Pagina 1 van 27 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 270

Discussie: NL6 + T4: Vragen, links, problemen

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard NL6 + T4: Vragen, links, problemen

Beste NL6'er,

In dit forumdeel zijn de topics de laatste dagen als paddenstoelen uit de grond geschoten. Een aantal betrof vragen (die uiteraard hier thuishoren), een aantal betrof problemen, bugs en taalfouten. De discussie of T4 wel of niet leuk is en andere niet-server gerelateerde topics stonden en staan er ook nog tussen. Tijd om een topic te maken vol links en antwoorden op problemen / foutmeldingen, zodat het forumdeel van NL6 weer enkel servergerelateerde topics krijgt.

# Vragen

Veel informatie over T4 is hier op Travian Answers T4 te vinden. Heb je daar geen antwoord kunnen vinden op je vraag, gebruik daarna de zoekfunctie in het vragengedeelte en kijk of er al iemand anders jouw vraag heeft gepost. Het NL6 forum is niet bedoeld voor T4 vragen.

Ingame kan je ook een vraag naar support sturen. Klik links onder de boom op het zwarte koffertje met het vraagteken, bevestig dat je echt op T4 Answers al hebt gekeken en stuur je vraag naar support.

Een overzicht met T4 vragen voor de luie zoekers onder ons:

# T4 Topics

• Het grootste T4 topic is het Travian T4 Discussie topic in Travian Algemeen. Opmerkingen over T4, lofprijzingen en klaagzangen zijn geschikt voor dat topic.

• Een topic voor de beeldscherm onvriendelijkheid van T4 is hier te vinden.

• Enkel mannelijke helden in T4: discriminerend of niet?

• Het T4: Stop je? topic.

# Foutmeldingen

• Voor taalfouten kan dit topic bekeken worden. Het melden kan hier.

• Error bij afronden van de opdrachten
      Dit is een kleine fout. In de adres balk van je browser staat dit: http://ts6.travian.nl//dorf1.php
      Let met namen op het dik gedrukte. Wanneer je er 1 van verwijderd door de backspace te gebruiken, dan is het probleem opgelost.

• Opdrachtgever blokkeert grondstofvelden
      Eerst cookies en alle andere zooi uit je browser verwijderen. Ook even een andere browser (Google Chrome) proberen. Indien dit allemaal het probleem nog niet oplost, stuur je een mail naar admin@travian.nl met een screenshot en alle details.

• De server is (ontzettend) traag
      Beste dat aan te raden is, is het wisselen van webbrowser. Google Chrome en Safari zijn goede opties.

• Alliantieforum icoontje geeft ongelezen berichten aan die er niet zijn
      Is een bekende bug, deze wordt vanzelf verbeterd. Tot die tijd, geduld .

• Productie lijst is verdwenen / verdwijnt
      De compatibiliteitsweergave (van Internet Explorer) zorgt ervoor dat dit probleem opgelost wordt. Daarnaast kan ook gewisseld worden van webbrowser. Google Chrome en Safari zijn goede opties.

• Problemen met het bouwen van een gebouw
      Beste dat aan te raden is, is het wisselen van webbrowser. Google Chrome en Safari zijn goede opties.
    Laatst gewijzigd door Exar Kun : 24-02-2011 om 09:50 Reden: Even duidelijker gemaakt

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Gebruiker

Standaard

Ja, die miste ik! Bedankt!

Zoals ik al in een ander topic vroeg:
    Ik heb ook een aantal fouten gezien, maar ik weet niet in hoeverre ze aan mijn computer liggen:

-Als ik iets aan het bouwen ben, verdwijnt het overzicht van hoeveel grondstoffen ik per uur binnenkrijg. Ook zie ik dan niet het schermpje met versterkingen etc. Beide zijn wel te vinden door met de muis over de grondstoffen te gaan, danwel bij de verzamelplaats te kijken, maar het is niet echt handig. Zodra de bouwopdracht voltooid is, kan ik beide weer zien. Mijn dual heeft hier volgens mij geen last van.
    -Plaatjes bij de held van voorwerpen zijn voor mij onzichtbaar. Voor mijn dual niet.
    Ik vermoed dat ik ergens een programma moet updaten/installeren.

-Dan kan ik als alliantieleider functies aanpassen. Ik wil dat iedereen allyberichten kan sturen. Als ik dat bij iedereen aanklik en dan op ok druk. Dan verspringen de vinkjes naar administratie. In tweede instantie gaat het wel goed.

-Tot slot probeer ik in het adresboek mensen toe te voegen, maar dat lukt niet. Telkens als ik een naam heb ingevoerd en op ok heb gedrukt, verdwijnt die naam.

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?

Het eerste probleem is dus genoemd. Maar vooral over de laatste twee heb ik nog niemand gehoord. Volgens mij zijn dat echt bugs.

p.s. Ik ga mijn bericht bij dat ander topic verwijderen.

================================================== ==

Als ik firefox gebruik, kan ik wel namen invoeren bij de adreslijst. Ook heb ik daar plaatjes bij de items van de held. En ook is de weergave van het dorpsoverzicht goed. 3 van de 4 problemen opgelost!

Bij functies beheren heb ik nog steeds problemen, ook bij firefox.
    Normaal gebruik ik dus explorer. (mijn dual ook!)
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 21-02-2011 om 13:59 Reden: Dubbelpost samengevoegd.

Gebruiker

Standaard

En als ik nu eens niet WIL wisselen van browser?
    Degene die graag IE gebruiken blijven dan met de fouten in het spel zitten?

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Heb je de compatibiliteitsmodus al geprobeerd? Weet alleen niet waar het knopje zit...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danielle Bekijk bericht
    En als ik nu eens niet WIL wisselen van browser?
    Degene die graag IE gebruiken blijven dan met de fouten in het spel zitten?
    Nee, die moeten geduld hebben tot de fouten er uit zijn gehaald

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DePP Bekijk bericht
    Heb je de compatibiliteitsmodus al geprobeerd? Weet alleen niet waar het knopje zit...
    werkt dat? ik heb wel zo'n knopje geloof ik, moet ik maar eens uitproberen

DePP!!! Je bent mijn held! Het werkt
    Voor de Crew:
    Productie lijst is verdwenen / verdwijnt
    --> andere goede oplossing is compatibiliteitsmodus, dit werkt! (bij mij wel in ieder geval, --> IE)
    Laatst gewijzigd door Hank1705 : 22-02-2011 om 12:35

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard

Is aangepast . Verhelpt het ook de andere problemen die met browser-wisselen opgelost konden worden?

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Gebruiker

Standaard

Ik heb geen idee.
    Had eerst ook last van die ongelezen berichten bij forum terwijl alles gelezen was, maar dat was al verholpen
    Verder had ik nergens last van, dus kan ook niet controleren of die dingen verholpen worden dmv compatibiliteitsweergave.
    (was trouwens weergave ipv modus, foutje van mij maar het gaat eromdat het werkt )

Gebruiker Orkaan's schermafbeelding

Standaard

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Als je IE hebt compatibiliteitsweergave inschakelen of een andere browser proberen.

Regels voor berichten