Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 11

Discussie: Troepen - Natuur

Gebruiker 667's schermafbeelding

Standaard Troepen - Natuur

Ik keek net op Answers bij de Dieren, want ik wou weten hoeveel verdediging m'n pas gevangen dieren opleveren.

Nu staat er ook informatie bij als:
    - Snelheid?
    - Aanvalswaarde?
    - Snelheid?
    - Graanverbruik? ( Wat altijd 0 is, maar waars. om te zien hoeveel ervaring je held er voor krijgt)
    - Draagcapaciteit?
    - ONDERZOEK??
    - TRAINING??

Hebben ze hier iets verklapt voor iets in de toekomst? Of is dit gewoon 1 grote fout, want voor zover ik weet, kunnen dieren alleen helpen verdedigen.
    Moderator Break - Leeuwinn|Loekie
    Ingevoegd: D.8.02
    Laatst gewijzigd door Loekie : 24-03-2011 om 11:24

Gebruiker

Standaard

De trainingstijd van de dieren heeft wel een meerwaarde.

Stel je staat op het punt een oase te plunderen op 1 uur afstand lopen. Je kijkt voordat je de aanval inzet of de oase leeg is. Er staan geen dieren. Dus ga je op plundertocht.

Soms gebeurt het dan, dat de oase vanaf het moment dat je de aanval inzet, begint met de training van dieren. Nu gebeurt dat in ongeveer een kwart van de gevallen, ik vermoed dat het later met een grotere frequentie gebeurt.

Daarbij worden wel degelijk de opgegeven trainingstijden gehanteerd. Als het bijvoorbeeld een Klei-Graan oase is, dan kan de oase in het uur dat je onderweg bent 5 Ratten, 4 Spinnen en 1 Everzwijn trainen.

Dit maakt het plunderen van oases riskanter naarmate ze verder weg liggen. Dan heeft de oase meer tijd om dieren te trainen.
    Laatst gewijzigd door fanwink : 01-04-2011 om 15:26

Gebruiker

Unhappy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fanwink Bekijk bericht
    De trainingstijd van de dieren heeft wel een meerwaarde.

Stel je staat op het punt een oase te plunderen op 1 uur afstand lopen. Je kijkt voordat je de aanval inzet of de oase leeg is. Er staan geen dieren. Dus ga je op plundertocht.

Soms gebeurt het dan, dat de oase vanaf het moment dat je de aanval inzet, begint met de training van dieren. Nu gebeurt dat in ongeveer een kwart van de gevallen, ik vermoed dat het later met een grotere frequentie gebeurt.

Daarbij worden wel degelijk de opgegeven trainingstijden gehanteerd. Als het bijvoorbeeld een Klei-Graan oase is, dan kan de oase in het uur dat je onderweg bent 5 Ratten, 4 Spinnen en 1 Everzwijn trainen.

Dit maakt het plunderen van oases riskanter naarmate ze verder weg liggen. Dan heeft de oase meer tijd om dieren te trainen.
    Als ik gwn de oase naast me veeg en ik ga hem farmen ga ik er gwn vanuit dat er niks staat!

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Ach ervan uitgaan.
    Als je gewoon er ff op klikt dan weet je het ook.
    Maar je kan ook pech hebben.
    Als Jantje die ook naast die oase ligt die dieren gevangen heeft genomen, want dat kan helaas
    tegenwoordig en jij kijkt en ziet geen dieren staan, dus je stuurt er een paar troepjes heen
    om te farmen, maar ondertussen besluit Jantje ze toch weer vrij te laten, dan kunnen er ineens
    wel weer dieren staan op het moment dat jij daar komt.

Gebruiker

Standaard

Ja maar dieren houd je toch?

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

waarom, als ik een eigen dorpje wil overnemen, staan ze in de weg
    als ergens een artefact naar een anders speler binnen die alliantie moet, staan die ook in de weg

Standaard

Ik hou zowieso al geen dieren, ga ze niet vangen en dan is het inderdaad wat The Bart zegt, dan kunnen
    ze ook nooit in de weg staan.
    Maar er zijn er meer hoor die ze tussentijds los laten, weet ik zeker.
    Want als ik om 10.00 een oase farm waar geen dieren meer staan en om 11 uur kom ik terug en er
    staan dan de nodige dieren, dan zijn die daar echt niet geboren en gegroeid.
    De natuur kan veel, maar niet binnen 1 uur een lege oase bevolken met een heuze dierenpracht.

Gebruiker

Standaard

dat heb ik dus gehad bij een oase die ik regelmatig farm.
    vegen met held en farmen , vervolgens farmen blijkt dat er 31 olifanten stonden OOK VANUIT HET NIETS!!!!
    zit dus geen logica in volgens mij

Standaard

Nou dat kan doordat iemand die ze daar gevangen genomen heeft ze weer vrij gelaten heeft.
    Reden? Dat doet er niet toe, kan zijn om anderen dwars te zitten.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Candice, ik vind je een lieve meid en je reacties zijn echt vaak geen onzin, toch wil ik je hierin gaan verbeteren.

Sinds de komst van oases en helden in de T3 versie, is het altijd zo geweest dat hoe vaker een oase werd aangevallen,
    de gs en ook de dieren sneller terugkwamen.
    Wat dat betreft is er echt niks veranderd, alleen iedere oplettende speler weet dat er gs te halen is in een oase,
    zodat een oase veel meer bezocht wordt door veel meer spelers.
    De loop op oases is nu veel intensiever, dit verklaart ook waarom er opeens meer dieren staan dan.
    Daarbij wil ik de vraag stellen, opeens, zeg een 15 dieren in een oase of een stuk of 50 (en dan ga ik uit van 6 uur niet op een oase lopen)
    15 tot 30 dieren vind ik namelijk heel aannemelijk.

In T4 vind ik het zelfs wel prettig als er weer na een dag wat beesten staan,
    dat is mn heldentraining, time er wat farmers achteraan en je hebt evengoed de gs binnen.
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 26-08-2011 om 02:24

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten