Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 109

Discussie: Reactie "Zoek de fouten" Wedstrijd T4

Gebruiker

Standaard

Naam account: Testing
    Link van locatie van tekst: http://t4.answers.travian.nl/?view=a...=242#go2answer

Oude tekst: Je kunt items verkopen en kopen in een veiling. Je hebt Zilver nodig om een bod te plaatsen welke je krijgt door veilingen (eigen item verkopen aan een andere speler), vind Zilver in een avontuur, een opdracht van de opdrachtgever of verander 1 Goud voor 100 Zilver

Voorgestelde nieuwe tekst: Je kunt items verkopen en kopen tijdens een veiling. Je hebt zilver nodig om een bod te plaatsen. Zilver kun je krijgen door: veilingen (eigen item verkopen aan een andere speler), het vinden van zilver tijden een avontuur, een opdracht van de opdrachtgever of door 1 goud in te wisselen voor 100 zilver bij het wisselkantoor.

//Maddog: mailen
    Laatst gewijzigd door Maddog : 06-03-2011 om 14:34

Gebruiker

Standaard

Link van locatie van tekst: http://t4.answers.travian.nl/?view=a...=245#go2answer

Oude tekst: Als je lid bent van Goud Club, ontwijken is gratis geworden maar je kunt dit alleen inschakelen in het Hoofddorp. Als ontwijken is ingeschakeld, is het aantal ontwijkingen oneindig.

Voorgestelde nieuwe tekst: Als je lid bent van Goud Club is ontwijken gratis, maar je kunt dit alleen inschakelen in het Hoofddorp. Als ontwijken is ingeschakeld, is het aantal ontwijkingen oneindig.

Link van locatie van tekst: http://t4.answers.travian.nl/?view=a...=246#go2answer

Oude tekst: Je kun instellen om een gebouw volledig af te breken in een Hoofdgebouw niveau 10 of hoger (voorheen moest je een gebouw niveau voor niveau afbreken).

Voorgestelde nieuwe tekst: Je kan instellen om een gebouw in één keer volledig af te breken als het Hoofdgebouw niveau 10 of hoger is (voorheen moest je een gebouw niveau voor niveau afbreken).

Oude tekst: Overzicht in elk Heldenhof over alle overneembare oasen van het geselcteerde dorp

Voorgestelde nieuwe tekst: Overzicht in elk Heldenhof over alle overneembare oasen van het geselecteerde dorp.

Oude tekst: Overzicht van de productie bonus door alle oasin is zichtbaar

Voorgestelde nieuwe tekst: Overzicht van de productiebonus door alle oasen is zichtbaar.

Oude tekst: De eigenaar van alle overneembare oases is zichtbaar in het Heldenhof

Voorgestelde nieuwe tekst: De eigenaren van alle overneembare oasen zijn zichtbaar in het Heldenhof.

Oude tekst: De basis verdedigings waarde voor een dorp kan verhoogd worden door een muur te bouwen. [...] De bonus aan de basis verdedigings waarde voor een dorp is een extra muur mogelijkheid.

Voorgestelde nieuwe tekst: De basis verdedigingswaarde voor een dorp kan verhoogd worden door een muur te bouwen. [...] Een extra muur zorgt voor een bonus op de basis verdedigingswaarde van een dorp.

Oude tekst:

* Romeinse Dorpsmuur: +10 verdedigings punten per niveau
    * Gallische Pallisade: +8 verdedigings punten per niveau
    * Germaanse Aardemuur: +6 verdedigings punten per niveau

Voorgestelde nieuwe tekst:

* Romeinse Dorpsmuur: +10 verdedigingspunten per niveau.
    * Gallische Pallisade: +8 verdedigingspunten per niveau.
    * Germaanse Aardemuur: +6 verdedigingspunten per niveau.

Laatst gewijzigd door Maddog : 06-03-2011 om 14:35

Gebruiker

Standaard

Link van locatie van tekst: http://t4.answers.travian.nl/?view=a...=247#go2answer

Oude tekst: Onafhankelijke Natariaanse dorpen staan niet vanaf de start op de kaart. In plaats daarvan, zullen ze gelijdelijk ontstaan over de hele kaart.

Voorgestelde nieuwe tekst: Onafhankelijke Natariaanse dorpen staan niet vanaf de start op de kaart. In plaats daarvan, zullen ze geleidelijk ontstaan over de hele kaart.

Laatst gewijzigd door Maddog : 06-03-2011 om 14:35

Gebruiker C Robinho's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door testing Bekijk bericht

Voorgestelde nieuwe tekst: Overzicht in elk Heldenhof over alle overneembare oasen van het geselecteerde dorp.

