Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 tot 78 van 78

Discussie: Battle Reports Algemeen

Gebruiker

Standaard

Beste allemaal,

aangezien er hier geen drop te beleven is doen wij hierbij toch een poging hier iets aan de gang krijgen, hopelijk dat velen ons hierna nog zullen volgen ipv het geklaag over de albekende 'bug'

bij deze:
    vanmiddag opgehaald
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  arti.jpg
Bekeken: 485
Grootte:  64,9 KB
ID: 4587

Naam e.d. en goedkeuring voor naam zijn onderling geregeld.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  artic.jpg‎
Bekeken: 265
Grootte:  57,1 KB
ID: 4588  
    Laatst gewijzigd door dBruijN : 26-01-2012 om 18:26 Reden: afbeelding

Gebruiker

Standaard

Een mooie actie op mijn AD. Doordat ik merkte dat er net niet genoeg defense kwam was ik verplicht om de veeg te laten staan om het toch te kunnen deffen. Conclusie, veel schade aan beide kanten.

Mooi gedaan van WCIP, met deze veeg kon ik redelijk wat schade doen, dus was het goed van ze om die uit te schakelen. In deze nacht hebben ze ook nog een AD van een medespeler compleet van de kaart geschoten, zo hoort het.

mvg je moeder!

1e veeg:

2e veeg:

3e veeg:

leidertjes:

afmaker:
    Laatst gewijzigd door jawattus : 20-02-2012 om 18:38

Gebruiker SerialChiller's schermafbeelding

Standaard

Dit is nog het rapportje van het avd dat we diezelfde dag wegschoten. Aanval was op één van de rellende accounts binnen W die eerder in die week toch wat teveel schade aanrichtte naar ons goesting...

Verder was het vooral een actie van 'net niet'. Er liep nl ook nog een 80k veeg nipt dood op een hd van W. Die speler heeft zen hd te danken aan JeMoeder die het avd waaruit de veeg vertrok zo goed als volledig in gort schoot waardoor de veeg flink uitgehongerd aankwam en dus net tekort kwam. Jammer genoeg geen rapportje hiervan, want Ransaap is gedelete ondertss... het leuke was dat ook hier wel wat off troepen thuis stonden waardoor de actie niet helemaal faalde.

Al bij al 3 flinke klappers gemaakt. Offensief hebben we aardig wat schade opgelopen, maar ook tikken kunnen uitdelen. En aangezien hier geen traantjes worden gelaten over verloren troepjes, zijn we best tevreden met de resultaten

Gebruiker

Standaard

http://travian-reports.net/nl/report/4831607e1ec

Staat niet eens zoveel def blijkbaar.. Veeg eerder gestuurd vanwege tijdgebrek op de server.. Daarom dus ook de grote.. (graandood.. -.-)

Gebruiker iran4ever's schermafbeelding

Standaard

Dit wordt me laatste server na zoveel jaar spelen heb ik er geen tijd meer voor alle bekenden bedankt voor alles en nog vele game jaren!

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  me.jpg
Bekeken: 304
Grootte:  19,7 KB
ID: 4712

Gebruiker JPB's schermafbeelding

Standaard

Gebruiker

Standaard Artefact

Aanvaller: A-MuZo, verdediger THC.
    Artefact Grote Graansilo's+Pakhuizen
    Veeg is een beetje klein.. Maar dat komt omdat Peewee me een keer in lock schoot, en ik de energie niet meer had het weer op te bouwen. Toch, ik ga ermee stoppen, maar dit is een mooi einde!

http://travian-reports.net/nl/report/53101d7152d
    Doet het niet? Verbeter straks wel
    Laatst gewijzigd door Foul : 28-04-2012 om 17:03 Reden: ff rapportje erbij geplakt

Regels voor berichten