Weergegeven resultaten: 1 tot 1 van 1

Discussie: Tranqer stopt

Gebruiker Tranqer's schermafbeelding

Standaard Tranqer stopt

Beste Spelers,

Zonder er al te veel omheen te draaien: Ik ga stoppen.
    Het is inmiddels 5.5 jaar dat ik bij Travian actief ben, waarvan 4,5 jaar in een professionele capaciteit en de kleine Held in mij was klaar voor een nieuw avontuur.

Ik blijf echter wel actief voor TG als eindverantwoordelijke voor de Internationale chatservers van onder andere Travian, Wewaii en Imperion. Het is echter mijn keuze geweest om definitief afscheid te nemen van Travian en zodoende zal ik dus ook geen vrijwillige functie blijven bekleden.

Voor hen die zich afvragen wat ik nu ga doen: Begin dit jaar heb ik een leuke functie aangeboden gekregen bij een ander spelbedrijf, nieuwe uitdagingen en echte mensen weer om mij heen. Zoals je begrijpt uit dit topic heb ik deze baan uiteindelijk aangenomen .

Gelijk toen er bekend was dat ik ging is er gestart te zoeken naar een geschikte opvolging. We hebben een geschikte dame hiervoor gevonden dat voor de meeste niet als een verrassing zal gaan komen: Red Dragon!

Met haar promotie naar 'Hoofd GA' is er ook een GA positie vrijgekomen dat weer opgevuld zal gaan worden door Sanity!

Zowel Red Dragon als Sanity wens ik enorm veel sterkte en wijsheid toe. Wetende dat ik Travian achter ga laten in deze handen geeft mij in ieder geval een gerust hart.

Ik wens alle spelers enorm veel plezier toe in het T4 tijdperk.

*Doet zwaaien*

Hoogachtend,
    Zijne Keizerlijke Goddelijkheid

P.S. Reageren kan hier.
    Laatst gewijzigd door Tranqer : 17-05-2011 om 19:48
    Ex-Keizer

Regels voor berichten