Pagina 16 van 43 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 tot 160 van 425

Discussie: De oorlog der gewesten.

Gebruiker ceasar3's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LTboeba Bekijk bericht
    We gaan inderdaad van de nr1 af al blijft gemiddelde pop nog steeds goed zeker als je kijkt naar de ontbrekende top 20 spelers...

een deel van de analyse klopt google heeft het kwaad en manoeuvreerde zoals een nijlpaard met zen voorpoten in een bak beton.

over dat uitelkaarvallen zal ik kort zijn dat gaat niet gebeuren. of iedereen zou naar hopeloos van jakja en misterX2 overlopen maar dat denk ik niet.
    Door de oorlog is er wat gaan schuiven de leiding die geen tijd had is vervangen versterkt. dit is te laat voor het conflict maar uitgeteld zijn we niet.

of we die nr1 nog terughalen weet ik niet. maar de rezerven zijn nog niet leeg
    Die verschuivingen zijn er niet voor niets maar de onderlinge vertrouwen heeft, dat kan haast niet anders na het begin van de oorlog (wat een debacle was voor jullie), een deuk opgelopen. Als het eerder in het spel was dan denk ik dat er van yahoo en google nog geen 60 leden bij elkaar zouden zitten. Nu weten jullie dat je vrijwel niets anders kan dan in Google blijven, ergens anders kom je toch haast niet meer bij. Een eigen ally oprichten gaat niets uitrichten behalve dat je nog veel zwakker komt te staan. Wat dat betreft is het jullie geluk, aan de andere kant. Mensen die geen vertrouwen meer hebben en klap op klap krijgen worden inactiever. Dit zie je nu al bij Yahoo spelers en sommige Google spelers. Dit is bijna nog slechter als de ally uit elkaar laten vallen als dit op echt grote schaal gaat gebeuren.

Het is overigens niet voor niets lijkt me dat juist Fokje Modder die als een van de weinige WEL liep de leiding heeft overgenomen. Denk dus ook dat er wel het een en ander is gezegd met een paar rake woorden ertussen.
    I knew all the rules but the rules did not know me!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ceasar3 Bekijk bericht
    Zal allemaal best, maar er zitten genoeg mensen in met ervaring in top ally's. Dit wetende verwacht je denk ik als Fokje Modder zijnde of Tatum zijnde gewoon ontzettend veel meer van je mede ally genoten. Een tatum heeft een prachtig veegje maar omdat er gewoon totaal niet gefaked word door iemand in Google verliest hij steeds meer. Als ik hem was zou ik echt diep teleurgesteld zijn in m'n ally genootjes, niet boos maar toch zeker wel teleurgesteld. Of jullie moeten dit hebben zien aankomen..?. Zelfde geldt overigens ook voor Yahoo, ik liep 17 uur ofzo zonder fakes met een overname op een yahoo lid dat nog een aardig veegje had, omgeven door andere yahoo spelers maar er is me geen strobreed in de weggelegd! Dat soort dingen dat zegt iets over een ally en dat is blijkbaar niet al te goed binnen Google. Teamspirit lijkt van de buitenkant ver te zoeken.
    Nog een laatste voorbeeld... Legionair lag en ligt al een tijdje onder vuur maar verplaatst liever eerst 6x zijn eigen artefact zodat hij al 7 dagen niet gebruikt kan worden, terwijl het een ontzettend handig artefact is, dan dat hij 'm aan iemand anders geeft/uitleent. Volgens mij gaat er dan iets niet goed binnen je ally... Just saying!
    De BiT spelers groep kende elkaar al jaren en waren goed op elkaar ingespeeld hier ontbreekt het in Google denk ik. Ik speel deze server trouwens niet mee, maar heb wel hier en daar mijn contacten ===> "Of jullie moeten dit hebben zien aankomen..?." Greets and Gl everyone.

Gebruiker

Standaard

NOO we zijn nummer 2

binnen 7 min terug 1 snel een overname doen

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Haha, nice

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ceasar3 Bekijk bericht
    Die verschuivingen zijn er niet voor niets maar de onderlinge vertrouwen heeft, dat kan haast niet anders na het begin van de oorlog (wat een debacle was voor jullie), een deuk opgelopen. Als het eerder in het spel was dan denk ik dat er van yahoo en google nog geen 60 leden bij elkaar zouden zitten. Nu weten jullie dat je vrijwel niets anders kan dan in Google blijven, ergens anders kom je toch haast niet meer bij. Een eigen ally oprichten gaat niets uitrichten behalve dat je nog veel zwakker komt te staan. Wat dat betreft is het jullie geluk, aan de andere kant. Mensen die geen vertrouwen meer hebben en klap op klap krijgen worden inactiever. Dit zie je nu al bij Yahoo spelers en sommige Google spelers. Dit is bijna nog slechter als de ally uit elkaar laten vallen als dit op echt grote schaal gaat gebeuren.

