Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 11

Discussie: Vragen beantwoord door Moderators?

Gebruiker 667's schermafbeelding

Standaard Vragen beantwoord door Moderators?

Hai

Ik zag net een paar vragen staan waar een forumgebruiker het eerste antwoord gaf. Worden vragen niet meer beantwoord/bevestigd door mods?

Zie dit maar als een testje.

Gebruiker

Standaard

Hai 667

Als men vragen posts in het vragen deel, zoals het hoort, dan zal een mod eerst antwoorden.
    Maar als er zijn die (vertikken) vragen niet in het vragen deel te posten maar ergens anders... Tja..

Groeten,
    Santa Claus

Gebruiker Yucko's schermafbeelding

Standaard

Die stond die blijkbaar eerst ergens anders (waar Santa dus op doelde)
    I Dragon Lady

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yucko Bekijk bericht
    Die stond die blijkbaar eerst ergens anders (waar Santa dus op doelde)
    Maar er stond toen nog geen een antwoord bij. Als je als moderator de vraag dan verplaatst, wees dan wel zo fatsoenlijk om hem te beantwoorden..

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard

Ik wil wel melden dat ik dat topic verplaatst heb . Het stond in het NL6 forumdeel, waar iedereen het kon lezen + antwoorden. Het moest echter verplaatst worden, omdat vragen in het vragendeel thuishoren en het topic daar laten staan zou voor anderen aanleiding (kunnen) geven om daar ook maar hun vragen te deponeren i.p.v. hier . (Wat de afgelopen dagen met regelmaat is gebeurd..)

Nu komt daar het probleem bij; ik ben alles behalve een wandelende T4 wiki. De vraag gaat over T4 en over een situatie waar ik absoluut geen kennis van heb. Het was ook geen 'onfatsoen' om de vraag niet te beantwoorden, maar puur gebrek aan kennis om de vraag te beantwoorden .

Ik ben blij om te kunnen constateren dat de stormloop aan verkeerd geplaatste vragen is opgehouden en de vragen die nog komen netjes hier geplaatst worden .
    Laatst gewijzigd door Exar Kun : 22-02-2011 om 11:49

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exar Kun Bekijk bericht
    Ik wil wel melden dat ik dat topic verplaatst heb . Het stond in het NL6 forumdeel, waar iedereen het kon lezen + antwoorden. Het moest echter verplaatst worden, omdat vragen in het vragendeel thuishoren en het topic daar laten staan zou voor anderen aanleiding (kunnen) geven om daar ook maar hun vragen te deponeren i.p.v. hier . (Wat de afgelopen dagen met regelmaat is gebeurd..)

Nu komt daar het probleem bij; ik ben alles behalve een wandelende T4 wiki. De vraag gaat over T4 en over een situatie waar ik absoluut geen kennis van heb. Het was ook geen 'onfatsoen' om de vraag niet te beantwoorden, maar puur gebrek aan kennis om de vraag te beantwoorden .

Ik ben blij om te kunnen constateren dat de stormloop aan verkeerd geplaatste vragen is opgehouden en de vragen die nog komen netjes hier geplaatst worden .
    Ah oké, ik zat een beetje met mijn oppervlakkige gedachte te denken dat Moderators alles weten over Travian, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Sinds wanneer is het policy dat mods vragen moeten beantwoorden? Wat is er mis met player helping players?

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Sinds wanneer is het policy dat mods vragen moeten beantwoorden? Wat is er mis met player helping players?
    You'r right!
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Gebruiker

Standaard

Sinds een tijd terug zijn alle gestarte vragen moderated, dat wil dus zeggen dat topics eerst goedkeuring moeten krijgen door een mod.
    Dit geeft een aantal voordelen:
    1) Dubbele topics worden vermeden
    2) Er wordt meteen goed antwoord gegeven (Ok met T4 kan dit soms wat verschillen)

Doorvragen of andere relevante info geven kan dan altijd door spelers.

Alle vragen worden dan ook meteen in de juiste FAQ's (momenteel niet helemaal up-to-date, wordt aan gewerkt) geplaatst, waardoor je gestelde vragen kan opzoeken (=vermijden van dubbele topics)

Regels voor berichten