Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: Onduidelijkheid #travian.nl

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard Onduidelijkheid #travian.nl

Hoi,

In #travian.nl vind ik dat er niet echt duidelijkheid gegeven wordt van welke woorden nu wel en niet toegestaan zijn.

Laatst zei ik, terwijl ik vrij zeker wist dat een crewlid meelas g***** k*********

Nu zei ik daarnet het woord 'pissen', daar werd ik ineens voor gekickt, zonder dat ik het idee had dat ik iets fout deed. Kan er misschien een lijst komen met wat wel en wat niet toegestaan is om te zeggen? Gewoon zo een lijst van zo'n 2000 woorden wss die je niet mag noemen? Zou erg handig zijn.

Fijne avond verder. En als je het morgen leest, gewoon fijne ochtend, middag, avond, whatever.
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

/mode #travian.nl +gDat moet werken geloof ik .

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Gekickt door een crewlid, niet door een bot.
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Retired

Standaard

Soms ligt het ook in de strekking waarin dingen gebruikt worden of de manier waarop.

Is het woorden roepen om een @ uit te dagen is het dollen of iemand afzeiken

Zelf heb ik ook wel gekickt omdat de als je mee leest je denkt omg waar slaat dit nu weer op. Terwijl achteraf blijkt dat de spelers elkaar goed kennen en met elkaar lopen te dollen. Echter is irc plate tekst en zie je niet welke relatie wie tot wie heeft. Travian.nl is een open kanaal voor iedereen toegankelijk. Soms moet je dus kiezen bepaalde dingen in een prive kanaal te bespreken. Just op een los woord bepalen of het is toegestaan is dus ook niet te doen. Daarvoor moet je toch ook de situatie er voor en er na kijken als mede reacties hoe dingen bij anderen binnen komen die meelezen.

Regels voor berichten