dus zonder vaste kern en structuur is gegroeid. een groei die bijna ongezien was in een gewest. en we staan nog steeds na een oorlog met 1,5 andere gewesten en een intern akkefietje.

Gebruiker

Standaard

ja joh niet teveel naar Ceasar luisteren. Hij probeert op het forum nog grote paartjes te houden, omdat ze ingame alles doodlopen en niet zo veel meer voorstellen. Hey ceasar welke alliantie zullen jullie er nu bij gaan spannen? Succes!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindamage Bekijk bericht
    ja joh niet teveel naar Ceasar luisteren. Hij probeert op het forum nog grote paartjes te houden, omdat ze ingame alles doodlopen en niet zo veel meer voorstellen. Hey ceasar welke alliantie zullen jullie er nu bij gaan spannen? Succes!
    lol, inmiddels hebben we nogal geaccepteerd dat Espía het alleen moet doen dus gaat er geen alliantie bij gespannen worden. Je kunt verder zeggen wat je wilt over doodlopen maar met de huidige tactiek maakt het me weinig uit als er iets doodloopt, in de meeste gevallen komen er 30 andere aanvallen doorheen en breken we jullie account voor account af terwijl we zelf alleen graanlockjes aan het repareren zijn. Vanacht ben ik weer 200 kata's kwijt geraakt in 1 dorp maar 2 andere dorpen van 400 pop volledig van de kaart geschoten. Dan zijn 2 van dat soort dorpen me meer waard dan de 200 kata's die in 2 dorpen gemaakt waren en dus over anderhalve dag opnieuw op jullie dorpjes lopen...
    2011-2011 Odin - S6
    2007-2008 Oceans of Fire - S2
    2006-2007 Never Forgotten - S3

Regels voor berichten