Pagina 2 van 43 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 425

Discussie: De oorlog der gewesten.

Gebruiker

Standaard *

Wij doen ook mee met Shampoo.
    Maar pas als Espia weg is .
    Hoewel er enkele prima spelers zitten heb ik geen zin in een samenwerking met dat stelletje .

De server wordt wel eindelijk leuk, waarvoor hulde.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

wat bedoel je daarmee druid ? ( weet niet in welke clan je zit dus kan je statement niet echt interpreteren )

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Klukkluks clan!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LTboeba Bekijk bericht
    wat bedoel je daarmee druid ? ( weet niet in welke clan je zit dus kan je statement niet echt interpreteren )
    Wij zitten in ZO.
    En wat 'PIA' deze server allemaal doet vind ik eigenlijk van een vrij laag niveau.
    (no offence maar eerst SPY gewoon niet wegkrijgen, daarna dat akkefietje met M! en nu met X aantal allianties op Google/Yahoo lopen; mijn ego is misschien te groot om bij de xe alliantie te horen die meedoet.)

Dan heb ik veel meer respect voor bvb NLMP. (Hoewel zij dat wellicht niet echt voor mij hebben lol)

Uiteraard gaan we Shampoo wel hier en daar helpen indien dat echt nodig lijkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orkaan Bekijk bericht
    Klukkluks clan!
    die ook ja, maar dat is dan buiten travian
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Ach zoals iedere oorlog zal ook dit wel weer meevallen.
    Loopafstanden zijn gewoon erg groot.
    Natuurlijk zuller er wat dorpjes gelocked worden/ weggeschoten worden en hier en daar zal een speler deleten maar vanwege de "grote blokken" zal de schade niet echt noemenswaardig zijn.
    Ik denk niet dat de betrokken allianties een negatieve groei zullen laten zien.

Wat ik van "horen zeggen heb" zijn er op dit moment wat lockjes geweest maar is volgens mij espia atm degene die het meeste pijn heeft geleden door 2 50K veegjes te hebben verloren op een gedeft dorpje.
    is toch weer een blauwdrukje minder over 998 uurtjes.
    Kwaliteit en activiteit zijn echt 2 verschillende dingen.

Gebruiker Predator's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Ik stel voor om er hier verder over te discussiëren ipv in het potentietopic.

In het kort:
    Espia had een akkefietje met Google, omdat er wat dorpen overgenomen werden. Er wordt een NAV gevraagd omdat er vanuit Google geen behoefte was aan een gewestenoorlog. Espia neemt dit aan(voor een paar dagen althans) en in deze NAV zijn ze gaan rondvragen bij Shampoo of ze mee wilden doen met een oorlog tegen Google. Daar is Shampoo positief op in gegaan en denken hier mooi van te profiteren(denk aan concurrent uitschakelen, artifacten stelen). Ook Romulus en Remus(Voorheen Hopeloos en SWA) zijn gaan lopen op Google omdat ze hier van kunnen produceren en hadden nog een appeltje te schillen omdat Google voorheen met een actie op hun bezig was(totdat Espia begon met aanvallen).

Tot nu toe lopen Shampoo, Espia en R&R op Google. Er zullen misschien nog meer allianties zijn, die vanachter de schermen mee werken, maar we zullen zien. We zullen van ons af bijten en dit kan best eens een interessante oorlog worden. Kunnen wij als nummer 1 ook de rest tonen dat wij de nummer 1 zijn? Of is de overmacht te groot? We zullen zien.

Hier rapportjes en discussie.

Succes aan allen.

De Tuinreus

(Ps.: def allys, extra allys enzovoort horen gewoon bij de grote allys en zijn verder in dit verhaal niet vermeld. Zoals Badeend, Yahoo en Espia II)

Espia die was bezig met een paar aanvallen tegen Google..
    Wij (Shampoo) waren ons een klein beetje aan het opwarmen op TFPP ...
    Maar om nu te gaan zeggen dat Espia Rondvraag bij ons kwam doen...
    No way..

