Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: T4 - Gevangen troepen sterven bij bevrijden

Gebruiker

Standaard T4 - Gevangen troepen sterven bij bevrijden

Ik heb net een Galliër aangevallen, en hij had 35 vallen. Nu stond er onder het battlereport dit:

Je hebt 26 eigen troepen bevrijd. Je kon 35 eigen troepen bevrijden.
    Betekent dit dat ik nog een keer langs moet gaan om de overige 9 op te halen?

Moderator Break - Santa Claus
    Vraag toegevoegd: D.1.61
    Laatst gewijzigd door Santa Claus : 30-06-2011 om 16:39

Gebruiker Shooter's schermafbeelding

Standaard

Beste Hfan,

Vallenzetter zal bij de bevrijding 25 procent van de gevangen troepen doden.

U kan ook eens kijken op http://t4.answers.travian.nl/ trefwoord: Vallenzetter (Galliërs).

Als u nog vragen heeft, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,
    Shooter
    Laatst gewijzigd door Shooter : 29-06-2011 om 16:31

Gebruiker

Standaard gevangenen

Ik heb 7 romeinse gevangenen vrijgelaten, komen ze terug of krijg ik daarvoor een bonus of hoe zit dat?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinZ Bekijk bericht
    Ik heb 7 romeinse gevangenen vrijgelaten, komen ze terug of krijg ik daarvoor een bonus of hoe zit dat?
    Misschien komen ze weer terug... Maar dat is waarschijnlijk niet wat je wilt.

Voorbeeld:
    Je bent galier, iemand viel je aan (of overval) en je hebt 7 romeinen gevangen.

Paar opties:
    - Je laat ze gevangen.
    Vallen die je gebouwd heb zitten nu vol, bij een volgende aanval worden deze niet gebruikt want ze zitten al vol.

De units gebruiken trouwens gewoon graan van het dorp waar ze vandaan komen, niet van jou.
    Waarschijnlijk komt de aanvaller nog een keer langs met een aanval om de vallen te vernietigen en 75% van zijn troepen terug te krijgen.

- Je laat ze vrij
    De units lopen terug naar het dorp waar ze vandaan komen (terug naar het dorp van je aanvaller)
    Je 7 vallen herstellen zich langzaam weer en zijn weer bruikbaar bij een volgende aanval.

Niet helemaal voor deze vraag maar een extra optie:
    Je vind je aanvaller niet leuk, je wil je vallen vrij hebben en je aanvallers troepen dood:
    1: Kijk even naar de looptijd van de unit die je vrij kunt laten, en bereken hoe laat die weer terug bij het dorp zou zijn.
    2: Wacht tot dat je denkt dat je aanvaller niet online is.
    3: Je laat ze vrij en valt het aanval dorp aan. Dit Liefst op de sec dat ze terug komen bij dat dorp,
    Met held en/of paardjes haal je dat meestal wel. En hoop/weet dat er niet veel def staat.

Komen ze uit een HD?: Automatisch vluchten werkt dan niet (als er binnen 30 sec na troepen terug komen een aanval is) en je raakt misschien de rest van zijn veeg.

Soortgelijke discussies

1. Kan een allylid jouw gevangen troepen bevrijden?
    By BlackFlash in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 20-12-2010, 17:15

Regels voor berichten