Oude tekst: Overzicht van de productie bonus door alle oasin is zichtbaar

Voorgestelde nieuwe tekst: Overzicht van de productiebonus door alle oasen is zichtbaar.

Oude tekst: De eigenaar van alle overneembare oases is zichtbaar in het Heldenhof

Voorgestelde nieuwe tekst: De eigenaren van alle overneembare oasen zijn zichtbaar in het Heldenhof.
    Oasen is volgens mij ook geen Nederlands, het moet oases zijn?
    In war, resolution; in defeat, defiance; in victory, magnanimity

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C Robinho Bekijk bericht
    Oasen is volgens mij ook geen Nederlands, het moet oases zijn?
    Oasen of oase's. Maar het sowieso niet consistent op de help-site.

Keizer der Nataren

Standaard

Alles is weer bijgewerkt tot dusverre. De punten zijn ook bijgewerkt en staan hier

Verder geen discussie meer hier over answers pagina, dit allemaal graag mailen naar answers@travian.nl

Als dit gewoon doorgaat zal ik alles zonder pardon verwijderen wat niet met dit topic te maken heeft.
    Laatst gewijzigd door Maddog : 20-03-2011 om 13:15

Gebruiker 667's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
    De punten zijn ook bijgewerkt en staan hier
    Nou jongens, wie o wie gaat die 68 punten verbreken

Toen ik T4 nog niet speelde, dacht ik: Woaah 100 goud, dat moet ik hebben. Maarja, met de komst van zilver kun je gewoon de hele speelronde van gratis goud/plus/goudclub profiteren.
    Dus 100 goud is nu toch praktisch heel weinig?

Keizer der Nataren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 667 Bekijk bericht
    Nou jongens, wie o wie gaat die 68 punten verbreken

Toen ik T4 nog niet speelde, dacht ik: Woaah 100 goud, dat moet ik hebben. Maarja, met de komst van zilver kun je gewoon de hele speelronde van gratis goud/plus/goudclub profiteren.
    Dus 100 goud is nu toch praktisch heel weinig?
    Zeg het maar we kunnen ook geen goud uitdelen

Gebruiker

Standaard

Uit de farmlijst:

Dorp Inh. Afstand Troepen Laatste overval

Inh. (van inhabitants) vervangen door Inw. (van inwoners)

http://ts6.travian.nl/build.php?id=39&tt=99

//Maddog: intern aangepast
    Laatst gewijzigd door Maddog : 21-03-2011 om 13:55

Gebruiker

Standaard Attributen

Account: Pyhtsaria

-- (1) --

Plaats: Held->Instellingen

Oude tekst: Attributen
    Nieuwe tekst: Kenmerken of Eigenschappen

In het Nederlands is een attribuut een ding, bijvoorbeeld een knots of een medaille, maar geen eigenschap.

-- (2) --

Plaats: Statistieken->Plus, tweede kopje

Oude tekst: Productie van grondstoffen en inwoners
    Nieuwe tekst: Grondstofproductie en populatie

De oude tekst wekt de suggestie dat inwoners geproduceerd worden.

//Maddog: je produceert het wel (graan) dus in dit geval laat ik het staan

-- (3) --

Plaats: Als je een nieuw dorp wilt stichten

Oude tekst: Voor het stichten van een nieuw dorp is er nog 750 grondstoffen Hout, Klei, IJzer en Graan nodig.
    Nieuwe tekst: Voor het stichten van een nieuw dorp is 750 Hout, Klei, IJzer en Graan nodig.

Bovendien gek: Deze tekst krijg je altijd te zien, ook als je wel genoeg grondstoffen hebt.

-- (4) --

Plaats: Dropsoverzicht, derde tabje

Oude tekst: Pakhuis
    Nieuwe tekst: Pakhuizen of Opslagplaatsen

Alle tabjes zijn in meervoud, behalve deze.

Opslagplaatsen heeft mijn voorkeur, want je krijgt een overzicht van niet alleen de pakhuizen, maar ook de graansilo's.

//Maddog: ik laat het staan, omdat Pakhuis meer duidelijkheid geeft dan opslagplaatsen, maar ik snap je wel.
    Laatst gewijzigd door Maddog : 21-03-2011 om 14:04

Soortgelijke discussies

1. [Probleem] continu "Exit" ipv "Continue" bij startup
    By Kraken in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 21-12-2011, 18:52
  2. "Zoek de fouten" Wedstrijd T4
    By CM_Red Dragon in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 19-02-2011, 20:53

Regels voor berichten