Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 25

Discussie: Travian Blad

Standaard Travian Blad

Hallo,
    ik ben nieuw op dit forum en ik zag dat er hier geen krantje
    was zoals je wel vaker ziet op forums zoals andere online games.
    Daarom zou ik graag hier ook zo een blad oprichten. Geen gigantisch blad met 1001
    dingen maar gewoon een krantje dat om de zoveel tijd verschijnt en informatie ed brengt over de werekden etc.

Aangezien zoiets niet realiseerbaar is op mijn eentje zoek ik nog
    -actieve spelers
    -die graag schrijven

wil jij meedoen?
    PM me

Wat vinden jullie hiervan?
    Laatst gewijzigd door Shadowrabbit : 03-05-2011 om 21:33 Reden: Geen reclame ;)

Standaard

leuk idee,

er zijn al vaker dergelijke initiatieven geweest. zo hebben we enkele nummers van 't "Travian Magazine" gehad. En volgens mij nog enkele andere bladen.

Helaas hielden ze het allemaal niet zo lang vol. Dus ik wens je succes ermee

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard

Tot dusver weinig reacties geplaatst . Is jammer, want ik ben het altijd een leuk idee blijven vinden. In hoeverre is de topicstarter zelf bereid om kopij te schrijven ?

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Standaard

Wat bedoel je met kopij te schrijven?
    copy-pasten,of?

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard

Nja, met kopieer-plak werk van het forum en aankondigingen alleen kan je geen krant met meerwaarde tot stand brengen. Er zal altijd authentiek werk geschreven moeten worden of samengesteld moeten worden. Nu vroeg ik me af of je daar al over na had gedacht. Eigenlijk sowieso hoe je inhoud van het blad zou willen vullen en hoeveel regels je zelf zou willen schrijven?

Wat ik weet is dat er vaak genoeg mensen willen zijn die wel willen bijdragen, maar als het op het wat simpelere schrijfwerk aankomt er een heel select aantal is die dat wil doen . Terwijl dat juist zo nodig is voor een blad.

Maar, als er een aantal / genoeg spelers zijn die willen helpen en/of schrijven, dan wil ik ook mijn steentje denk ik wel bijdragen. Als er kopij wordt geleverd, dan zorg ik voor een T4 lay-out .

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Gebruiker Tummasibluma's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exar Kun Bekijk bericht
    ...
    Volgens mij bedoelt hij alleen dat hij niet weet wat kopij is.. Dus:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopij
    Dus dat de ruwe teksten worden aangeleverd en dat daar een samenhangend en compleet blad van wordt gemaakt. Ik blijf het een leuk idee vinden, hoe vaak zo'n blad al is begonnen en mislukt. Als er nou een paar stevige schrijvers worden gevonden...

Tumma
    [20:34:18] <%LdTv> Denk jij wat ik denk? [20:34:26] <@jorky> heeft het te maken met aardappels ?
    Fan? KLIK!! En in de handtekening natuurlijk ;P
    ~And I am you and what I see is me~

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exar Kun Bekijk bericht
    Nja, met kopieer-plak werk van het forum en aankondigingen alleen kan je geen krant met meerwaarde tot stand brengen. Er zal altijd authentiek werk geschreven moeten worden of samengesteld moeten worden. Nu vroeg ik me af of je daar al over na had gedacht. Eigenlijk sowieso hoe je inhoud van het blad zou willen vullen en hoeveel regels je zelf zou willen schrijven?

Wat ik weet is dat er vaak genoeg mensen willen zijn die wel willen bijdragen, maar als het op het wat simpelere schrijfwerk aankomt er een heel select aantal is die dat wil doen . Terwijl dat juist zo nodig is voor een blad.

Maar, als er een aantal / genoeg spelers zijn die willen helpen en/of schrijven, dan wil ik ook mijn steentje denk ik wel bijdragen. Als er kopij wordt geleverd, dan zorg ik voor een T4 lay-out .
    Ik zou graag in de krant artikels zetten over de werelden bijvoorbeeld hoe staat het met alliantie X of waar voert alliantie y oorlog,...
    daarnaast nog wat verhaaltjes etc, zodat er flink wat dingen aan bod komen...

Standaard

Jaa um... veel succes :P

als je niks te doen hebt add me dan op twitter @ArneVanR

Standaard

bedankt

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Mag ik de onzin-katern doen?

Regels voor berichten