Het is overigens niet voor niets lijkt me dat juist Fokje Modder die als een van de weinige WEL liep de leiding heeft overgenomen. Denk dus ook dat er wel het een en ander is gezegd met een paar rake woorden ertussen.
    Probeer je nu de mensen van Google en Yahoo een complex aan te praten?
    De sfeer is nog steeds opperbest en natuurlijk zijn er sommige wat actiever dan de ander maar iedereen speelt t op zn eigen manier. Dus ik heb geen rake woorden gehoord behalve wat verzoekjes maar die zijn er altijd.
    Kwaliteit en activiteit zijn echt 2 verschillende dingen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door majortom Bekijk bericht
    De sfeer is nog steeds opperbest en natuurlijk zijn er sommige wat actiever dan de ander maar iedereen speelt t op zn eigen manier. Dus ik heb geen rake woorden gehoord behalve wat verzoekjes maar die zijn er altijd.
    lol, hij heeft best wel een beetje gelijk tom... Ik loop al dagen zonder erg veel te faken en sloop dagelijks 2 of 3 dorpen en ik heb nog geen aanval gehad sinds de oorlog begon. Verder heb ik ook geen enkele gecoordineerde aanval gezien, alleen spelers die graag iets wilden doen en op eigen initiatief aanvielen. De sfeer kan opperbest zijn en er wordt af en toe ook nog leuke def neergezet maar google en yahoo werken niet echt als een eenheid samen.
    2011-2011 Odin - S6
    2007-2008 Oceans of Fire - S2
    2006-2007 Never Forgotten - S3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door majortom Bekijk bericht
    Het is niet zozeer een complex aan praten. Volgens mij loop ik lang genoeg rond op dit forum en op travian zelf om voor de meeste mensen te weten dat als ik eens de tijd neem om een serieuze post te maken dat dit ook op waarheid berust is. Dit weet jij volgens mij ook donders goed alleen is het natuurlijk niet te bekennen als Google lid zijnde.

De sfeer opperbest? Op jullie ally forum proberen jullie spy's gewoon voor de gek te houden en is alles gewoon fake. Jullie hebben stiekem gewoon nog een echt forum waar jullie zonder spy's zitten en lachen jullie mij en alle andere Espía leden keihard uit dat we denken dat we een beetje weten hoe het er in google aan toe gaat :P

Gebruiker

Standaard

je analyse over 1 ding klopt en deze maakte ik voor de oorlog al in - - is google het zwarte gat once your in you cant get out.

we zullen zien wat de toekomst brengt maar ik zie de server nog niet zonder google

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LTboeba Bekijk bericht
    je analyse over 1 ding klopt en deze maakte ik voor de oorlog al in - - is google het zwarte gat once your in you cant get out.

we zullen zien wat de toekomst brengt maar ik zie de server nog niet zonder google
    Ik denk vrijwel niemand, dat is ook de enige reden waarom iedereen (hoewel er nu een reorganisatie gaande is?) nog in Google zit omdat niemand weet waar die anders naar toe moet. Wat wil je dan nu nog doen? Een eigen ally oprichten en hopen dat het dan opeens beter gaat? Dat staat gelijk aan suicide... Gaat dus niet gebeuren. Mensen die nu kapot geknald worden zoals knightswhosayni en legionair (die nu pas door heeft hoe knightswhosayni het had toen hij kapot geknald werd, hoe bedoel je empathie tonen voor je mede-leden) bouwen 1x op misschien 2 keer... De echte diehards gaan altijd door, maar op het moment dat de eerste op delete zijn of de ally verlaten hebben, tja dan gaat het mis.

Nog een laatste voorbeeld, ik ben net 500clubjes kwijt geraakt omdat ik op een def blokje liep van 2k speer... Deze worden gebruikt om een eenzaam dorpje te verdedigen. Dit terwijl die omgeven ligt door ally genoten die compleet kapot geknald zijn. Dan gaat er iets niet goed... Blijkbaar maakt het jullie totaal niet uit wat er met je mede ally genoten gebeurd.

Gebruiker

Standaard

Er zullen altijd mensen op delete gaan in een oorlog.
    Wat je allemaal roept is niets anders dan hoe het standaard in iedere ally verloopt.
    Veel leden zitten vanaf t begin van een server in een ally en zolang er niets gebeurt komen ze 1x per dag online op wat aan te klikken. Dat hou je wel een server vol tenzij er vanuit 3 regio's aanvallen gaan komen op je alliantie. Dan zie je dat weinig activiteit niet genoeg is. Deze spelers deleten dan.

Het spel is gewoonzeg zo simpel.
    Je noemt voorbeelden die allemaal op verschillende manieren uit te leggen zijn.
    Misschien wist degene die jij aanviel wel dat je met maar 500 clupjes kwam en is er bewust voor gekozen op die op die manier dood te laten lopen.

Zo doe ik het zelf bv ook.
    Zolang ik niet weet met hoeveel de aanvaller komt laat ik m gewoon een dorpje kapotschieten(zeker omdat ik toch alleen maar kapotte dorpjes heb ) weet ik na verloop van tijd met hoeveel dat de aanvaller komt zal ik daarna het dorp wel of niet gaan deffen met wat meer soldaatjes. Het is een druppel op een gloeiende plaat maar op die manier heb ik toch al een tiental kleinere aanvalslegers gestopt. dat zijn dan toch spelers die weer een paar dagen rustig zijn met aanvallen.
    Worden er hierdoor makkelijk dorpen kapot geschoten? Ja inderdaad maar je het is als alliantie erg lastig om ieder dorp vol te zetten met 80K def.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik best tevereden met met de resultaten. Natuurlijk kan het veel beter en anders maar je moet je doelstellingen afstemmen op je mogelijkheden. Dan weet je gewoon dat je niet even als alliantie 3 gewesten zou kunnen opschonen van aanvallers.
    Kwaliteit en activiteit zijn echt 2 verschillende dingen.

Regels voor berichten