Pagina 1 van 29 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 281

Discussie: Midspel Artefacten

Gebruiker Casper-drost's schermafbeelding

Question Midspel Artefacten

Ik kom maar eens een muntje opgooien,
    Vorige server 4 waren de artefacten er na ruwweg 14 weken, dat was belachelijk vroeg en onverwacht voor iedereen...

Maar... waar kunnen we hier op rekenen ? ook 14 weken ? of weer terug naar de 20+ weken?

I'm Curious..

En dan nog:
    met de nieuwe voordelen:
    1. Natariaanse hoorn
    2. Extra populatie bij de natars > deleter dorpjes

Wat kunnen we verwachten?

Gebruiker NoName's schermafbeelding

Standaard

Ik gok zo naar een ruime 4 maanden.. Dus nu toch 2 maanden ongeveer. Door de grote van de Natars lijkt mij het dat je een flinke moraalbonus hebt..?

Brouwer van dienst Kingslayer's schermafbeelding

Standaard

Moraalbonus heb je enkel als verdediger en ik geloof dat de moraalbonus op de natars niet van toepassing is, maar zeker ben ik niet.

Ik ben een n00b! Een n00b zeg ik u!

Gebruiker NoName's schermafbeelding

Standaard

hm das dan weer minder.
    Maargoed de midgame artefacten komen iig tussen de 4-6 maanden, maar de servers waar ik op heb gespeeld kwamen ze meestal net na de 4 maanden..

Standaard

@Kingslayer, eerdere servers was dit wel van toepassing;
    daarom was de rush zodra de arte's vrijgegeven werden zo groot, iedereen wilde zo snel mogelijk arte aanvallen want dan was de moraal bonus het grootst,

ennuh, moraal bonus alleen voor verdediger? heeft de verdediger geen moraalbonus is dit dus ook voordelig voor de aanvaller, dus is deze automatisch ook voor de aanvaller

Brouwer van dienst Kingslayer's schermafbeelding

Standaard

Kan zijn dat de moraalbonus wel van toepassing is op de natars, daarom dat ik ook zei dat ik het niet zeker wist

Maar het maakt wel degelijk uit dat aanvallers geen moraalbonus hebben. Om in het voorbeeld van de artefacten te blijven, staat de sterkte van de troepen nu voor iedereen gelijk aangezien de natars veel meer pop hebben dan eender welke speler. Mocht moraalbonus ook aanvallend gelden, dan zouden kleinere aanvallers meer in het voordeel zijn.

Ik ben een n00b! Een n00b zeg ik u!

Standaard

Haha, voor mij maakte dat niet uit dan iig
    maar, ik wil hier meer info uithalen, vandaar de ietwat scherpe reactie

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Of moraalbonus geldt durf ik niet te zeggen, ik heb geprobeerd mensen hierover uit te horen, maar die wisten het ook niet. Als hij er is wordt hij gehaald uit een verhouding. Die verhouding zal voor iedereen ongeveer hetzelfde zijn omdat de natarpop vele malen groter is dan de spelerspop. Een groot verschil zal het niet maken. De hoorns daarentegen wel, die zijn geweldig.

Gebruiker Bounty Hunter's schermafbeelding

Standaard

Terwijl mensen nu toch die hoornen onderschatten. ze gaan er voor zo weinig zilver uit.

Gebruiker

Standaard

Nog geen enkele gekocht, je hebt er ook verschillende dus waarom zou ik 100 (of 200) zilver geven voor 20 % als ik straks gratis 25 of 30 % kan krijgen.
    Ik heb zo'n vermoeden dat net voor de arti's vrijkomen die prijzen wel zullen stijgen

@ topicstarter; wat betreft moraalbonus kan ik je niet helpen, maar als je nog vragen hebt over de artefacten in T4 IGM me dan maar; ben een arti aan het deffen op een andere T4 . De houders daarvan zullen wel meer info hebben, al denk ik dat het ruwweg hetzelfde is.

Wel een vraagje ook; natarsterkte wordt berekent op totale troepen op de server?
    is dit inclusief de heldsterkte of niet? aangezien hier veel meer sterke helden zijn dan op 3.6
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Soortgelijke discussies

1. De Midspel-artefacten
    By ceasar3 in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26-01-2010, 21:17
  2. De Midspel-artefacten
    By ceasar3 in forum Nieuwe Handleidingen
    Reacties: 0