Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 13

Discussie: Goud-support in profiel

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard Goud-support in profiel

Zie steeds vaker op profielen staan van goud support gevraagd.
    Meer op engelse servers overigens en duitse, maar is dit eigenlijk niet gewoon fout?
    Dat je om deffers vraagt is tot daar aan toe, maar heb het vanochtend op de engelse speed is uitgetest en dan is het gewoon van deffer worden en goud leveren en anders niet.
    Nou doe ik dat niet, maar was enkel ff benieuwd.
    Maar dat zou toch eigenlijk verboden moeten worden dat je om goud support mag vragen op je profiel.

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het een vorm van chanteren. Diensten verlenen (die overigens puur op iemand zijn (/haar) woord geloofd moeten worden) in ruil voor goud (geld).. In dat opzicht zou dit volgens de regels verboden zijn en het vermelden in het profiel lijkt mij ook..

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Standaard

Pardon?

O, was ik nu nog maar game admin

*kijkt zielig naar de bestofte martelapparatuur*

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelregels
    §2.1. Het verkopen van troepen, grondstoffen, speler acties of accounts is niet toegestaan. Dit geldt ook voor de tijd die geïnvesteerd is in een account en/of accounts die zijn verbonden zijn aan de loting en/of veiling.

§2.7. Het onder druk zetten van een andere speler om zijn account te verwijderen, om hem toe te voegen als opzichter, om mee te spelen als dual, om het wachtwoord weg te geven of om spelregels te overtreden is niet toegestaan.
    Beetje twijfelpunt... Vrijwillig goud weggeven mag, maar niet onder voorwaarden, zoals hier weergeven. Onder dwang -Als jij geen goud geeft schiet ik je dorpje aan gort- al helemaal niet.
    Vragen om goudsponsors lijkt mij dus wel te mogen, maar zo gauw er ook maar iets om de hoek komt kijken is het verboden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DePP Bekijk bericht
    Beetje twijfelpunt... Vrijwillig goud weggeven mag, maar niet onder voorwaarden, zoals hier weergeven. Onder dwang -Als jij geen goud geeft schiet ik je dorpje aan gort- al helemaal niet.
    Vragen om goudsponsors lijkt mij dus wel te mogen, maar zo gauw er ook maar iets om de hoek komt kijken is het verboden.
    Los van het feit of zo iemand zou lopen dreigen of wat dan ook.
    Alleen het idee al dat er in profielen om wordt gevraagd is al tragisch en zou verboden
    moeten worden.
    Op die manier gaan spelers die niet eens deffer worden, maar gewoon niet willen worden gefarmed door hun grote buur dan maar goud storten, hoeveel doet er even niet toe, om vriendjes te worden met die grote buur.
    En is dat dan de toekomst? Dat je dus zelf niet eens meer hoeft te kopen, want je begint b.v. een def. ally voor jezelf en je deffers onderhouden je acc. met goud, want je vraagt om goud support op je profiel en zijn het niet je deffers dan komen je farms wel , want dan kunnen ze wat rustiger spelen.

Ben altijd voorstandster van goud geweest, maar dan wel van gewoon zelf kopen en er niet om vragen.
    Vraag het niet eens aan mijn duals, dus laat staan op mijn profiel. (Zo ik al plek heb voor dat op mijn profielen )

Standaard

In dat geval is er sprake van goud geven in ruil voor acties -namelijk het juist niet uitvoeren van acties- en is het dus verboden. Daarnaast ben ik het met je eens dat het bijzonder sneu is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DePP Bekijk bericht
    In dat geval is er sprake van goud geven in ruil voor acties -namelijk het juist niet uitvoeren van acties- en is het dus verboden. Daarnaast ben ik het met je eens dat het bijzonder sneu is.
    Ja precies het is gewoon zielig.
    Eerst worden we sinds een x aantal servers geconfronteerd met "deffers gezocht", wat farmen overigens makkelijker maakt, want niemand maakt meer eigen defence aan, en
    nu gaan we dus krijgen "deffers en goud support" gezocht, zodat je niet alleen meer geen eigen defence hoeft te maken, maar ook niets meer hoeft te investeren of in ieder geval minder van jezelf.

Het lullige is dat er altijd mensen zullen zijn die er nog intrappen ook.
    Sorry, maar ik vind het niet op profielen thuis horen.

Keizer der Nataren

Standaard

Heel simpel, wij tolereren dit niet, het blijft een bezigheid die niet is toegestaan en dus bij het waarnemen en bewijzen ervan zullen wij hard optreden. Betreffende de servers van de andere landen zullen zij hier hetzelfde over denken, en lijkt me dan ook dit gewoon aan te geven bij de MH zoals we dat hier ook doen.

Edit:
    Spelers die goud afdwingen, is niet toegestaan
    Spelers die goud vragen, zonder tegenprestatie, dus als je een keuze hebt, kunnen we niets aan doen (verantwoordelijkheid van de speler)
    Spelers die in profiel hebben voor voor goud die ik dit of dat, dit is afdwingen mag niet
    Spelers die zeggen, voor goud schiet ik niet je dorp af (voorbeeld) dit is chantage en mag ook niet.

Hoop zo een duidelijk beeld te kunnen geven
    Laatst gewijzigd door Maddog : 25-02-2011 om 11:39

Gebruiker

Standaard

Is een duidelijk antwoord.
    Maar je kunt dus wel gewoon spelers slopen zonder brieven of zonder iets in je profiel te zetten.
    Je dwingt ze dan om te deleten omdat ze niks kunnen opbouwen maar je vraagt er niks voor terug.
    Anders zou het betekenen dat je geen gebieden met je alliantie kunt innemen en bewaken.
    Do you know me?
    Do i know you?
    It's a destination unknown!

Standaard

Tuurlijk, je mag slopen wat je wil, dat maakt niks uit, je mag alleen geen diensten leveren voor goud.

Kwam overigens een voorbeeld tegen op de ukx...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door http://speed.travian.co.uk/spieler.php?uid=12822
    THERE ARE 3 SIMPLE RULES
    1. You get me 100 gold, I will not attack you anymore
    2. You get me 300 gold, I will protect your village from attackers
    3. You get me 600 gold, I will DESTROY anyone who dares to attack you
    Vertaling:
    Er zijn 3 simpele regels
    1. Als je me 100 goud geeft van ik je niet meer aan
    2. Als je me 300 goud geeft zal ik je dorpje beschermen tegen aanvallers
    3. Als je me 600 goud geeft zal ik iedereen vernietigen die je aan durft te vallen

Dit is dus het soort dat me duidelijk verboden lijkt...

Soortgelijke discussies

1. Alliantie profiel en spelers profiel.
    By Toad in forum Ideeën
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 18-04-2010, 12:17

Regels voor berichten