Shampoo heeft Espia benadert, Plus nog 5 allianties... Waar Espia nog wat bij toevoegd..
    Dus terug bijten is leuk .. maar het houd straks toch echt op !

Genoeg wijsheid.... Geen gelul maar rapporten...
    En Tjah die komen denk ik niet..

@fz. Boondock S.
    @ Speed 3x 2010 , Noobkiller , Oldskool Legend!
    @ s6 2010 , Certain.Death , First.Blood
    @ s3 2010 , Cocktailbar , Stylow
    @ s6 2011 , Boondock Saints

Gebruiker

Standaard

Och toch leuk als je hoort dat een HD is weggeschoten van een Gooooochel speler ...
    Is ineens van HD veranderd...
    Tja, eens gestopt altijd gestopt ? Of was het nu, eens gestopt en weer begonnen...

Gebruiker

Standaard

toch leuk dat R&R van nr's 14 15 uit de top 20 geschoten zijn en ze nu zelfstandig blijven zakken

even de chronologie afwerken
    en net voor we dit LANGDUREND conflict dat ons toch wat aanval koste konden afronden kwam PIA kloppen.
    resultaat hiervan KHSN 3/5 pop kwijt maar 3 vegen gevangen een reeks mini veegjes en enkele duizend kata,s

dan was er even een slecht besproken NAV. dit liep snel op de klippen en toen kwam shampoo en de eend op de proppen...

eens dit bekend was kwamen de eerste aanvallen in lange tijd van hopeloos ook terug op gang... ( jij amuzeer je ook he X2 )

de loopafstand zullen het inderdaad moeilijk maken om clans te zinken. Maar de zoekmachine's zullen het toch zwaar hebben tegen zulke bende.

ps NLPD als je zin hebt de gewesten naast je zijn niet aan het opletten

Gebruiker

Standaard

De actie van Kwsni op Espia was inderdaad al een voorbode.

Dat er uiteindelijk een strijd zou komen tussen de gewesten was duidelijk.
    Daardoor was uiteindelijk ook de "taktiek" om 1 account die geen eindspelwaarde had op te offeren door een conflict te creeren. Hierdoor konden we precies in kaart brengen welke Espia spelers bereid waren om aan te vallen en waar de wat grotere legers vandaan kwamen. Ook gaf het de kans om wat veegjes te slopen die de tegenpartij later misschien tekort zou kunnen komen. Voordeel was dat er maar 1 account was wat gedeft hoefde te worden en dat is wat makkelijker dan 20 verschillende spelers te deffen.

Achteraf gezien hadden we meer kunnen "vangen" maar was het gezien de ligging aan de grens voor aanvallers korter lopen dan voor de deffers waardoor het toch wat lastiger werd. Ook werd er wat fanatieker aangevallen dan verwacht was maar dat is ook part of the game.

Al met al denk ik dat het toch nog steeds een goede actie geweest is waardoor we ook vandaag redelijk konden inschatten waar 'echte" aanvallen vandaan zouden komen met als resultaat weer 100K aan aanvalslegers hun vriendjes konden vergezellen naar de eeuwige jachtvelden. Het is natuurlijk allemaal een druppel op een gloeiende plaat maar aangezien het NW blok sowieso een veel groter blok is was dat de beste kans om een voordeeltje te kunnen behalen.
    Kwaliteit en activiteit zijn echt 2 verschillende dingen.

Gebruiker

Standaard

Ik sluit me toch aan bij TheDruid. Pia is al met al een zielige vertoning deze server. Ik snap dat Shampoo nu mee wilt tegen Google, omdat het hun grootste eindspel concurrent is, maar mocht Espia dit geweest zijn dan was Shampoo hun kant op gelopen met hun legers. Als ik de oorlog zo bekijk kan er alleen aan de kant van Google eer gehaald worden dus succes!

Regels voor berichten