Pagina 1 van 30 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 292

Discussie: Eredivisie 2011/2012

Gebruiker ToySoldier's schermafbeelding

Standaard Eredivisie 2011/2012

.

.

Over een tijdje is het weer zover! Het nieuwe seizoen van de Eredivisie! Wederom een spannende strijd tussen de 18 clubs. Wie word er dit seizoen kampioen? Zet Ajax de lijn door en worden ze weer kampioen? Of gaat Twente er weer met de felbegeerde prijs vandoor? En van wie gaan we dit seizoen afscheid nemen?

We hebben in ieder geval al van één club afscheid genomen: Willem II is gedegradeerd. Daar tegenover verwelkomen we wel één nieuwe club: RKC Waalwijk werd kampioen en wisselt van plaats met Willem II.

» Eredivisie 2011/2012: De clubs

....................
    ..
    ....................
    ..
    ....................

[toy]» Speelschema

Het speelschema voor dit seizoen is nog niet bekend gemaakt![/toy]

[toy]» Play-Offs Degradatie en Promotie 2011/2012

Het seizoen is nog lopende![/toy]

[toy]» Play-Offs Europa League 2011/2012

Het seizoen is nog lopende![/toy]

- MEER INFORMATIE WORDT TOEGEVOEGD NAARMATE DEZE BESCHIKBAAR IS! -
    - ALS ER INFORMATIE NIET INSTAAT DIE JE GRAAG ZOU ZIEN, POST HET HIERONDER OF STUUR EEN PRIVÉBERICHT NAAR TOYSOLDIER OF EEN VAN DE MODERATORS VAN DIT FORUM DEEL! -

.
    Laatst gewijzigd door ToySoldier : 26-06-2011 om 20:17

Gebruiker ToySoldier's schermafbeelding

Standaard

Tijd om het speelschema erin te zetten heb ik nog niet gehad, maar het volgt zo snel mogelijk :-)

Kan niet wachten tot het seizoen weer begint! 29 Juli eerst oefenwedstrijd tegen Malaga.

Nog interessante nieuwtjes, iemand?

Gebruiker Hamkaas's schermafbeelding

Standaard

Nouja heel psv is interessant op dit moment of niet

Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Kan niet wachten tot we weer aan het einde van het nieuwe seizoen de slotdiscussie kunnen gaan
    houden -))

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

PSV heeft natuurlijk Mertens en Strootman gekocht van FC Utrecht voor €13.000.000,-
    Ik heb ook ergens gelezen dat Wijnaldum ook voor €5.000.000,- naar PSV gaat. Alleen ik heb het nog niet definitief gehoord.

Standaard

Waar haalt PSV nou dat geld vandaan?
    Want er stond toch echt in de afspraken vermeld dat ze dit geld dat ze kregen niet voor aankopen
    mochten gebruiken.

Dit stond destijds toch echt in de regeling:

- PSV mag in de begroting geen rekening houden met het behalen van de CL.
    - Er mogen geen spelers worden gekocht van de opbrengst van de grondverkoop.

En ehmmm ik voorspelde het overigens ook goed dat Adriaanse wel eens naar Twente kon gaan -))
    Wowwwwwwwwwwwwwww ikke kennis van voetbal hebben haha
    Laatst gewijzigd door Candice : 02-07-2011 om 19:58

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candice Bekijk bericht
    Waar haalt PSV nou dat geld vandaan?
    Want er stond toch echt in de afspraken vermeld dat ze dit geld dat ze kregen niet voor aankopen
    mochten gebruiken.

Dit stond destijds toch echt in de regeling:

- PSV mag in de begroting geen rekening houden met het behalen van de CL.
    - Er mogen geen spelers worden gekocht van de opbrengst van de grondverkoop.

En ehmmm ik voorspelde het overigens ook goed dat Adriaanse wel eens naar Twente kon gaan -))
    Wowwwwwwwwwwwwwww ikke kennis van voetbal hebben haha
    PSV heeft in de winterstop Affelay verkocht aan FC Barcelona. Er is geen vervanger gekocht van dat geld geloof ik.
    Dzuzsak (of hoe je dat ook schrijft) is verkocht voor €14.000.000,- uit mijn hoofd.
    PSV heeft ook Amrabat verkocht aan een andere club. Daar hadden ze het geld nog van over.

En Adriaanse naar Twente is wel een logische keuze. Ik had het niet verwacht moet ik eerlijk zeggen.

Gebruiker C Robinho's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaa_naamloos Bekijk bericht
    PSV heeft in de winterstop Affelay verkocht aan FC Barcelona. Er is geen vervanger gekocht van dat geld geloof ik.
    Dzuzsak (of hoe je dat ook schrijft) is verkocht voor €14.000.000,- uit mijn hoofd.
    PSV heeft ook Amrabat verkocht aan een andere club. Daar hadden ze het geld nog van over.

En Adriaanse naar Twente is wel een logische keuze. Ik had het niet verwacht moet ik eerlijk zeggen.
    Maar ondanks dat ze Affelay en Amrabat verkocht hadden, hadden ze toch die 48,4 miljoen nodig.

Ze krijgen 48,4 miljoen euro en direct daarna geven ze 18 miljoen uit. Terwijl even daarvoor een bestuurder gezegd had dat PSV moest gaan vertrouwen op de jeugdopleiding en geen koopclub moest worden.

Anyway ik zou het een beetje raar vinden als gehandicapte of bijstandsgerechtigde.
    In war, resolution; in defeat, defiance; in victory, magnanimity

Gebruiker broer travian's schermafbeelding

Standaard

Die 18 miljoen komt uit een ander potje, het is niet zo dat PSV ergens in het stadion een grote berg met geld heeft waar iets bij word gedaan en af word gehaald. Ik snap dat gezeur over PSV zoiezo niet, want het levert de gemeente uiteindelijk geld op.
    A fool finds no pleasure in understanding but delights in airing his own opinions.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kraken
    *kijkt naar broer travian*
    *negeert hem*

Standaard

Gemeente Eindhoven zal het inderdaad echt wel gekocht hebben om er winst op te behalen.
    2,4 miljoen per jaar moet PSV dacht ik betalen, weet niet voor hoeveel jaar overigens.

Maar vooralsnog verdiend EIndhoven er niets aan volgens mij.
    Waar PSV dat geld voor die aakopen vandan gehaald heeft is voor deze discussie denk ik ook niet
    echt van belang.

Mertens,Strootman en mogelijk Wijnaldum.

Denk dat ze er aardig mee hebben ingekocht en zonder meer mee zullen doen om de hoogste plaatsen.
    Maar, en ben er geen fan van, denk dat Ajax dit keer de top favoriet is.
    Maar dan ga ik er wel van uit dat ze de selectie van nu bij elkaar houden.
    Want De Zeeuw weg ...... had anders mooi met Janssen kunnen rouleren op die plek.
    Stekelenburg die meen ik weg wil en dan nog Vertonghen en Van der Wiel.
    Vertrekken die 3 tegen het einde van de transferperiode zie ik het somber in voor Ajax om dat op
    te kunnen vangen.
    Is dan wel je keeper en Vermeer is gewoon minder, lijkt mij vrij duidelijk en het zijn gelijk 2 van je
    bepalende verdedigers. Vang dat dan nog maar eens op.

Soortgelijke discussies

1. Eredivisie 2011 / 2012 Voetbal poule
    By Online in forum Sport
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 31-05-2012, 15:33
  2. Eredivisie 2010/2011
    By Tim in forum Sport
    Reacties: 1159
    Laatste bericht: 13-06-2011, 14:40

Regels voor berichten