Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 57

Discussie: Discriminatie op de T4

Gebruiker C Robinho's schermafbeelding

Standaard Discriminatie op de T4

Beste mensen,

Het valt me eigenlijk op dat je geen vrouw als held kan kiezen op server 6. Dit is eigenlijk discriminatie, want vrouwen kunnen even goed held zijn en dapper vechten.
    Wat vinden jullie? Moeten vrouwen ook heldin kunnen zijn op T4?
    In war, resolution; in defeat, defiance; in victory, magnanimity

Gebruiker

Standaard

In de tijd waarin het spel speelt waren er toch ook geen vrouwelijke strijders? Een expert op dat gebied ben ik niet maar enkele uitzonderingen daar gelaten heb ik geen romeinse mythen gehoord met vrouwen in de hoofdrol...
    2011-2011 Odin - S6
    2007-2008 Oceans of Fire - S2
    2006-2007 Never Forgotten - S3

Gebruiker jeweetzeluf's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is het seksistisch .
    |JOUW tekst kan HIER staan! Pm|

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Vrouwen horen thuis, achter het fornui-uihuis.

Deels ben ik het met je eens. Aan de andere kant "speelt" travian toch echt rond het jaar 400 oid. Toen zaten er nog geen vrouwen in het leger. Als er nou eens vrouwelijke soldaten komen zou het logisch worden. Vroeger kon je je held nog een vrouwennaam geven, maar ja, dat kan nu ook niet meer, dat vind ik dan echt oprecht jammer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nightfall Bekijk bericht
    In de tijd waarin het spel speelt waren er toch ook geen vrouwelijke strijders? Een expert op dat gebied ben ik niet maar enkele uitzonderingen daar gelaten heb ik geen romeinse mythen gehoord met vrouwen in de hoofdrol...
    Ja, maar dit is een fictief spel dus ik vind dat het gewoon moet kunnen. Je had in de Romeinse tijd ook geen oases die je kon plunderen volgens mij.

Gebruiker

Standaard

Vrouwelijke strijders behoorden wel tot de uitzonderingen. Je hebt de legendes over de amazones, en de Griekse oorlogsgodin Pallas Athene.

Aan de andere kant zou je eventuele vrouwelijke helden andere eigenschappen kunnen toebedelen. Dus een splitsing tussen mannelijke helden (meer gefocust op strijd) en vrouwelijke helden (minder graanverbruik, efficiëntere productie, snellere trainingstijden)
    Marleentje is helemaal toppie!!!!!

Mijn tijd is te kostbaar om te verspillen aan het weerleggen van aperte onwaarheden. Mocht je je daarom genegeerd voelen: waarschijnlijk is dat terecht.

Gebruiker

Standaard

Ik vind het best een nutteloze discussie. Het hele spel wordt er nergens een onderscheidt gemaakt tussen man of vrouw. Als men dit wel deed dan vond ik dit terecht. Het gaat hier niet over man of vrouw het gaat hier om het spel. Sommige mensen moeten gewoon overal problemen van maken.

Gebruiker mrs Hekate's schermafbeelding

Standaard

ach je geeft je held lang haar en oorbellen en het is bijna een vrouw

Gebruiker 7JDH7NL7's schermafbeelding

Standaard

een vrouw hoort te koken en de man hoort te vechten..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheLostFight Bekijk bericht
    Ik vind het best een nutteloze discussie. Het hele spel wordt er nergens een onderscheidt gemaakt tussen man of vrouw. Als men dit wel deed dan vond ik dit terecht. Het gaat hier niet over man of vrouw het gaat hier om het spel. Sommige mensen moeten gewoon overal problemen van maken.
    Zeg ik dat ik er een probleem van maak? Nee, ik vraag me het gewoon af. En er wordt wel degelijk onderscheid gemaakt, want vrouwen kunnen geen held worden, als vrouwen bijvoorbeeld geen burgemeester zouden kunnen worden in deze tijd, zou men ook spreken van discriminatie.

Regels voor berichten