Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 13 van 13

Discussie: Goud-support in profiel

Gebruiker Tranqer's schermafbeelding

Standaard

Dit is ongeveer 2 jaar geleden al eens een trend geweest op NL servers.
    In die tijd hebben we op alle servers een waarschuwing gegevens via een sysmsg, waarna we de week erna accounts zonder waarschuwing direct zijn gaan verwijderen die dit soort teksten plaatsen.

Zoals Maddog al aangaf zal hierop streng worden opgetreden. Andere dwingen geld te geven voor wat voor dienst dan ook is niet toegestaan (en zelfs verboden aldus onze Europese wetten).
    Ex-Keizer

Gebruiker Sebas!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exar Kun Bekijk bericht
    Ik vind het een vorm van chanteren. Diensten verlenen (die overigens puur op iemand zijn (/haar) woord geloofd moeten worden) in ruil voor goud (geld).. In dat opzicht zou dit volgens de regels verboden zijn en het vermelden in het profiel lijkt mij ook..
    Ach, als ik zie wat voor een geldklopperij Travian inmiddels is geworden, heb ik hier geen probleem mee. Als je met de top wilt meedraaien moet je haast wel veel goud investeren. En schijnbaar heeft men nu een methode gevonden om dat terug te verdienen. Ook als je zulke dingen in het profiel verbied, zal het doorgaan. Ondergronds, dan lijkt het probleem uiteraard kleiner. Maar het zal er blijven :-).

Enige oplossing is weer naar T2 gaan, waar je enkel plus had.
    Patricia is mijn schatje !
    Klik voor meest briljante idee van travian ooit.

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Terug gaan naar T2 kun je wel vergeten.
    En ja het zal onderhands/ondergronds toch wel blijven voorkomen, maar ik vind het
    zielig als je je account extra wilt pushen door goud support te vragen.
    Is onzin dat je overdreven veel goud moet investeren om met de top mee te draaien.
    Ben er nog altijd van overtuigd dat een goed team en dat hoef echt geen 5 persoons team te zijn , maar met genoeg ervaring en inzicht ook zonder overdreven veel goud met de top mee kan draaien en sterker nog iemand die solo speelt en niet overdreven investeert maar gewoon de kwaliteiten heeft en de tijd kan daar ook nog in slagen.
    Maar goud is er en dat is niet erg, gebruik het zelf ook, maar het is naar mijn mening gewoon verkeerd als je er alleen al om vraagt via je profiel.
    Als dat mag dan wil ik wel eens weten wat er b.v. op tegen zou zijn als ik in mijn profiel
    b.v. sex vraag in ruil voor protectie, zal het nooit doen, maar dit is enkel ff om het te onderstrepen hoe tragisch het begint te worden.
    Het haalt dat waar travian in de 1e plaats voor staat, een leuk en boeiend spel, omlaag.
    Laatst gewijzigd door Candice : 28-02-2011 om 14:06

Soortgelijke discussies

1. Alliantie profiel en spelers profiel.
    By Toad in forum Ideeën
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 18-04-2010, 12:17

Regels voor berichten