Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 34

Discussie: Travian App

Gebruiker cg01's schermafbeelding

Standaard

Een app voor de blackberry zou ook wel handig zijn

Standaard

Ja aangezien ik er een krijg;_)!

29'02'12

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Blackbarrels zijn per definitie slecht, en met Android/iOS bereik je veel meer mensen. (:
    Laatst gewijzigd door AciD : 09-10-2011 om 00:52 Reden: Crewlid dat het er niet mee eens is...

Standaard

En waarom zou een ''blacbbarrel'' zo slecht zijn? Enig idee hoeveel mensen er een hebben?

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Omdat RIM's beleid gewoon kant nog wal raakt. Zo'n besloten netwerk.. in de moderne maatschappij? En ja er zijn enorm veel van die dingen, dat maakt een product nog niet meteen goed of slecht.
    Anyway, de opmerking 'Enig idee hoeveel mensen er een hebben' slaat nergens op in mijn ogen. Het zijn toch met name de tienertjes die zich helemaal lam pingen, of de zakelijke gebruikers, de oorspronkelijke doelgroep van BB.

Maar als je het nieuws / trends hebt gevolgd, zul je ook gezien hebben dat die snelle groei van de BB ook weer hard aan het teruglopen is ook, en dat Android een enorme inhaalslag pleegt. Op dit moment zijn de HTC's echt helemaal geweldig, gevolgd door de iPhone.. (of net andersom, don't know for sure). Ik zie ook om me heen steeds meer mensen die eerst met alle geweld zo'n geweldige BB wilden, massaal overstappen.. Doen ze goed hoor..

Maar goed, even terugkomend op je statement, het beleid van RIM is mijn grootste issue. Ik vind het belachelijk geforceerd te worden in bepaalde hoeken of gaten. En met o.a. BBM zijn m'n contactpersonen dus min of meer verplicht om Ping (een BB dus) te hebben.
    Er zijn nog wel meer dingen die ik waardeloos vind aan de BB's hoor, zoals die toetsenborden, schermindeling, etc etc.

Standaard

Ieder zo zijn telefoon zeg maar. Ik voel er weining voor om hier een discussie te houden over wat nou beter is. Maar ik snap je punt. Als ik de htc van mijn broer pak, merk ik inderdaad dat die veel fijner is en met name gebruiksvriendelijker als mijn blackberry.

Ping is niet verplicht hoor, tegenwoordig bestaat de sms ook nog

Gebruiker TBAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nosarios Bekijk bericht
    Opensource + Open GPL licentie. Indien je hiervan gebruik maakt mag je de applicatie maken zonder dat je in problemen komt. Let wel op, Apple zal dit niet zomaar toestaan in de Appstore, zie hun algemene voorwaarden.

Succes met je project ;-)

Mvg,
    Nosarios.
    Succes met lezen xD ben je wel even bezig
    PotWs:
    Meegedaan: #72, #73, #75, #77 ~ Gewonnen: #73, #75 ~ Geleid: #81, #82, #83, #84, #85

TBAN = [irc=11]TBAN[/irc]
    ~ Doe mee en win! ~ Signature nodig?~

Gebruiker Nosarios's schermafbeelding

Standaard

Helemaal correct. RIM draait niet voor niets zwaar verlies. Momenteel heeft men de laatste drie kwartalen meer dan 20% marktaandeel verlopen aan Iphone en HTC. Blackberry met de BIS/ BES server maakt geen kans meer.

Momenteel is de battle; welk operating systeem zal de overhand krijgen; IOS, Android of Windows?

Groetjes,
    Conrad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultiprosan Bekijk bericht
    Omdat RIM's beleid gewoon kant nog wal raakt. Zo'n besloten netwerk.. in de moderne maatschappij? En ja er zijn enorm veel van die dingen, dat maakt een product nog niet meteen goed of slecht.
    Anyway, de opmerking 'Enig idee hoeveel mensen er een hebben' slaat nergens op in mijn ogen. Het zijn toch met name de tienertjes die zich helemaal lam pingen, of de zakelijke gebruikers, de oorspronkelijke doelgroep van BB.

Maar als je het nieuws / trends hebt gevolgd, zul je ook gezien hebben dat die snelle groei van de BB ook weer hard aan het teruglopen is ook, en dat Android een enorme inhaalslag pleegt. Op dit moment zijn de HTC's echt helemaal geweldig, gevolgd door de iPhone.. (of net andersom, don't know for sure). Ik zie ook om me heen steeds meer mensen die eerst met alle geweld zo'n geweldige BB wilden, massaal overstappen.. Doen ze goed hoor..

Maar goed, even terugkomend op je statement, het beleid van RIM is mijn grootste issue. Ik vind het belachelijk geforceerd te worden in bepaalde hoeken of gaten. En met o.a. BBM zijn m'n contactpersonen dus min of meer verplicht om Ping (een BB dus) te hebben.
    Er zijn nog wel meer dingen die ik waardeloos vind aan de BB's hoor, zoals die toetsenborden, schermindeling, etc etc.
    Veteraan op de Nederlandse server. Myrmidon voor het leven.
    De oude verstofde prijzenkast.
    - Winnaar speed.nl 2007 - Winnaar s4.com 2007 - Winnende alliantie s6.com 2006 - Winnaar s2.nl 2006 - Winnende alliantie s1.nl 2005
    Grootste kloonveeg ooit mogen ontvangen op ts5.nl.

Gebruiker Yamotos's schermafbeelding

Standaard

Android en iOS zullen de grootste marktaandelen houden, gevolgd door Windows. RIM zal langzaam aan verdwijnen. Wat ik wel weet is dat iOS het zal gaan verliezen van Android, alleen maar omdat Android meer diversiteit heeft aan telefoons. Want niet iedereen is gek op een iPhone. Daarnaast denk ik dat Bada (is van Samsung) steeds sterker zal worden.

Ik vind het verstandig dat wanneer je een app gaat maken hier ook al een beetje rekening mee gaat houden. Wanneer ik een app zal maken (ben er zo toe in staat, maar heb er helaas geen tijd voor), zal ik dit maken voor de Android omdat je bereik veel groter zal zijn. Meer mensen hebben een Android toestel gezien er heel veel verschillende toestellen zijn die gebruik maken van Android.

Als ik nog een tip mag geven, gezien de providers hun tarieven voor mobiel internet omhoog hebben gegooid, is het misschien verstandig om het zo licht mogelijk te maken. Geen onnodige afbeeldingen die geladen moeten worden via de webpagina. In plaats daarvan zorgen dat de afbeeldingen al met de app mee geïnstalleerd worden op het toestel. Dit scheelt de gebruiker weer. Zijn van die kleine dingen die kunnen helpen om je app tot een succes te maken.
    Ja, ik ben er weer! :-)

Gebruiker Chiaruscuro's schermafbeelding

Standaard

Ligt google met Android niet in een proces?
    Dacht dat Apple hun had aangeklaagd wegens diefstal
    Server 4 2008-2009: El Salvador[compleet weggespeeld door markiemarkie]
    Server 1 2009-2010: Yoshimitsu [Kansloos]
    Server 1 2010-2011: Maynard [7]
    Speed 2011-2012: Maynard [qluedo/ vroegtijdig gestopt]

Regels voor berichten